Olisiko valmis kieltämään mainoksen ”Minusta olisi hauska puhua Haribon Matador-Mixistä”?
Vai naurattaako se aikuiset puhumassa lasten äänillä ja eleillä yhä edelleen?
Kommentit (17)
En mutta missä vaiheessa seksileluja on alettu mainostaa telkkarissa?!!
Ei uskalla edes Bondeja katsoa perheen kesken enää...
Vaihdan kanavaa joka kerran kun kyseinen mainos esitetään. Saan siitä fyysisen inhoreaktion.
Kieltäisin sen heti, jos voisin. Ehdottomasti ärsyttävin mainos kautta aikojen. Kaukosäädin täytyy olla aina käden ulottuvilla, että ehtii painaa mutea, ennenkuin se kimitys alkaa.
Olisin valmis kieltämään? Oma poikani sille hörähti kerran, joten se siitä hauskuudesta. Ei minua ärsytä edes ne puheet tai kanatanssi, mutta se, miten vääntelevät naamaansa.
En halua nähdä mainosta, enkä osta ko. karkkeja.
En näe tuossa mitään pahaa tai edes ärsyttävää. Typerä mainos muiden typerien joukossa, ei aiheuta mussa mitään reaktiota. Toisin on kyllä esim. joidenkin hammastahnamainosten kohdalla...
En, yksi mun suosikkimainoksistani :)
Jos kahdesta pahasta pitäisi valita, niin miksi sitä jalkapallomainosta Matador Mixistä ei enää näytetä? Tuo office-versio on jo liian nähty.
Se on hauskempi, missä se rugby-joukkue pitää pikapalaveria.
Vierailija kirjoitti:
Se on hauskempi, missä se rugby-joukkue pitää pikapalaveria.
Se oli englanniksi, ei yhtään niin ärsyttävä, kuin tämä suomalainen.
Haluaisin kieltää kaikki karkkimainokset, ja karkkien myymisenkin, olisimme sitten kaikki terveempiä.
Toivottavasti ei ole yhtä kauan ruudussa kuin Trivago. (Vuosien kärsimys).
Niin karkin syönti tekee aikuisista lapsellisia. Sellane sanoma siitä tulee mulle jotenkin mainoksesta. Pääosin kyllä syy kieltämiseen on vaa kyllästyminen ennemminkin ja rasittava dubbi.
Aiheessa, mutta vähän ohi. Mikä on tämä nykyinen Lidl -mainos, missä mies mokeltaa sanaa Litthhllltthh, niinkuin hällä olisi kolme numeroa liian iso kieli suussa?
No onhan tuo Matador-Mix aika rasîstinen ja kulttuurillista omimista.