Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman barbin sinä ostaisit tyttärellesi?

Kommentit (31)

Vierailija
2/31 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako vai ei, tämä oli hyvä juttu http://www.lily.fi/blogit/fitness-fuhrer/im-barbie-girl

Vierailija
4/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika herättävät kuvat. Paljon söpömmältä (?) näyttää tuo enemmän normikroppaa muistuttava nukke.Itse en osta lapselleni mitään barbeja, mutta jos suuntaus menisi normaaliin niin voisin harkita.Ostaisin mieluummin jalkapallon.

Vierailija
5/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon normaalilla vartalolla olevan :)

Vierailija
6/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pönäkämpi muka kurvikkaampi. Jos nyt ihan tarkkoja ollaan, niin kyllä tuolla laihemmalla on enemmin niitä kurveja.

Mutta anyway, ostaisin sen barbin kumman lapsi haluaisi.

Vierailija
7/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos barbie nukkejen vartalo kauhistuttaa niin oletteko yhtään katsoneet näitä uusia Bratz nukkeja? Katsokaahan äidit mitä tyttärillenne laitetaan uudeksi malli-ihanteeksi ja miten kaukana ne on oikeasta elämästä... 

Vierailija
8/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin kyllä tuon perinteisen barbin,näyttää vain noista kahdesta houkuttevammalta vaihtoehdolta,Bratzit nyt on ihan järkkyjä - joku neki otti puheeksi. Itse olen leikkinyt "anorektikkobarbeilla"eikä se ole vaikuttanut mitenkään kauneuskäsityksiini,lapset käyttävät nimittäin MIELIKUVITUSTA. Minun leikeissäni isotissiset meikatut barbit olivat joskus miehiäkin,Ken-nukkea kun en omistanut :)

Vierailija
9/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedättekö, että minä olen lapsena leikkinyt aika paljon barbeilla ja ei kyllä koskaan tullut mieleen, että mun pitäis näyttää sellaiselta. Joskus kaverin kanssa naureskeltiin niille tisseille ja muodolle muutenkin, kun se nyt vaan on niin kaukana normaalista. Ja joo ei ollut kenejä mullakaan ja ihan sujuvasti ne barbit näytteli kaikkia rooleja vauvasta vaariin.

Vierailija
10/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nukkejen ole koskaan tarkoituskaan ollut näyttää ihan oikeilta esim mollamaija. Eikä kaikki muutkaan lelut ole aina aidon näköisiä.. Barbi on vaan yksi lelu muiden joukossa.. olen oman poikani kanssa leikkinyt vanhoilla barbeillani ja pojan actionmaneilla missä joukossa esim dinosaurus leluja eikä minkään ole ollut tarkoitus näyttää aidolta.

Vierailija
11/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:08"]

Jos barbie nukkejen vartalo kauhistuttaa niin oletteko yhtään katsoneet näitä uusia Bratz nukkeja? Katsokaahan äidit mitä tyttärillenne laitetaan uudeksi malli-ihanteeksi ja miten kaukana ne on oikeasta elämästä... 

Hmmm sulta on menny jotain ohi..leikki on leikkiä. Ja bratz ei näytä oikealta,eikä tarvi

[/quote]

Vierailija
12/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa lapsillenne leluja monipuolisesti! Mun pojalla autoja barbeja legoja palloja jne..älkää aliarvioiko lapsia ja antakaa leikkiä!!!!!!!!!!

Vierailija
13/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:37"]

Ostakaa lapsillenne leluja monipuolisesti! Mun pojalla autoja barbeja legoja palloja jne..älkää aliarvioiko lapsia ja antakaa leikkiä!!!!!!!!!!

[/quote]

Älkää ostako lapsillenne leluja!!!!!! Antakaa niiden leikkiä risuilla ja männynkävyillä, niin mielikuvitus ja luovuus kehittyy monipuolisesti!!!!!!!

Vierailija
14/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:01"]

Aika herättävät kuvat. Paljon söpömmältä (?) näyttää tuo enemmän normikroppaa muistuttava nukke.Itse en osta lapselleni mitään barbeja, mutta jos suuntaus menisi normaaliin niin voisin harkita.Ostaisin mieluummin jalkapallon.

Jos haluaisi barbin ja voisit ostaa niin et ostaisi? Miksi? Aliarvioitko lastasi ja luulet että menee barbista jotenkin pilalle? Että kuvittelee että naisen pitää näyttää barbilta? Vai oletko niitä joiden mielestä tytölle pallo ja pojalle keittiösetti? Mutta ei palloa pojalle jne.......

[/quote]

Vierailija
15/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole tuollaisia koloja reiden juuressa... Olenko minä aito nainen?

Vierailija
16/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ostaisin sen kumman lapseni haluasi, molemmat näyttävät hyviltä nukeilta.

Vierailija
17/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ovat vain leluja.

Vierailija
18/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, on vähän hupsua kertoa, että olette itse leikkineet tuollaisilla täydellisin vartaloin varustetuilla barbeilla, ja ettei se ei ole teihin mitenkään vaikuttanut. Ette te oikeasti tiedä kuinka se on teihin vaikuttanut. Tuollainen tutkimus olisi todella vaativa, ja antaisi siltikin vain tulkinnanvaraisia tuloksia.

Vierailija
19/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:42"]

[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 14:37"]

[/quote]

Älkää ostako lapsillenne leluja!!!!!! Antakaa niiden leikkiä risuilla ja männynkävyillä, niin mielikuvitus ja luovuus kehittyy monipuolisesti!!!!!!!

[/quote] Ei vaan antakaa leikkiä MYÖS risuilla ja kävyillä :) (kai joku on sitäkin vastaan)

Vierailija
20/31 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mites jos te olisitte itse edelleen lapsia ja saisitte valita kumman barbin haluaisitte? Kumpi se olisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä