Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ADDn takia työkyvyttömyyseläkkeelle?

Vierailija
30.07.2020 |

Olen 30v. Koko lapsuus jäänyt vailla ymmärrystä, kuntoutusta ja tukea. Aikuisena on vaikka mistä kritisoitu ja moitittu.
Stressiä ja jopa masennusta on ollut.

Tämä kaikki on tehnyt tehtävänsä. Olen nyt pysyvästi kaiken yrittämisen jälkeen jäänyt paikoillaan, en pärjää millään. Lähomuisti aivan olematon, en ymmärrä mistään mitään.

Koitan jatkuvasti näytellä hyvinvoivaa, iloista ja toimintakykyinen vaikka päässäni lyö täysin tyhjää.

Kotona kun olen yksin, olen raivoissaan, haluan kuolla pois. On niin synkkää fiilistä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko add kokonaan hoitamatta? Varaa ihmeessä lääkärin aika ja VAADI lääkekokeilua! Sulla ei oo mitään menetettävää, mutta lääkitys voi avata sulle ihan erilaisen maailman! Älä vielä luovuta!

Vierailija
2/8 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia lääkkeitä olette saaneet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla lääkitys? Nyt ihmeessä lääkitys + psykoterapia siihen päälle! Ei kannata jäädä ADD:n takia työkyvyttömyyseläkkeelle loppuelämäksi.

Älä anna ADD:n olla heikkoutesi, vaan voimasi. ADD:t on hyviä tietyissä asioissa, löydä sinä myös omasi ja ole avoin uusille ideoille ja tavoille kouluttautua ja oppia uusia asioita.

Vierailija
4/8 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on ollut 8 vuoden projekti. Vuosia hoidettiin masennuksena vaikka masentunut en edes ollut vaan uupunut, kuormittunut ja ahdistunut silti innokas. Kävin silloin 3,5vuoden terapia, en hyötynyt siitä millään tavalla koska siellä ei käsitellyt oikeeta syytä. Voxra ei toiminut.

Nyt vasta sitten 2 vuotta sitten tehtiin kunnon tutkimuksia, piti vuoden vaatia aivan tajuttoman paljon. Myöhemmin lääkäreitä kävi minua sääliksi ettei aikaisemmin tajuttu että ADD taustalla vaikka kokoajan sanoin etten ole masentunut vaa on muita ongelmia.

En saanut muuta apua kun Concertaa. Se ei sopinut mulle ollenkaan eikä auttanut millään tavalla.

Kelan tukema terapia meni täysin hukkaan kun menin sinne masennuksen diagnosilla vaikka en edes saanut mas. pisteitä kuin tasan 1. Jos olisin saanut terapiaa OIKESEEN SYYHYN eli ADDhen, olisi ollut ihan erilaista.

Suomessa ei vain osata auttaa vaikka olisi kuinka selkeät ongelmat ja syyt.

Olen täällä pitkään anellut apua! Sanoin että motivoituneena edistyisin hyvin jos vaa oikeeta apua saisin.

Vierailija
5/8 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ollut 8 vuoden projekti. Vuosia hoidettiin masennuksena vaikka masentunut en edes ollut vaan uupunut, kuormittunut ja ahdistunut silti innokas. Kävin silloin 3,5vuoden terapia, en hyötynyt siitä millään tavalla koska siellä ei käsitellyt oikeeta syytä. Voxra ei toiminut.

Nyt vasta sitten 2 vuotta sitten tehtiin kunnon tutkimuksia, piti vuoden vaatia aivan tajuttoman paljon. Myöhemmin lääkäreitä kävi minua sääliksi ettei aikaisemmin tajuttu että ADD taustalla vaikka kokoajan sanoin etten ole masentunut vaa on muita ongelmia.

En saanut muuta apua kun Concertaa. Se ei sopinut mulle ollenkaan eikä auttanut millään tavalla.

Kelan tukema terapia meni täysin hukkaan kun menin sinne masennuksen diagnosilla vaikka en edes saanut mas. pisteitä kuin tasan 1. Jos olisin saanut terapiaa OIKESEEN SYYHYN eli ADDhen, olisi ollut ihan erilaista.

Suomessa ei vain osata auttaa vaikka olisi kuinka selkeät ongelmat ja syyt.

Olen täällä pitkään anellut apua! Sanoin että motivoituneena edistyisin hyvin jos vaa oikeeta apua saisin.

Concerta ainakin itselläni auttaa.. Onkohan sitten jotain muuta, kuin ADD:ta, eli vieläkin voi olla diagnoosi joka uupuu.

Tai siis eihän Concerta saa sinua yhtäkkiä täysin parantuneeksi, vaan enemmänkin auttaa keskittymään paremmin ja tekemään asioita. Jos ei tuota tee sinulla, niin sitten voi olla jokin toinen onglema.

Oletko kysynyt voisitko päästä ADD valmennukseen/toimintaterapiaan? Suosittelen niitä. Myös fiksua on lukea ADD aiheisia kirjoja.

Myös hyvä on kysyä itseltäsi mitä apua oikein haluat? Millaista apua?

Vierailija
6/8 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan muitaki ku concerta, ei se kaikille sovi.

Vierailija
7/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muita lääkkeitä on olemassa jotka sopivat addhen?

Vierailija
8/8 |
31.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lääkärit tietää kun heiltä kysyy, lääkkeitä on monia.

voit itse kattoa jostain käypähoidosta tms.

mutta pitää siis olla oikea diagnoosi ensin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän