Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkasin miestäni todella pahasti ja pelottaa et hän haluaa erota

Vierailija
03.07.2013 |

Löytyiskö siskoilta tukea?

En ole pettänyt tai mitään, mutta asetin itsekkäästi omat ja ystävieni tarpeet hänen edelleen. Pelkään ettei hän tule tätä antamaan anteeksi, sillä hän on todella pitkävihainen :/

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerro vähän tarkemmin mitä teit?

Vierailija
2/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:39"]

En ole pettänyt tai mitään, mutta asetin itsekkäästi omat ja ystävieni tarpeet hänen edelleen. Pelkään ettei hän tule tätä antamaan anteeksi, sillä hän on todella pitkävihainen :/

[/quote]

Olen samaa mieltä kuin kakkonen, kerro hieman tarkemmin.

Sinänsä itsensä ja ystäviensä etusijalle asettaminen ei ole tuomittavaa vaan toisinaan jopa suotavaa. 

Ilmeisesti miehesi on ollut sinulle aikaisemminkin vihainen, koska tiedät, että hän on pitkävihainen. Pitkävihaisuus on mielestäni aina pahasta. Joudutko varomaan puheitasi ja sanojasi, jotta miehesi ei suuttuisi sinulle? Jos näin on, kuinka kauan ajattelit jaksaa tällaista menoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että lapsellinen mies, jos yhden tekemisen takia haluaa erota, tai sitten teko on todella jotain järmeetä, ja ero lie ihan paikallaan.

Mutta, teidän suhde ei taida olla ihan tavallisen perinteinen, tasa-arvoinen?

Vierailija
4/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tilanne oli hieman tämän kaltainen:

Suunnitteilla oli lomamatka, ja kysyin mieheltä haluaako hän lähteä. Mies vastasi kieltävästi, oli suunnitellut muuta. No, yhden kaverin kanssa sumplimme lomia ja otimme sit paketin neljälle. Yksi perui, ja kysyin mieheltä haluaisko nyt kuitenkin. Vastasi myöntävästi, ja aloin ilmoittaa kaverille. No hän oli myöskin sit alustavasti hommannut tuohon 4. paikkaan lomalaisen ja totesi et miehenihän ei halunnut lähteä, joten hän kysyi xsää. Ajattelin sitten itsekin et tuskin mies oiskaan halunnut ja kerroin hänelle. Hän loukkaantui ja suuttui. Tappelimme aluksia ja sanoin jo aika pahasti, kunnes sit tajusinkin tehneeni väärin Miestäni kohtaan koska olin jo hänelle matkan luvannut. tiedän et hän olisi itse taistellut saadakseen minut mukaan.. :/

Tarina nyt varmasti ontuu sillä en tahdo et meidät tunnistetaan.

Vierailija
5/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih ja oih, menit pyytämään miestäsi kolmen naisen reissuun mukaan, etkä kysynyt näiltä muilta etukäteen?

No, jos mies tuon takia haluaa erota, niin onhan kypsymätöntä meininkiä, tai tuore suhde.

Vierailija
6/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:50"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 17:39"]

[/quote]

Olen samaa mieltä kuin kakkonen, kerro hieman tarkemmin.

Sinänsä itsensä ja ystäviensä etusijalle asettaminen ei ole tuomittavaa vaan toisinaan jopa suotavaa. 

Ilmeisesti miehesi on ollut sinulle aikaisemminkin vihainen, koska tiedät, että hän on pitkävihainen. Pitkävihaisuus on mielestäni aina pahasta. Joudutko varomaan puheitasi ja sanojasi, jotta miehesi ei suuttuisi sinulle? Jos näin on, kuinka kauan ajattelit jaksaa tällaista menoa?

[/quote]

Ollaan me aikaisemminkin riidelty, ja silloin mies kyllä ymmärtää vaikkei samaa mieltä olisikaan. Mut sit kun hänen raja ylitetään niin sit hän todellakin on pitkään vihainen. Esim. isovanhempiaan ei ole nähnyt 10 vuoteen ja ymmärrän kyllä miksi. En joudu varomaan puheitani mutta pelottaa että tällä kertaa olen ylittänyt rajan.

ap

Vierailija
7/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 18:00"]

Voih ja oih, menit pyytämään miestäsi kolmen naisen reissuun mukaan, etkä kysynyt näiltä muilta etukäteen?

No, jos mies tuon takia haluaa erota, niin onhan kypsymätöntä meininkiä, tai tuore suhde.

[/quote]

Tässä tapauksessa ei ollut oikeasti reissusta kysymys, mutta jos olisi ollut niin kyse ois ollut 2 pariskunnan Reissusta joka sitten vaihtui pariskunnan, naisen ja miehen reissuksi.. Esimerkkini taisi olla huono.

Ap

Vierailija
8/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo. Ei kukaan suutu tollasesta, ainakaan niin paljon että haluaisi erota :D  Tuollainen olisi vahinko! Pelkkä anteekspyyntö riittäis normaalissa suhteessa jos olis totta.

Vierailija
9/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, ap, tuo oli varsin huonosti organisoitu juttu kaikkinensa. Ensin teidän olisi matkaporukan kanssa pitänyt sopia, ketä pyydetään paikkaamaan peruuttanutta ryhmän jäsentä ja sitten vasta olisi pitänyt kysellä muilta, mm. sinun mieheltäsi. 

Huono juttu sinänsä, mutta kyllä sinun miehesi pitäisi ymmärtää tuo. Nyt sitten onkin kysymys siitä, haluaako hän ymmärtää.

Miten on, saisitteko kuitenkin jollakin tavalla järjestymään miehellesi yhden ylimääräisen lipun? Ymmärrän kyllä, että siitä olisi ylimääräistä vaivaa, eikä 5 ole samalla tavalla kahdella jaollinen luku kuin 4. Yrittää kuitenkin kannattaisi. Saisi miehesikin paremman mielen, jos olisitte edes yrittäneet saada hänet mukaan. 

Muista kuitenkin keskustella kavereittesi kanssa ensin ylimääräisen lipun hankkimisesta, ennen kuin ehdotat mitään miehellesi. Ja varaatte sen lipun vasta sitten, kun mies on antanut sitovan lupauksensa lähteä mukaanne matkalle. 

Tällaista järjestelyä minä ainakin kokeilisin sinuna. 

3

Vierailija
10/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 18:12"]

Provo. Ei kukaan suutu tollasesta, ainakaan niin paljon että haluaisi erota :D  Tuollainen olisi vahinko! Pelkkä anteekspyyntö riittäis normaalissa suhteessa jos olis totta.

[/quote]

Kyllä suuttuu.

Mulla on vuosittainen traditio mennä Ruisrockiin ja tämä traditio on ollut voimassa 10 vuotta. Viime vuoden loppupuolella löysin miehen ja hän on riehunut ja kostanut minulle jo monta kuukautta sitä, että menen Ruisrockiin ja yövyn kaverini luona, joka sattuu vieläpä olemaan mies. 

Vierailija
11/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 20:15"]

Hmm, ap, tuo oli varsin huonosti organisoitu juttu kaikkinensa. Ensin teidän olisi matkaporukan kanssa pitänyt sopia, ketä pyydetään paikkaamaan peruuttanutta ryhmän jäsentä ja sitten vasta olisi pitänyt kysellä muilta, mm. sinun mieheltäsi. 

Huono juttu sinänsä, mutta kyllä sinun miehesi pitäisi ymmärtää tuo. Nyt sitten onkin kysymys siitä, haluaako hän ymmärtää.

Miten on, saisitteko kuitenkin jollakin tavalla järjestymään miehellesi yhden ylimääräisen lipun? Ymmärrän kyllä, että siitä olisi ylimääräistä vaivaa, eikä 5 ole samalla tavalla kahdella jaollinen luku kuin 4. Yrittää kuitenkin kannattaisi. Saisi miehesikin paremman mielen, jos olisitte edes yrittäneet saada hänet mukaan. 

Muista kuitenkin keskustella kavereittesi kanssa ensin ylimääräisen lipun hankkimisesta, ennen kuin ehdotat mitään miehellesi. Ja varaatte sen lipun vasta sitten, kun mies on antanut sitovan lupauksensa lähteä mukaanne matkalle. 

Tällaista järjestelyä minä ainakin kokeilisin sinuna. 

3

[/quote]

Joo tosi reilua raahata ukko mukaan ja laittaa siitä hyvästä sit joku maksamaan itselleen yhden hengen huone... Muutenkaan en tajua noita, jotka haluaa kaverireissuille retuuttaa puolisoa mukana. Se latistaa tunnelmaa tosi kätevästi, ja toisaalta en sitten tajua, miksei voi viettää sitä laatulomaa tai -aikaa ihan kahdelleen?? Eikö se nyt olisi parhaiten puolison huomioimista, jos puolison kanssa haluaa olla?? Kaverireissut kaverireissuina ja parisuhdehommat erikseen.

Vierailija
12/12 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti myös minun mieheni saattaisi moisesta möksähtää, joten ei välttämättä ihan tuulesta temmattu juttu. Tosin hän murjottaisi hetken ja tajuaisi sitten olevansa naurettava, joten en osaa muuta neuvoa ap:lle antaa kuin että jos mies tosissaan murjottaa aiheesta päiväkausia ja uhkaa erolla niin harkitse vakavasti sitä vaihtoehtoa. Minulle tämä mieheni mökötystaipumus on niillä rajoilla että kestän sitä katsella, vähänkin pahempi olisi kyllä liikaa. Iän mittaan kun tuppaa vielä pahentumaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä