Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasin siru viilsi syvän vekin jalkapohjaan, apuja nopeasti !

Vierailija
02.07.2013 |

Sunnuntaina lasin siru viilsi syvän vekin mun jalkapohjaan. Kävin tikattavana, lähin tänään sit vähän enemmän kävelemään ni se kipeyty entisestään. Yksi tikki irtosi ku varasin liikaa painoa sille. Nyt jo useemman tunnin vuotanut verta lähes koko ajan. Lappu ja side siinä päällä, mutta tulee osittain läpi. ei siedä yhtään oikeastaan astumista. jalka kylmä, puutuu ja tykyttää kipu. ei antanut keppejä mukaan päivystyksestä, olisiko pitänyt antaa? nyt en tiedä pitäiskö lähtee käymään päivystyksessä vai mitä tehdä? jalka hieman turvoksissa.

nopeita vastauksia!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ohjaajat oo mua vielläkää viemässä terveyskeskukseen vaikka toi haava vuotaa edellee ja on kipeempi ku eile.

Vierailija
2/15 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä ohjaajat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun asun lastensuojelu laitoksessa

Vierailija
4/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lääkäri ja hoitaja sanoi ettei saa jalalle varata paljoa

Vierailija
5/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin päivystykseen että korjaavat, ettei pääse pöpjä.

Vierailija
6/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo se pitää tikata uudelleen. Ja tietenkään et voi astua sillä jalalla ollenkaan.

Vierailija
7/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No haloo se pitää tikata uudelleen. Ja tietenkään et voi astua sillä jalalla ollenkaan.

Vierailija
8/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta se koipes edes ylös ja paina jollain, että tyrehtyy, miksi ihmeessä lähdit reippaasti kävelemään tikatulla jalkapohjalla?

Vierailija
9/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä availe sidoksia itse, käy näyttämässä päivystyksessä. Voit myös soittaa valtakunnalliseen terveyspäivystykseen (ilmainen) 10023 jä kysyä sieltä mielipidettä. http://www.0910023.fi/

Vierailija
10/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä ettei ne antanut keppejä mulle viikoksi lainaa. hirveet kivut. kai se on sanottava et lähtee mua viemään uudestaan, mut ei yhtään huvittais mennä jonottaa päivystykseen.

Vierailija
11/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalka kohoasentoon, paina vuotokohtaa, ja laita siihen kylmää, vaikka pakasteesta vihannespussi pyyhkeen sisään. Ja kun pahin vuoto on ohi niin soitat päivystykseen.

Vierailija
12/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin sinne. sano et ei kannata tulla jos ei oo kuumetta ja nyt en sitten lähde käymään päivystyksessä

Vierailija
13/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 19:17"]

soitin sinne. sano et ei kannata tulla jos ei oo kuumetta ja nyt en sitten lähde käymään päivystyksessä

[/quote]

Niin, taitaa olla liian vanha haava tikattavaksi.

Vierailija
14/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano vaan että jos vuotaa viellä huomenna niin terveyskeskuksessa käymään. on jo tikkejä mutta irronnut. näillä mennään. 

Vierailija
15/15 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 18:34"]

Älä availe sidoksia itse, käy näyttämässä päivystyksessä. Voit myös soittaa valtakunnalliseen terveyspäivystykseen (ilmainen) 10023 jä kysyä sieltä mielipidettä. http://www.0910023.fi/

[/quote]

Ei se neuvonta ole valtakunnallinen. Soittaessa kysytään vielä henkilötiedot, jotta varmistetaan, että soittaja asuu palvelun alueella, eli pääkaupunkiseudulla.