Mies, voisitko olla parisuhteessa itseäsi voimakkaamman naisen kanssa?
Saman katon alla ja nainen osaisi myös itsepuolustustaidot täydellisesti.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin muuten, mutta en usko että kyseinen nainen vastaisi kauneusihannettani.
Et edes pysty kadulla vastaantulevista naisista sanomaan, kenellä näistä on musta vyö missäkin lajissa ja miten vahvoja nämä ovat. Onneksi.
En pystykään, mutta tunnen paljon naisia joilla on musta vyö (treenikaverit), mutta he eivät kyllä ole vahvempia. Koska itselläni on hieman kokoa ja lihasta niin tiedän että naisellakin sitä pitäis olla ja se ei enää miellytä omaa silmää.
Se ei nyt tuossa viestissä ollut pointti. Ovatko kaikki treenikaverisi mielestäsi rumia ja miehekkäitä naisia? Koska itse olen nähnyt sen verran kamppailijanaisia, että vahvasti epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät pidä siitä ajatuksesta, että nainen on millään tavalla vahvempi. Miehet rakastavat ajatusta siitä, että löytävät tällaisen vahvan naisen ja saavat hänet poljettua alas.
Ja sinulle itsellesi olisi täysin ok, että mies olisi heiveröinen? Pitäisit häntä miehenä ja miehekkäänä eikä asia vaivaisi ollenkaan? Ja mies saisi olla myös sinua lyhyempi?
Mieheni on minua 2-3 cm pidempi ja 20 kg lihavampi. Meillä ei ole silminnähden merkittävää kokoeroa, monesti kengät jalassa olen häntä pidempi. Treenaan päivittäin, joten olen häntä lihaksikkaampi ja kovakuntoisempi.
Mies on miehekäs ollessaan sinut itsensä kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä lihasten, koon, käytöksen tai pukeutumisen kanssa. Eli joo, mies saa olla minua heiveröisempi ja voin silti pitää häntä miehekkäänä. Ihmiseen rakastutaan, ei hänen kokoonsa.
Miksi seurustelet ihmisen kanssa, joka haluaa polkea sinua alas?
Seurustelen miehen kanssa, jonka kanssa olemme tasavertaisia kumppaneita. Hän on joissakin asioissa vahvempi, minä taas toisissa. Autamme ja täydennämme toisiamme.
Edellisellä sivulla vielä kaikki miehet halusivat vain polkea kaltaistasi vahvaa naista alas.
Siellä lähinnä toppuuteltiin voimanaisia fantasioissaan. Joku pöljä palstaa lukiessa innostuu vielä kokeilemaan, eikä siinä tule kuin pää kipeäksi, ellei nyt aivan säälittävimpiä miesruipeloita valitse höykkyytettäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella millaisen naisen kanssa vaan, jos olisin rakastunut, mutta koska itsetuntoni on todella huono ja minua on aina pidetty epämiehekkäänä, kieltämättä on ihan mukavaa, että naisystäväni on hyvin pieni ja heiveröinen. Toisaalta eihän se ihannetilanne ole, että itsetunto riippuu kumppanin koosta ja voimista.
Säälin miehiä, jotka valitsevat kumppaninsa vain päästäkseen pätemään. Aikuisten parisuhteessa kumppanit täydentävät toinen toisiaan.
Pätemistähän tuokin sinun ja kaltaistesi takertuminen keksittyihin asioihin on - vai vaatiiko työnantajasi sitä teiltä trolleilta? Ymmärsit hyvin, kuten kaikki lukijat, ettei parisuhteessani ole kyse tuosta ollenkaan. Ja siksi esititkin kommenttisi. Teillähän on tarkoitus saada kirjoituksiinne reaktio, vastaus. Miksi, olisi kiinnostavaa tietää. Tuskin kyse on enää vain yksittäisistä elämäänsä sisältöä hakevista trolleista, kyse on jostain suuremmasta. Tästä syystä en viitsi täällä enää juuri pyöriä ja moni muu harkitsee samaa. Mitä saatte siitä, että palsta kuivuu kasaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät pidä siitä ajatuksesta, että nainen on millään tavalla vahvempi. Miehet rakastavat ajatusta siitä, että löytävät tällaisen vahvan naisen ja saavat hänet poljettua alas.
Ja sinulle itsellesi olisi täysin ok, että mies olisi heiveröinen? Pitäisit häntä miehenä ja miehekkäänä eikä asia vaivaisi ollenkaan? Ja mies saisi olla myös sinua lyhyempi?
Mieheni on minua 2-3 cm pidempi ja 20 kg lihavampi. Meillä ei ole silminnähden merkittävää kokoeroa, monesti kengät jalassa olen häntä pidempi. Treenaan päivittäin, joten olen häntä lihaksikkaampi ja kovakuntoisempi.
Mies on miehekäs ollessaan sinut itsensä kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä lihasten, koon, käytöksen tai pukeutumisen kanssa. Eli joo, mies saa olla minua heiveröisempi ja voin silti pitää häntä miehekkäänä. Ihmiseen rakastutaan, ei hänen kokoonsa.
Miksi seurustelet ihmisen kanssa, joka haluaa polkea sinua alas?
Seurustelen miehen kanssa, jonka kanssa olemme tasavertaisia kumppaneita. Hän on joissakin asioissa vahvempi, minä taas toisissa. Autamme ja täydennämme toisiamme.
Edellisellä sivulla vielä kaikki miehet halusivat vain polkea kaltaistasi vahvaa naista alas.
Siellä lähinnä toppuuteltiin voimanaisia fantasioissaan. Joku pöljä palstaa lukiessa innostuu vielä kokeilemaan, eikä siinä tule kuin pää kipeäksi, ellei nyt aivan säälittävimpiä miesruipeloita valitse höykkyytettäväksi.
On sitä maailmassa paljon rimpulamiehiäkin.
Kyllä suomi on yksi perkeleen suuri avohoitola. Tästä keskustelusta tulee mieleen se vanha saarioisten ruokamainos jossa ipanat huutelee toisilleen lopuksi joku mukula toteaa jotenkin näin ett: meidän äiti tekeekin teidän kaikkien äitien ruuat
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomi on yksi perkeleen suuri avohoitola. Tästä keskustelusta tulee mieleen se vanha saarioisten ruokamainos jossa ipanat huutelee toisilleen lopuksi joku mukula toteaa jotenkin näin ett: meidän äiti tekeekin teidän kaikkien äitien ruuat
Ja sinä lienet avohoitolan suuri älykkö? Olet oikein osannut mainoksista poimia nasevan lausahduksen.
No, elämä on.
Totta kai voisin. Voimakas nainen on vain voimakas nainen. Muutoin ihan tavallinen ihminen. Jos kemiat kohtaa, niin silloin ollaan yhdessä.
Onhan monella julkkiksellakin turvahenkilöinä myös naisia. Hyvä kun olisi omasta takaa.
Mikäs sen mukavampaa olisi kuin kunnon nainen talossa. Ei tarvitsisi itse tehdä niitä raskaampia töitä aina.
kaikilla naistyypeillä on ihailijansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin seurustella millaisen naisen kanssa vaan, jos olisin rakastunut, mutta koska itsetuntoni on todella huono ja minua on aina pidetty epämiehekkäänä, kieltämättä on ihan mukavaa, että naisystäväni on hyvin pieni ja heiveröinen. Toisaalta eihän se ihannetilanne ole, että itsetunto riippuu kumppanin koosta ja voimista.
Säälin miehiä, jotka valitsevat kumppaninsa vain päästäkseen pätemään. Aikuisten parisuhteessa kumppanit täydentävät toinen toisiaan.
Hahhah, meillä sinä edustaisit siveyttä ja minä voimaa.
mies52v
Mun exä suuttu aina kun nostelin sitä. Veti kauheet kilarit että nainen ei saa kantaa miestä ja vaan mies saa naisen kantaa sänkyyn, tai liikutella naista koska siitä se oli nöyryyttävää . Hän paino 80kg ja minä 55kg ja joka kerta suuttui jos nostin hänet ilmaan ja kannoin johonkin.