Mies, voisitko olla parisuhteessa itseäsi voimakkaamman naisen kanssa?
Saman katon alla ja nainen osaisi myös itsepuolustustaidot täydellisesti.
Kommentit (74)
Vierailija kirjoitti:
Voisin mutta käytännössä kyseisenlaista naista ei taida olla olemassakaan. Jokainen mies on voimakkaampi kuin kuka tahansa nainen.
No ei todellakaan ole. Vai meinaatko, että esim. joku lihasrappeumasairautta poteva mies on voimakkaampi kuin esim. painonnostajanainen?
Voisin, mutta tuollaista ei taida löytyä. Ei fyysistä eikä psyykkistä
mies52v
Kuulostaa lähinnä huippu-urheilijalta, itse olen melko huonossa kunnossa oleva tavis ja ikääkin pukkaa. Eipä siis olisi mahiksiakaan.
Mikä estäisi? - Tosin minusta pullistelu ja itsepuollustusaidoillaan "elvistely" ei ole kovin puoleensa vetävää.
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies 52 on elämänsä voimissa.
En halua deittailla mitään bulgarialaista kuulantyöntäjää jolla kasvaa parta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mies52v
Mies 52 on elämänsä voimissa.
En ole, mutta naisiin nähden edelleen ylivoimainen
mies52v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisin mutta käytännössä kyseisenlaista naista ei taida olla olemassakaan. Jokainen mies on voimakkaampi kuin kuka tahansa nainen.
No ei todellakaan ole. Vai meinaatko, että esim. joku lihasrappeumasairautta poteva mies on voimakkaampi kuin esim. painonnostajanainen?
Painonnostajanainen painoluokasta riippuen on monia muitakin miehiä voimakkaampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painonnostajanainen painoluokasta riippuen on monia muitakin miehiä voimakkaampi.
En kyllä viehäty mistään kauheasta kehosta naisesta ja voisin väittää että minuakin vahvemmat naiset ovat äärettömän harvassa ja varmasti todella iso kokoisia.
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Ei vai? Vanhus, vakava sairaus? Sitten vielä rapajuopot ja narkkarit.
Voisin muuten, mutta en usko että kyseinen nainen vastaisi kauneusihannettani.
Ei miehet pysty olemaan henkisesti eikä fyysisesti voimakkaamman naisen kanssa. Ei itsetunto kestä. Alkaa henkisen väkivallan käyttö, että saisi naisen alistettua. Ne jotka on henkisesti vahvoja miehiä, on sitten Mentulan kokoisia yli 2 metrisiä kaappeja jotka on fyysisesti vahvempia kuin kaikki muut. Mutta tavallinen mies on heikko, varsinkin henkisesti.
ne on ne jännikset.. koettaisitte joskus jotakin muitakin miehiä ku noita luusereita
Kamppailulajeja pitkään harrastaneena naisena olen ehkä keskivertoa paremmin kartalla mitä tulee miesten ja naisten fyysisiin eroihin, eritoten, jos mies harrastaa vähänkään urheilua. Olen vahva ja osaan tarvittaessa puolustaa itseäni, mutta en kuvittele olevani miestä vahvempi, enkä todellakaan ajattele, etten tarvitsisi tai haluaisi miehen turvaa, koska tiedän myös keskivertoa paremmin, miten ja mistä ihminen on heikko.
Vierailija kirjoitti:
En halua deittailla mitään bulgarialaista kuulantyöntäjää jolla kasvaa parta.
Et taida kamalan monta kamppailijanaista sitten tuntea.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa naiset olla mua voimaakkaampia. Mulla paikat mennyt huonoon kuntoon onnettomuudessa.