Olen ihastunut yhteen mieheen, apua :(
On USA:sta ja suunnilleen mun ikäinen. Oon nyt muutaman päivän kirjoitellut sen kanssa kirjekaverisivustolla. Ei siis olla vaihdettu edes meiliosoitteita vielä. Koko tämä juttu alkoi siitä, kun näin sen käyneen katsomassa mun profiilia ja katoin, että onpas hyvännäköinen mies ja päätin laittaa viestin.
Kirjoittaa aika usein, että on mukava kuulla minusta. Kirjoitellaan päivittäin. Eilen se kysyi multa oonko sinkku ja onko mulla lapsia. Vastasin, että oon sinkku eikä lapsia ja vastasi, että olemme molemmat sinkkuja. Ja kertoi myös, että ilmeisesti meillä on myös samanlainen elokuvamaku, joten enemmän yhteistä siten.
Mutta nyt pelkään, että entäs, jos onkin feikki ja yrittää pyytää jossain vaiheessa rahaa :( Siihen en tietenkään suostu. Pelkään vain pettyväni tosi paljon :(
On laittanut hakukriteereikseen hakevansa naisia kirjekavereiksi ja laittanut jonkun ikähaarukan. Onko tämä joku ansa siis? Ja huomaan sen olevan kirjekaveripalstalla pitkin päivää eli onko siis vain naisseuraa saalistamassa? Tuo palsta tarkoitettu kirjekavereiden hankkimisiin eikä siis seuran hakemiseen eli saahan siellä viettää aikaa kuka vaan ja miten kauan vaan.
Mitä teen?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Voisit kutsua hänet Suomeen ja maksaa hänen lentonsa.
En todellakaan tuohon rupea. Älä luule.
Kerroin ystävälleni asiasta. Myös mitä kirjoittanut minule. Hänen mielestään amerikkalaisilla vain tapana olla ystävällisiä.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/ihmissuhteet/mieheni_valehtel…
Eli jopa Suomessa voi tapahtua tällaista.
Nyt tuntuu paljon paremmalta, kun kerrankin ajattelen itseäni ja kirjoitan ihmisille, joihin en vähään aikaan ole ollut yhteydessä ja unohdan tyystin tän tyypin vähäksi aikaa. Ja vaihteeksi kiva saada ystäväpyyntöjä naispuolisilta, kun niillä harvemmin taka-ajatuksia.
Palasin nyt siis maan pinnalle ja keskityn muihin asioihin. Kiitos, kun annoitte hyviä neuvoja. Liian varovainen ei koskaan voi olla!
Ap
Vaikutat kyllä vähän yksinkertaiselta... :D Eihän ihmiseen nyt voi oikeasti edes ihastua jos ei ole tavannut. Ihan turhaa vatvoilet ja analysoit jonkun nettitutun käytöstä ja sanomisia! Joillain naisilla on tapana vatvotella ja analysoida puhki miesten mahdolliset subliminaaliset viestinnät ja näköjään joku voi laajentaa sen saman nettituttuihin...
Mutta... Kyllä se voi olla huijari tai ihan oikeasti kirjekavereita etsivä tyyppi. Molemmat on ihan mahdollisia vaihtoehtoja. Älä innostu liikaa, niin et petykään, jos tyyppi on huijari.
Ja ei ole mikään kopiointirikos tietenkään laittaa tänne tekstejä.
Otin tämän nettistä, Satakunnan Kansan juttu, joten en voi lukea.
"Yhdysvalloissa Baltimoressa syntynyt ja kasvanut Matt Bowen oli porilaisen Sannin kirjekaveri 10 vuoden ajan. Kaksikko rakastui ennen kuin oli edes tavannut toisiaan kasvokkain. Vuonna 2016 he menivät naimisiin ja Bowen muutti asumaan karhukaupunkiin."
Eli voihan noita oikeastikin tapahtua, että mies on aidosti kiinnostunut , mutta en tarkoita, että tuo mies olisi.