Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja laittaa lämmityksiä pienelle

Vierailija
11.12.2024 |

Hänen mukaansa keittiössä ei tarvitse olla kuin kymmenen astetta, koska sitä käytetään vain harvoin

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on oikeassa. Et sinä tarvitse lämpöä.

Vierailija
2/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä' mitään, Rovaniemellä jaellaan "muuta pois, puoli vuotta aikaa", just luin yle sivuilta.

Ole tyytväinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmenen astetta, huh. Ja mä kun luulin että meillä on paha, kun taloyhtiön ekohullut päättivät yhtiökokouksessa, että 18 astetta riittää. Meillä siis lämpöpattereita ei voi itse säätää, vaan säädetään keskitetysti. Ennen oli 22 astetta, nyt on tuo 18 ja ärsyttää kun täytyy olla paksut vaatteet päällä esim. kun tekee etätyötä koneella.

Vierailija
5/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen astetta, huh. Ja mä kun luulin että meillä on paha, kun taloyhtiön ekohullut päättivät yhtiökokouksessa, että 18 astetta riittää. Meillä siis lämpöpattereita ei voi itse säätää, vaan säädetään keskitetysti. Ennen oli 22 astetta, nyt on tuo 18 ja ärsyttää kun täytyy olla paksut vaatteet päällä esim. kun tekee etätyötä koneella.

Ap on trolli!

Joku järki pitäisi ihmisillä olla, kun lukevat näitä avauksia!

Vierailija
6/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sopisi mulle. 18 on sopiva. 22 astetta jo häiritsevän kuuma. Makkari meillä vielä pikkuisen viileämpi, 16-17 astetta. 

Vierailija
7/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen pitäisi maksaa lämmityksensä itse. Suski Kokoomuksesta.

Vierailija
8/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian manipuloiva vuokranantaja. Muutto? Vai mikä estää tuon toiminnan häneltä, mitä se tekee teidän keittiössä. Kerrostaloissa myös keinoäly laittaa vasta patterit pakkasella päälle.

Vierailija
9/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuottavuus saadaan ohjattua pois vähävaraisilta, koska kylmä asunto lamaannuttaa niin ettei halua innostua mistään omaehtoisesti. 

Vierailija
10/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se vuokranantaja  voi laittaa vain yhden huoneen lämpötilan noin alas ja muualla on lämmintä. 

Porvoossa vain onnistuu

Vierailija
11/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen pitäisi maksaa lämmityksensä itse. Suski Kokoomuksesta.

Sähkölämmitteisissä taloissa, myös rivareissa se onkin näin. Kaukolämpötaloissa vähän vaikeampi.

Vierailija
12/12 |
11.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiäkös sitä tekevä vaihtaa kämpilleen isommat patterit, enemmän lämmintä vettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän