Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, voisitko olla parisuhteessa itseäsi voimakkaamman naisen kanssa?

Vierailija
29.07.2020 |

Saman katon alla ja nainen osaisi myös itsepuolustustaidot täydellisesti.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin, ja monikin mies voisi, mutta tosiasiassa se on nainen, jolle tämä olisi ongelma.

Siis miten se olisi naisen ongelma seurustella miehen kanssa?

Vierailija
42/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät pidä siitä ajatuksesta, että nainen on millään tavalla vahvempi. Miehet rakastavat ajatusta siitä, että löytävät tällaisen vahvan naisen ja saavat hänet poljettua alas.

Ja sinulle itsellesi olisi täysin ok, että mies olisi heiveröinen? Pitäisit häntä miehenä ja miehekkäänä eikä asia vaivaisi ollenkaan? Ja mies saisi olla myös sinua lyhyempi?

Lyhyempi ei kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa itseään voimakkaamman naisen niin silloin on parempi ottaa mies. Ei ole heteroiden hommaa ei.

Vierailija
44/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi tuo olisi showstopper parisuhteen kannalta.

Vierailija
45/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa itseään voimakkaamman naisen niin silloin on parempi ottaa mies. Ei ole heteroiden hommaa ei.

Naisia on kaiken kokoisia ja näköisiä, mutta nainen ei ole mies.

Vierailija
46/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi. Olen jo miehenä varsin vahvarakenteinen ja ei minkäänlaista fetissiä bulgarialaisia kuulantyöntäjiä kohtaan. Enemmänkin pidän pienistä kurvikkaista naisista.

Vierailija
47/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät pidä siitä ajatuksesta, että nainen on millään tavalla vahvempi. Miehet rakastavat ajatusta siitä, että löytävät tällaisen vahvan naisen ja saavat hänet poljettua alas.

Ja sinulle itsellesi olisi täysin ok, että mies olisi heiveröinen? Pitäisit häntä miehenä ja miehekkäänä eikä asia vaivaisi ollenkaan? Ja mies saisi olla myös sinua lyhyempi?

Mieheni on minua 2-3 cm pidempi ja 20 kg lihavampi. Meillä ei ole silminnähden merkittävää kokoeroa, monesti kengät jalassa olen häntä pidempi. Treenaan päivittäin, joten olen häntä lihaksikkaampi ja kovakuntoisempi.

Mies on miehekäs ollessaan sinut itsensä kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä lihasten, koon, käytöksen tai pukeutumisen kanssa. Eli joo, mies saa olla minua heiveröisempi ja voin silti pitää häntä miehekkäänä. Ihmiseen rakastutaan, ei hänen kokoonsa.

Miksi seurustelet ihmisen kanssa, joka haluaa polkea sinua alas?

Vierailija
48/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin, ja monikin mies voisi, mutta tosiasiassa se on nainen, jolle tämä olisi ongelma.

Pointtini oli, että tässä yritetään taas korostaa, kuinka miehet ovat huonoitsetuntoisia halutessaan perinteisen naisen, vaikka aivan yhtä paljon on naisia, jotka eivät sietäisi itseään heiveröisempää miestä.

Vierailija
49/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voisi. Olen jo miehenä varsin vahvarakenteinen ja ei minkäänlaista fetissiä bulgarialaisia kuulantyöntäjiä kohtaan. Enemmänkin pidän pienistä kurvikkaista naisista.

Minä taas isoista kurvikkaista naisista, kuten mainitsemistasi kuulantyöntäjättäristä.

Vierailija
50/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin seurustella millaisen naisen kanssa vaan, jos olisin rakastunut, mutta koska itsetuntoni on todella huono ja minua on aina pidetty epämiehekkäänä, kieltämättä on ihan mukavaa, että naisystäväni on hyvin pieni ja heiveröinen. Toisaalta eihän se ihannetilanne ole, että itsetunto riippuu kumppanin koosta ja voimista.

Vierailija
51/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, joskus nuorena seurustelin alipainoisen ja urheliua harrastamattoman nuoren miehen kanssa. Itse kävin salilla ahkerasti. Tyyppi heittäytyi väkivaltaiseksi, mutta antoi periksi aika pian ja siirtyi pelkkään henkiseen väkivaltaan, koska ei pystynyt alistamaan minua fyysisesti.

Vierailija
52/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, joskus nuorena seurustelin alipainoisen ja urheliua harrastamattoman nuoren miehen kanssa. Itse kävin salilla ahkerasti. Tyyppi heittäytyi väkivaltaiseksi, mutta antoi periksi aika pian ja siirtyi pelkkään henkiseen väkivaltaan, koska ei pystynyt alistamaan minua fyysisesti.

Ja nyt vihaat kaikkia laihoja miehiä yhden henkisesti pikkupojan tasolla olleen narsistin takia?

Vierailija
53/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on minua 2-3 cm pidempi ja 20 kg lihavampi. Meillä ei ole silminnähden merkittävää kokoeroa, monesti kengät jalassa olen häntä pidempi. Treenaan päivittäin, joten olen häntä lihaksikkaampi ja kovakuntoisempi.

Mies on miehekäs ollessaan sinut itsensä kanssa. Sillä ei ole mitään tekemistä lihasten, koon, käytöksen tai pukeutumisen kanssa. Eli joo, mies saa olla minua heiveröisempi ja voin silti pitää häntä miehekkäänä. Ihmiseen rakastutaan, ei hänen kokoonsa.

Seurustelen miehen kanssa, jonka kanssa olemme tasavertaisia kumppaneita. Hän on joissakin asioissa vahvempi, minä taas toisissa. Autamme ja täydennämme toisiamme.

Vierailija
54/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisihan tuollainen vahva nainen kiva sängyssä.

Vierailija
55/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin muuten, mutta en usko että kyseinen nainen vastaisi kauneusihannettani.

Et edes pysty kadulla vastaantulevista naisista sanomaan, kenellä näistä on musta vyö missäkin lajissa ja miten vahvoja nämä ovat. Onneksi.

En pystykään, mutta tunnen paljon naisia joilla on musta vyö (treenikaverit), mutta he eivät kyllä ole vahvempia. Koska itselläni on hieman kokoa ja lihasta niin tiedän että naisellakin sitä pitäis olla ja se ei enää miellytä omaa silmää.

Vierailija
56/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt vihaat kaikkia laihoja miehiä yhden henkisesti pikkupojan tasolla olleen narsistin takia?

Itse asiassa rakastan eri hoikkaa miestä.

Totesin vain, että vaikka en olisi varmaan pystynyt voittamaan tuota nuoruusiän narsistia fyysisesti, pystyin pistämään niin paljon kampoihin ja antamaan takaisin, ettei hänkään pystynyt voittamaan minua ja uskon hänen pelänneen minua enemmän kuin minä häntä - siinä vaiheessa kun kimppuuni hyökätään, tappelen kuin terrieri, omista kolhuista välittämättä. 

Vierailija
57/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seurustelen miehen kanssa, jonka kanssa olemme tasavertaisia kumppaneita. Hän on joissakin asioissa vahvempi, minä taas toisissa. Autamme ja täydennämme toisiamme.

Edellisellä sivulla vielä kaikki miehet halusivat vain polkea kaltaistasi vahvaa naista alas.

Vierailija
58/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vahvaa yleistystä sinulla.

Vierailija
59/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pointtini oli, että tässä yritetään taas korostaa, kuinka miehet ovat huonoitsetuntoisia halutessaan perinteisen naisen, vaikka aivan yhtä paljon on naisia, jotka eivät sietäisi itseään heiveröisempää miestä.

Ei vahva nainen välttämättä halua itseään heiveröisempää miestä. Kyllä itse ainakin nautin siitä, että mies on vahvempi vaikka olenkin keskivertoa vahvempi nainen.

Vierailija
60/74 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas isoista kurvikkaista naisista, kuten mainitsemistasi kuulantyöntäjättäristä.

: )

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän