Mistä saa tytöille shortseja? Ei mini eikä leggins.
Tavallisia shortseja kuten pojillekin myydään. Ilman taskuja. Ei legginssejä, ei pyöräilyshortseja, ei minishortseja. Tavallisia kuminauhavyötäröisiä puoleen reiteen tai polveen ulottuvia löysiä shortseja. Ei ihoa nuolevia. Koossa 116-134.
Miksen löydä?
Kommentit (33)
Olenmyös etsinyt tyttöjen shortseja
Kiitos mutta nuo kuvan housut taitaa olla pojille. Pihan lapset nälvii jos on poikamaista päällä :(
En viitsi katkoa farkkuja kun meillä on vain farkkuja ja halutaan pehmeät mukavat urheilulliset shortsit.
ap
tyttöjen shortsit ovat aina alushousunlyhyttä mallia tai sitten pitempää mutta niissä on kiristävät pussimaiset lahkeensuut. miksei tytöille voi tehdä tavallisen mallisia ja tavallisen pituisia shortseja?
oisit heti määritellyt hintahaarukan ja muita tärkeitä kriteereitä. Tosin ei ne popin shortsit 50€ maksa, nytkin alessa hyvin kohtuuhintaisia ja sieltä itse olen löytänyt suoria perusshortseja hyvällä mitalla ja kiristysnauhalla. En tiedä missä asut mut kyllä niitä liikkeitäkin on kaikissa isoimmissa kaupungeissa
Minun mielestäni ap:n viestissä on määritelty paljon tärkeitä kriteerejä.
Onko shortsien ompelu helppoa? Oikeesti?
Todella, kootaan kahdesta palasta
lainaa kirjastosta jokin kässälehti
Osta punaiset poikien sortsit, jos on niin tarkkaa, ettei ole poikamaista.
Tuollainen sortsimalli taitaa olla poikamainen muutenkin, joten kaltaistesi pönttöjen kannattaa pukea lapsensa aina mekkoon ettei sukupuolesta erehdytä. Tai vaikka burkhaan niin ainakin mielletään naiseksi.
Pönttö olet itse! Mitä asiatonta ap:n aloituksessa oli? Ei mitään!
Noi lökäpöksyshortsit on poikamalli
Osta poikien versiot