Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä lause avasi silmäsi?

Vierailija
30.07.2020 |

Puhutaan läheisinä pitämistäsi ihmisistä, ystävistä ehkä pikemminkin, sillä perheenjäsenten kesken tulee usein tölvittyä huolimattomammin. Mikä on ollut se lause, jonka kuultuasi tajusit, että et ole niin merkityksellinen kuin toivoisit.

Aloitan omallani, aiheena Isot juhlat:

" Sut on kutsuttu siksi, että sä haet ja viet Kepan (nimi muutettu)."

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä kutsuin sut vaan, kun Mari ei päässyt."

Tuli kiva mieli siinä kahvitellessa. Eikö nämä ihmiset tajua, että tuo kertoo eniten sanojasta itsestään? Tahditon, itsensä parempaan asemaan asettava, jolla muka on varaa valita, ketkä hänen ylevään seuraansa SAAVAT liittyä. En olisi mennyt, jos olisin etukäteen tämän asenteen tiennyt. Enkä ole juuri kyseisen ihmisen seurassa sen jälkeen hapantunut.

Vierailija
22/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne juhat oli tosi kalliit, siksi ei kutsuttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä kutsuin sut vaan, kun Mari ei päässyt."

Tuli kiva mieli siinä kahvitellessa. Eikö nämä ihmiset tajua, että tuo kertoo eniten sanojasta itsestään? Tahditon, itsensä parempaan asemaan asettava, jolla muka on varaa valita, ketkä hänen ylevään seuraansa SAAVAT liittyä. En olisi mennyt, jos olisin etukäteen tämän asenteen tiennyt. Enkä ole juuri kyseisen ihmisen seurassa sen jälkeen hapantunut.

Eivät tajua. Toistavat vaan. Enpä tajunnut itsekään ekasta kerrasta. Jäi vain aina kelpaamaton ja ikävä olo. Liikaa tuhlasin aikaani.

Vierailija
24/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Joo hei tuu meidän kans risteilylle mukaan ...soita mulle vaikka ens viikolla, jos mä en muista "

Ekstrovertilta kaverilta, joka ehditteli vaikka mitä yhteistä tekemistä ja aina "ois tosi kiva nähdä " ja "mahtavaa jos lähtisit mukaan ". Ja sitten kun kysyin sitä hänen ehdottamaansa menoa , se oli jo mennyt tai siirtynyt tai jotain muuta.

Mutta tuolla kertaa tajusin, että mua ihan aidosti ei kiinnostanut lähteä mukaan. Sanoinkin, että ei mua nyt huvita lähteä kun on muuta menoa. Tyyppi vaikutti aidon hämmentyneeltä, kun en pyrkinyt mukaan. Olin kai ollut hänen silmissään joku vähän reppana hang around.

Vierailija
25/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purrr...mitähän se kissaksi lie?

Vierailija
26/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kooooomppaniassa herääätyyyyyys!

Vierailija
27/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olisin suhtautunut sinuun eri tavalla jos olisin tiennyt että olet bi." Ovat kuulemma epäilyttäviä eivätkä voi olla uskollisia (en ole koskaan pettänyt). Joo, se ystävyys alkoi jäähtymään tuon jälkeen, toisen osapuolen suhtautuminen muuttui myös, alkoi mm. kysellä halusinko seksiä tuon tai tuon kanssa (olin parisuhteessa). Käytännössä katsoi tekemisiäni suurennuslasilla etsien siitä etät haluan seksiä suunnilleen jokaisen vastaantulijan kanssa.

Vierailija
28/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leipää saatte leipäjonosta ja sirkushuvit tarjoaa Suomen hallitus!"

Vierailija
29/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Olisin suhtautunut sinuun eri tavalla jos olisin tiennyt että olet bi." Ovat kuulemma epäilyttäviä eivätkä voi olla uskollisia (en ole koskaan pettänyt). Joo, se ystävyys alkoi jäähtymään tuon jälkeen, toisen osapuolen suhtautuminen muuttui myös, alkoi mm. kysellä halusinko seksiä tuon tai tuon kanssa (olin parisuhteessa). Käytännössä katsoi tekemisiäni suurennuslasilla etsien siitä etät haluan seksiä suunnilleen jokaisen vastaantulijan kanssa.

No tottahan se on että jokaisen sukupuolen kanssa, tulihan kilpailijoita lisää miehelle ja alueella joss ei pärjää. Mies inhoaa sellaista tilannetta ja hyytyy.

Vierailija
30/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Materiaaliarvo, käyttöarvo, viihdearvo ja elämäntarkoitus.

Vierailija
31/31 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tottahan se on että jokaisen sukupuolen kanssa, tulihan kilpailijoita lisää miehelle ja alueella joss ei pärjää. Mies inhoaa sellaista tilannetta ja hyytyy.

Haluatko sinä seksiä jokaisen vastaantulevan, vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa? Ai et, no en minäkään, olis sukupuoli mikä tahansa. Onneksi puolisoni on niin fiksu ettei koe seksuaalista suuntaustani uhkana, koska tietää että olen valinnut juuri hänet. Se koenko jonkun potentiaalisesti viehättävänä ei ole uhka, en ole koskaan pettänyt yhdessäkään parisuhteessa, enkä vaihtanut suhdetta lennossa. Teot ratkaisevat, ei se ajatteleeko Jaana/Jani että kaupan kassa Mika/Minna on söpö ja hymyilee kivasti.