Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisia tuotteita ulkomaille!

Vierailija
14.06.2013 |

Moi!

Olen hiljattain muuttanut Tsekkeihin, Prahaan ja vertaillessani kotimaamme ja tsekkien ruokakulttuuria, päädyin lopputulokseen, että kyllä Suomalainen laatu on parasta! Aikani tutkittuani ja kaivettuani internetin syövereistä löysin tällaisen verkkokaupan, kuin suomikauppa.fi. Tein maanantaina tilauksen, jossa toki runsas määrä niin makeisia, ruisleipää, kuin muitakin elintarvikkeita ja sain paketin eilen! Kaikki oli kunnossa ja ruisleipä maistui paremmalta, kuin koskaan!

Ajattelin vain ilmoittaa, että jos ei teillä ole vielä tietoa tästä niin suosittelen kyllä lämpimästi! Asiakaspalvelukin toimi moitteettomasti.

Tässä vielä linkki: http://www.suomikauppa.fi/index.php

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka pitkaan kesti etta sait perille? olen meinaan miettinyt tilata tuolta jotain

Vierailija
2/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi maksaa maltaita jollekin tuollaiselle välitttäjälle? Mä pyydän vanhempia tai anoppia tai kavereita ostamaan kaupasta pyydetyt tuotteet ja lähettämään ne meille. Tulee aikas paljon halvemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten asiakaspalvelu toimi moitteettomasti?

Vierailija
4/4 |
14.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2013 klo 12:48"]

Moi!

Olen hiljattain muuttanut Tsekkeihin, Prahaan ja vertaillessani kotimaamme ja tsekkien ruokakulttuuria, päädyin lopputulokseen, että kyllä Suomalainen laatu on parasta! Aikani tutkittuani ja kaivettuani internetin syövereistä löysin tällaisen verkkokaupan, kuin suomikauppa.fi. Tein maanantaina tilauksen, jossa toki runsas määrä niin makeisia, ruisleipää, kuin muitakin elintarvikkeita ja sain paketin eilen! Kaikki oli kunnossa ja ruisleipä maistui paremmalta, kuin koskaan!

Ajattelin vain ilmoittaa, että jos ei teillä ole vielä tietoa tästä niin suosittelen kyllä lämpimästi! Asiakaspalvelukin toimi moitteettomasti.

Tässä vielä linkki: http://www.suomikauppa.fi/index.php

[/quote] Taitaa olla sinun ikioma nettikauppa. Kun on tarpeeksi kauan asunut ulkomailla ei kaipaa mitaan suomikaupan tuotetta. Postimaksut ovat niin jarkyttavat ettei sielta muutenkaan kannata mitaan tilata.