Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sössin

Vierailija
03.07.2013 |

Tein ihan suuren mokan. Paras ystäväni (lapsuuden ystävä) mies, on aivan mahdoton. Peluri ja pelasi perheen rahat, ostaa tavaroita, autoja itselleen mutta jos ystäväni ostaa jotain, mies nalkuttaa.

Mies hoitaa kaikki raha asiat ja ystäväni palkka menee miehen tilille. No, olen ollut hiljaa pidemmän aikaa, mutta on pikku hiljaa alkanut ärsyttää kun mies vielä kaiken lisäksi mollaa vaimoa minun edessä. Aina komentamassa, miten laittaa pyykkiä kuivumaan jne. Mies kova ottamaan kaljaa, ja juo aika paljon.

No, viikonloppuna tuli mitta täyteen kun mies taas alkoi vaimoa mollaamaan minun edessä. Olin juonut pari lasia viiniä, ja pinna kerta kaikkiaan katkesi. Haukuin miehen pystyyn. Käytin tosi rumia sanoja ja kerroin myöskin sen, että tulen tekemään kaiken mahdollisen auttamaan ystävääni eroamaan hänestä.

No, nyt olen yrittänyt soittaa ystävälleni ja lähettää tekstareita. Hän ei vastaa.

Nyt siis meni ystävyys. Miksi en osanut olla hiljaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras ystäväni mies...

Teen kaiken mahdollisen, jotta ystäväni eroaa miehestään...

Nyt ystävä ei vastaa, menetetty siis ystävä...

Mutta siis, jos kaverisi ei ole sulle ikinä sanonutkaan, että aikoo erota, niin oletko sä tosiaan noin idiootti??? Ja jos puhuukin niin, ni ethän sä voi noin haukkua ja avautua :o

No, vielä ei voi tietää, oletko menettänyt ystäväsi vai et, selvinnee kyllä vielä. Pyydä anteeksi kuitenkin ihan kaikkea.

Vierailija
2/5 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtyä ei saa tekemättömäksi, mutta aina voi vielä pyytää anteeksi harkitsemattomia sanoja. Oletko jo tehnyt sen ystävältäsi ja hänen mieheltään? 

Ystävälläsi on todella ikävän oloinen mies. Vaikka ystävälläsi on melkoinen tampio mieheksi, häntä ei sovi haukkua ystävän kuullen pystyyn, eikä ainakaan julistaa, että haluat ystäväsi eroavan miehestä. Voit korkeintaan sanoa, että tampiomiehen käytös on vähintäänkin kohtuutonta ystävääsi kohtaan, et muuta. Näin se vain on. Vaikka ystäväsi haukkuisi miestään, sinä et voi tehdä sitä samaa. 

Ehkä on parempi antaa ajan kulua. Tunteetkin ehtivät laantua, samoin pöly taistelutantereella. Ota sitten uudelleen yhteyttä ystävääsi. Hän tarvitsee sinua, jo ihan sen idioottimiehensä vuoksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni on monta kertaa sanonut minulle, että hän ei ole onnellinen. Hän on myös puhunut erosta monta kertaa. Se ei siis ollut tuulesta temmattu. Olen tähän asti tukenut ja kuunellu kaikki ongelmat, olen ehdottanut puhumista, mutta en eroamista. Nyt oli ensimmäinen kerta. 

Mies on siis monta vuotta ollut isäntä talossa. Vaimolla ei ole mitään arvoa. Hänelle saa tehdä ihan mitä vaan, juoda kaljaa aamusta iltaan, pelata, huutaa lapsille jne jne.

Vaikea on vieressä katsoa kun toinen ei ole onnellinen.

Sössin kuitenkin ja olen pyytänyt anteeksi, muuta en voi tehdä. Pahus.

Vierailija
4/5 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, muuta et voi nyt tehdä kuin odotella, josko hän ottaa vielä yhteyttä sinuun.

Jatkossa muista, että jokainen saa haukkua omia läheisiään, mutta KUKAAn ulkopuolinen ei saa niin tehdä, se vaan loukkaa, vaikka samaa mieltä olisikin.

Vierailija
5/5 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä ei ollut paikalla. Hän poistui ennen, koska ei taaskaan jaksanut kuunella miehen mollaamista. Eli mieheni ja hänen mies oli vain paikalla. Me lähdettiin sitten terassilta kotiin tämän jälkeen. Ystäväni mies siis pilasi, mitä olisi pitänyt olla mukava ilta aikuisten kesken. Hän siis alkoi moittimaan vaimoa meidän edessä, ja vaimo taas kerran lähti kotiin.

Ei ollut muuten ensimmäinen kerta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä