Minkä ikäinen mies on vielä hyvännäköinen nuorten mielestä?
Eli jos mies on todella hyvän näköinen ikäisekseen, niin missä iässä tulee se stoppi, milloin hyvännäköisyydestä huolimatta lakkaa olemasta nuorten silmissä hyvän näköinen? Unohdetaan kokonaan status ja dannyt.
Kommentit (162)
Vierailija kirjoitti:
Näin vähän vanhemman miehen omakohtaisena kokemuksena.
Olen päälle nelikymppinen mies, opiskeluaikana toimin mallina ja kiitos aktiivisen harjoittelun ja harkitun ruokavalion, vartaloni on varmasti paremmassa kunnossa kuin useammalla pari- kolmekymppisellä nuorella. Olen huomattavasti lihaksikkaampi ja vähärasvaisempi kuin nämä nuoremmat miehet.
Kuitenkin, mitä näihin alla kolmekymppisiin naisiin tulee. No.
Parille nuoremmalle, alle kolmekymppiselle, naiselle tuli kai jollain lailla puskista, kuinka vanha oikeasti olen. Kun parin nuoremman naisen kanssa oli ollut jonkilaista flirttiä, ikäni selvittyä näille, flirtti loppui siihen.
Noin omakohtaisena veikkauksena, jos naisen ikä alkaa kakkoselle ja miehen nelosella, ikäero on naiselle ehdoton ”turn-off”, vaikka miehenä olisikin erinomaisessa kunnossa ja paremmassa kunnossa kuin kaksi- tai kolmekymppiset miehet.
Ei pidä paikkaansa. Ikä ei ole se syy, miksi olet naisille turn-off.
Kuka näitä viestejä alapeukuttaa? Joku Pentti 64v? Kerron vain totuuden noin parikymppisen näkökulmasta.
t. postaaja #41
Vierailija kirjoitti:
Näin vähän vanhemman miehen omakohtaisena kokemuksena.
Olen päälle nelikymppinen mies, opiskeluaikana toimin mallina ja kiitos aktiivisen harjoittelun ja harkitun ruokavalion, vartaloni on varmasti paremmassa kunnossa kuin useammalla pari- kolmekymppisellä nuorella. Olen huomattavasti lihaksikkaampi ja vähärasvaisempi kuin nämä nuoremmat miehet.
Kuitenkin, mitä näihin alla kolmekymppisiin naisiin tulee. No.
Parille nuoremmalle, alle kolmekymppiselle, naiselle tuli kai jollain lailla puskista, kuinka vanha oikeasti olen. Kun parin nuoremman naisen kanssa oli ollut jonkilaista flirttiä, ikäni selvittyä näille, flirtti loppui siihen.
Noin omakohtaisena veikkauksena, jos naisen ikä alkaa kakkoselle ja miehen nelosella, ikäero on naiselle ehdoton ”turn-off”, vaikka miehenä olisikin erinomaisessa kunnossa ja paremmassa kunnossa kuin kaksi- tai kolmekymppiset miehet.
Yleinen harhakäsitys, että naiset pitäisivät vähärasvaisista ja lihaksikkaista miehistä. Suurin osa ei pidä.
Mitä ikäeroon tulee, niin suurin osalle parikymppisistä 20 vuoden ikäero on aivan liikaa. 10-15 vuotta taas on ihan ok tapauksesta riippuen. Jos mies voisi olla oma isä, niin siinä kulkee minun rajani tai ehkä hiukan alempanakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näitä viestejä alapeukuttaa? Joku Pentti 64v? Kerron vain totuuden noin parikymppisen näkökulmasta.
t. postaaja #41
Koska väitteesi eivät pidä paikkaansa. On lukemattomia 45+ miehiä, joilla ei ole mitään ongelmaa löytää nuorta seuraa. Sen sijaan on lukemattoman monia 25-vuotiaita poikia, joilla on vaikeuksia löytää minkään ikäistä seuraa. Ikä ei ole syy eikä este. Tällä palstalla toki kaikki on pelkkää estettä ja negatiivisuutta, eikä mitään voi saavuttaa saatika kannata yrittää.
Kyllä yli 30-vuotias nainen on aivan liian vanha mihinkään tarkoituksiin.
Ei oo iästä kiinni. Eihän kaikki parikymppisetkäät ole hyvännäköisiä. Toisaalta joku Kevin Costner tulee näyttämään hyvältä varmaan elämänsä loppuun...
Moni 50-v mies vakuuttelee vartalonsa nuorekkuutta, mutta kasvot paljastaa iän, AINA. Joten en halua isäni ikäistä
miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. postaaja #41
Koska väitteesi eivät pidä paikkaansa. On lukemattomia 45+ miehiä, joilla ei ole mitään ongelmaa löytää nuorta seuraa. Sen sijaan on lukemattoman monia 25-vuotiaita poikia, joilla on vaikeuksia löytää minkään ikäistä seuraa. Ikä ei ole syy eikä este. Tällä palstalla toki kaikki on pelkkää estettä ja negatiivisuutta, eikä mitään voi saavuttaa saatika kannata yrittää.
Tiedätkö, mikä niitä 45+ miehiä yhdistää? Se, että he eivät todellakaan ole ensimmäisellä kierroksella.
Onko heitä sitten "lukemattomia" on asia erikseen. Äkkiseltään tulee omasta tuttavapiirista mieleen kaksi miestä, jotka 40+ vuotiaina vaihtoivat noin kolmekymppiseen lapsettomaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla tarkoitin ala- ja yläasteikäisiä.
ap
No se ikäisen näkökulmasta yli 25-vuotias on jo toinen jalka haudassa oleva vanhus.
Vierailija kirjoitti:
No oon nelikymppinen treenaaba ja hyväkuntoinen mies, ja saan kaikkein eniten vihjailevia kommentteja ja katseita about 25-vuotiailta.
40v kirjoittaa noin.
Vierailija kirjoitti:
20-30. Jos jotkut Tom Cruise poikkeusgeenit niin ehkä vielä 35.
Enpä oikein tiedä Cruise-geeneistä, kun olen ainakin pidempi, miehekkäämpi ja välkympi! Nuorekkaita ollaan tietty molemmat. Mutta näin 35-vuotiaana nuoret naiset vaikuttavat hyvinkin innokkailta kaikenlaiseen kanssakäymiseen.
Itseeni on ollut parin vuoden sisään voimakkaasti ihastuneita useampikin alle 30v työ-/harrastettu ja papereita on viimeksi kysytty vajaa vuosi sitten (kysyjänä reilu 20v kassaneiti). Mulla on ikää 42v. Nykyisin oletusarvo on että iän myötä tulee kiloja ja kun rikot tätä kaavaa, niin iän määrittäminen ei ole enää selvää (koskee myös naisia). Miehillä kasvojen pienet virheet saa peitettyä huolitellun sänkiparran alle, hyvä ryhti, iloinen elämänasenne, sopivan itsevarma käytös ja kohtuullinen lihaskunto, niin kyllä seuraa tuntuu löytyvän.
Vierailija kirjoitti:
Itseeni on ollut parin vuoden sisään voimakkaasti ihastuneita useampikin alle 30v työ-/harrastettu ja papereita on viimeksi kysytty vajaa vuosi sitten (kysyjänä reilu 20v kassaneiti). Mulla on ikää 42v. Nykyisin oletusarvo on että iän myötä tulee kiloja ja kun rikot tätä kaavaa, niin iän määrittäminen ei ole enää selvää (koskee myös naisia). Miehillä kasvojen pienet virheet saa peitettyä huolitellun sänkiparran alle, hyvä ryhti, iloinen elämänasenne, sopivan itsevarma käytös ja kohtuullinen lihaskunto, niin kyllä seuraa tuntuu löytyvän.
Unohdit ne tärkeimmät tekijät seuran löytymisessä, nimittäin kasvojen hyvännäköisyyden ja kropan pituuden. Jos on komeat kasvot ja pituutta vaikka 188cm niin ei tarvitse ryhtiä, elämänasennetta tai 'sopivaa itsevarmuutta' saadakseen seuraa. Ja jos on riittävän ruma tai lyhyt niin mikään noista mainitsemistasi kohdista ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Moni 50-v mies vakuuttelee vartalonsa nuorekkuutta, mutta kasvot paljastaa iän, AINA. Joten en halua isäni ikäistä
miestä.
Hyvin paljastaa, kun multa kysyttiin 40-vuotiaana paperit.
Kyllähän sitä nyt telkkarissa näkee jatkuvasti komeita, ihan yli 70v miehiäkin.
Noin yleisesti ottaen en usko, että katsojan iällä (tai edes seksuaalisella suuntautumisella) on juurikaan merkitystä sen tunnustamisessa, että joku on ulkoisesti komea.
Siis kyllähän 12-vuotias voi pitää Brad Pittiä komeana, mutta se on sitten eri asia haluaisiko seurustella sen ikäisen kanssa.
20-30. Jos jotkut Tom Cruise poikkeusgeenit niin ehkä vielä 35.