Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on nuori mies ;)

Vierailija
03.07.2013 |

Olen itse nelikymppinen, näytän nuoremmalta ja sitä rataa... onkohan tuo kymmenen vuotta liikaa ikäeroa.. vaikka ollaan aivan samanlaisia muuten..Ei kuulemma häntä haittaa.. Itse asiassa ei olla seksiin asti päästy.. Mutta aivan ihanan lutunen mies, ihan lääpällään minuun ja toisinpäin. Eikä ole mun pöksyihin pyrkimässä, on ujo ja herkkä mies..Voi olla että kellistän sen pian itse... Ei mulla ongelmaa ole, halusin vaan kertoa teillekin..katsotaan nyt mitä tästä tulee..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että tykkäät ja hän tykkää sinusta. Sehän on tässä pääasia eikä se, mitä mieltä me täällä AV:lla olemme. :)

Vierailija
2/3 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaako joku nössöjä nuoria miehiä? Hoitamani vanhemmat naiset ovat pitäneet juuri äärimmäisen kovasta seksidrivistani sekä hyvässä kunnossa olevasta vartalostani. Toinen halusi tosin kanssani naikkariin ja toinen yrittää jotain seurustelua joten arvostivat kait muutakin. Silti, luulin että meitä nuorista miehistä pidetään ensin fyysisten ominaisuuksie kautta.

En muuten koskaan tekisi mitään vakavaa vanhemman naisen kanssa. Viisi vuotta nuorempi voisi toimia.

m27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista, nuori mies..? Oon kylläkin kaukana nössöstä, heh...milläs perusteella niin päättelit :D Varmasti katsoisit perään, jos mut näkisit ;) Niin ja oman ikäisiä ei juuri tyrkylllä ole, tai tarjonta on ..tuota ..aika surkea. Ja miksen ottaisi nuorempaa..? Kunhan toisistamme tykätään ja enemmän se ikä-asia minua vaivaa. En todellakaan hingu puumaksi.. Ja sinua en tapaisi edes seksin merkeissä, sen verran eri maailmasta olet kuin oma mussukkani.