Rakkaus on vähän kuin jauhot:
ilman niitä on mahdotonta leipoa täysipainoista elämää Mikael Jungner
Kommentit (10)
Vauva-lehden foorumeilla on helppo höynäyttää ihmisiä keksityillä sitaateilla.
- Paavo Väyrynen
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 17:03"]
Vauva-lehden foorumeilla on helppo höynäyttää ihmisiä keksityillä sitaateilla.
- Paavo Väyrynen
[/quote]
Älä nyt Puovo yritä!
Eipä jauhoja onneksi kotona tarvii just mihinkään, todella harvoin, silti rakkautta löytyy :)
Ei rakkaus ole minun elämässäni mitenkään tähtiroolissa. Onhan se mukavaa tuntea kivoja tunteita, mutta kyllä onnellisuuden perusta on oltava jossakin muualla kuin tunteissa. Olen onnellinen, kun saan omistautua asioille, jotka ovat minulle tärkeitä, mieluisia ja merkityksellisiä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 17:14"]
Ei rakkaus ole minun elämässäni mitenkään tähtiroolissa. Onhan se mukavaa tuntea kivoja tunteita, mutta kyllä onnellisuuden perusta on oltava jossakin muualla kuin tunteissa. Olen onnellinen, kun saan omistautua asioille, jotka ovat minulle tärkeitä, mieluisia ja merkityksellisiä.
[/quote]
Mitä ne itselle tärkeät asiat ovat?
Repesin totaalisesti Paavon kommentille ! :'D
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 17:20"]
Mitä ne itselle tärkeät asiat ovat?
[/quote]
Minun tapauksessani näitä asioita ovat esimerkiksi vakaa mutta edelleen innostava parisuhde, läheisten ystävien seurasta nauttiminen, menestyminen palkitsevassa työssä, luonnossa liikkuminen ja hiljentyminen, taiteen tekeminen ja arvostaminen sekä vapaaehtoistyö minulle tärkeän asian parissa. Kun nämä asiat ovat kunnossa, olen jatkuvasti onnellinen riippumatta siitä, mitä tunteita satun milloinkin kokemaan.
Suksis jo kuuseen toi Miihkali. Kamala katsella ja kuunnella.
Ohhoh! Mikaelko näin on sanonut? Viisaita sanoja!