Joko täällä on haukuttu tämä myytävä talo? *Linkki*
http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/7847781
Kyllähän nyt av-mammat tuostakin jotain pahaa sanottavaa löytää, eikö?
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 11:22"]
No juu. Muuten ihana ja unelma, mutta ne kulahtaneet paneelikatot maalaisin valkoiseski. Jotta kaikkialla olisi yhtenäinen katon väri. Ja jossain kohtia lattia uusiksi. EN tykkää tosta neliö mallin parkettikuviosta.
[/quote]
Ja parketti on kamalan kissanpissan värinen. Minä laittaisin kaikki lattiat uusiksi - tulisi vielä vähän lisäkustannuksia jo muutenkin ylihinnoiteltuun taloon.
VAlkoisuus iski silmille,,, ei hyvä kun pitäs heti rempata kun muutenkin kämppä on ton hintainen
Tyylillisesti tuo on 20-luvun klassismia. Kyllä siihen sopii lankkulattiaa fiinimpi mosaiikkiparketti.
Sehän on siinä Aaltosen palatsin vieressä. Varmaan Tampereen arvokkaimpia omakotitalotontteja! Tontti on pelkästään "mittaamattoman arvokas", koska Palomäentiellä ei ole tontteja myynnissä vaan kaikki on käytetty ja suojeltu. Sijaintihan on tosiaan ihan mieletön, rappuut alas, niin on Eteläpuistossa.
Toki tuolla "mittaamattoman arvokkaalla" tontillakin on hintansa jossain. Tuo talo on varmaan vaikea hinnoitella, kun se on niin uniikki. Ehkä joku maksaa.
Miksi ymmärtäisit Helsingissä? Tuo on paljon uniikimpi kuin joku merenrantakämppä, joita Helsingin seutu vilisee ylihintaan. Sinänsä ei Tampereen hinnat nyt niin paljon Helsingin alapuolella ole poislukien ydinkeskustan. Tampereellakin on tosi kallista, vastaa pitkälti Helsingin ympäristökuntia.
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 12:28"]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 12:16"]
Talo sijaitsee Tampereen kalleimmalla kadulla.
[/quote]
Se on silti Tampere. Ymmärtäisin hinnan vielä Helsingissä.
[/quote]
Sijaitsee harjulla, jota ei Helsingissä käsittääkseni ole. Ja rantaan on matkaa n. 300m.
Olen ilmeisesti hemmetin yksinkertainen, mutta missä ihmeessä te näette tuolla kolme keittiötä???
Moni on maininnut nuo kolme keittiötä, mutta minä en niitä noista piirustuksista löydä millään.
Ykköskerroksessa on keittiö, alimmassa baarikeittiö (=baari, jossa kylmäsäilytystilat) jota ilmeisesti kuviteltiin keittiöksi ja kolmatta en hyvällä tahdollakaan löydä, jos ei sitten kakkoskerroksen kodinhoitohuone...
Kaunis talo, vaikkakaan ei omaan makuuni :)
Ei ole minunkaan mielestäni 3x keittiö, vaan keittiö, baari ja kodinhoitohuone.
Hahahaa :D
"Happamia"; sanoi kettu pihlajanmarjoista :D
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 11:51"]
Purkuikäinen talo jossain Tampereella
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="03.07.2013 klo 15:00"]
Kaunis talo pilattu mauttomalla sisustuksella ja remontilla. Tuollaisen vanhaan taloon ei sovi mosaiikkiparketit tai noin moderni kylpyhuone. Hintaa on liikaa, tuskin noin paljoa tulevat saamaan.
[/quote]
Mosaiikkiparketista olen eri mieltä, tuohan ei ole alun alkaenkaan mikään työväen asumus. Kylpytiloista ja siitä marmorilattialaatoituksesta olen kyllä sitä mieltä, että huh huh.