Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut yhteen mieheen, apua :(

Vierailija
29.07.2020 |

On USA:sta ja suunnilleen mun ikäinen. Oon nyt muutaman päivän kirjoitellut sen kanssa kirjekaverisivustolla. Ei siis olla vaihdettu edes meiliosoitteita vielä. Koko tämä juttu alkoi siitä, kun näin sen käyneen katsomassa mun profiilia ja katoin, että onpas hyvännäköinen mies ja päätin laittaa viestin.

Kirjoittaa aika usein, että on mukava kuulla minusta. Kirjoitellaan päivittäin. Eilen se kysyi multa oonko sinkku ja onko mulla lapsia. Vastasin, että oon sinkku eikä lapsia ja vastasi, että olemme molemmat sinkkuja. Ja kertoi myös, että ilmeisesti meillä on myös samanlainen elokuvamaku, joten enemmän yhteistä siten.

Mutta nyt pelkään, että entäs, jos onkin feikki ja yrittää pyytää jossain vaiheessa rahaa :( Siihen en tietenkään suostu. Pelkään vain pettyväni tosi paljon :(

On laittanut hakukriteereikseen hakevansa naisia kirjekavereiksi ja laittanut jonkun ikähaarukan. Onko tämä joku ansa siis? Ja huomaan sen olevan kirjekaveripalstalla pitkin päivää eli onko siis vain naisseuraa saalistamassa? Tuo palsta tarkoitettu kirjekavereiden hankkimisiin eikä siis seuran hakemiseen eli saahan siellä viettää aikaa kuka vaan ja miten kauan vaan.

Mitä teen?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä ei pidä paljastaa MITÄÄN jos vastaanottajaa ei tunne. Nämä huijaukset ovat todella tuottoisaa toimintaa. Vuosien varrella tyhmän luottamus saadaan ja alkaa huijaaminen mikä vie koko omaisuuden.

Mutta miten määrittelet tuon ettei vastaanottajaa tunne? Voi myös saada oikeasti hyviä ystäviä, joille kertoo kuulumisiaan s-postitse. Enkä tarkoita tuota miestä. Ja mies siis kertoo työskentelevänsä terveysalalla.

Jos et ole tavannut ihmistä koskaan, niin ethän sinä häntä tunne. Olet täysin hänen puheidensa varassa.

Vierailija
22/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain, että jos se oikeasti työskentelee terveydenhoitoalalla, miten sillä on aikaa pyöriä parin tunnin välein tuolla sivustolla?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä ei pidä paljastaa MITÄÄN jos vastaanottajaa ei tunne. Nämä huijaukset ovat todella tuottoisaa toimintaa. Vuosien varrella tyhmän luottamus saadaan ja alkaa huijaaminen mikä vie koko omaisuuden.

Mutta miten määrittelet tuon ettei vastaanottajaa tunne? Voi myös saada oikeasti hyviä ystäviä, joille kertoo kuulumisiaan s-postitse. Enkä tarkoita tuota miestä. Ja mies siis kertoo työskentelevänsä terveysalalla.

Jos et ole tavannut ihmistä koskaan, niin ethän sinä häntä tunne. Olet täysin hänen puheidensa varassa.

Niin kuin kaikkien muidenkin uusien tuttavuuksien.

Vierailija
24/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain, että jos se oikeasti työskentelee terveydenhoitoalalla, miten sillä on aikaa pyöriä parin tunnin välein tuolla sivustolla?

Ap

Oon siis käynyt tuolla sivulla ja katsonut onko milloin ollut paikalla.

Vierailija
25/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siellä on 24/7 joku vastaamassa näihin.

Vierailija
26/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei apua, sillä ei enää tätä toista ystävää :( Ainoastaan minä. Onko varoitusmerkki???

Vierailija
27/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs kirjoitustyyli on sama kuin sillä naisella joka arvuutteli a, b vai c, että kenet miehistä ottaisi? Onko palsta palkannut jonkun pitämään keskustelua yllä, vai onko ihan ilmaiseksi trollaava?

Vierailija
28/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, saakohan tänne kopioida sen profiilin tekstiä? Kiinnostaisi kuulla mitä muut mieltä asiasta? Vai syyllistynkö johonkin, jos niin teen?

Ap

Vierailija
29/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs kirjoitustyyli on sama kuin sillä naisella joka arvuutteli a, b vai c, että kenet miehistä ottaisi? Onko palsta palkannut jonkun pitämään keskustelua yllä, vai onko ihan ilmaiseksi trollaava?

En ole trolli!

Vierailija
30/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saanko kopioida tänne mitä kirjoittanut profiiliinsa? Vai syyllistynkö johonkin kopiointirikokseen?

Vierailija
31/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa on mikään huijari. Älä nyt kuitenkaan liikaa innostu. Hän vain hengailee ja kerää nettituttuja. Ei hän ole sinun kanssasi naimisiin menossa.

Vierailija
32/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
33/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa on mikään huijari. Älä nyt kuitenkaan liikaa innostu. Hän vain hengailee ja kerää nettituttuja. Ei hän ole sinun kanssasi naimisiin menossa.

No en nyt sitä oletakaan kun ihan eri maassakin asuu. Mutta eikö tuossa jotain outoa, että hylännyt toisen ystävänsä? Enkä varma hylkäsikö sen heti, kun vastasi minun ystävyyspyyntöön. Nimittäin sillä oli tämä ystävä vielä silloin, kun laitoin ystävyyspyynnön ja siitä vain pari tuntia aikaa nyt. Eli jos oli feikkiprofiili tuo hänen hylkäämänsä. Jos ikään kuin syöttinä yritti osoittaa, että sillä on yksi ystävä, ettei liian epäilyttävää olisi? :/

Vierailija
34/49 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan nyt tehdä niin, että pidän yhden päivän taukoa ja kirjoitan vain muiden kanssa. Seuraavana päivänä kysyn miksi lopetti ystävyyden toisen kanssa.

Ap

Vierailija
35/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies juttelee kevyttä small talkia. Teitä "yhdistävät" pintapuoliset asiat on sellaisia, jotka yhdistävät suurta osaa ihmiskunnasta. Jos hän on rahahuijari, olet tyypillinen kohde. Olet selvästi yksinäinen ja kaipaat elämääsi yhteyttä toiseen ihmiseen, olet selvästi romantikko ja hieman naiivi. Et tiedä hänestä todellisuudessa yhtään mitään. Oletko katsonut catfish-sarjaa? Suosittelen.

Vierailija
36/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin häneltä miksi oli poistanut toisen ystävänsä miltei samaan aikaan kuin minut hyväksyi ja kertoi tuon profiilin olevan blokattu ja huomanneensa asian, kun sai ystävyyspyyntöjä ja siksi poisti ystävistään. Ehkä kelpo selitys, mutta silti olen epäileväinen enkä todellakaan vedettävissä mihinkään rahanhuijausjuoneen. Se miten hän kirjoitti vastauksena epäilyyni voisiko blokata minutkin, että "en ollenkaan, todella sinusta", kuulostaa siltä kuin pyrkisi sanomaan sanat, jotka toivon kuulevani. Siksi hyvin hyvin epäileväinen olen nyt ja mieluummin pidän etäisyyttä häneen.

Vierailija
37/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin häneltä miksi oli poistanut toisen ystävänsä miltei samaan aikaan kuin minut hyväksyi ja kertoi tuon profiilin olevan blokattu ja huomanneensa asian, kun sai ystävyyspyyntöjä ja siksi poisti ystävistään. Ehkä kelpo selitys, mutta silti olen epäileväinen enkä todellakaan vedettävissä mihinkään rahanhuijausjuoneen. Se miten hän kirjoitti vastauksena epäilyyni voisiko blokata minutkin, että "en ollenkaan, todella sinusta", kuulostaa siltä kuin pyrkisi sanomaan sanat, jotka toivon kuulevani. Siksi hyvin hyvin epäileväinen olen nyt ja mieluummin pidän etäisyyttä häneen.

"Not at all, I really like you x" oli siis hänen vastauksensa.

Vierailija
38/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tietysti toi välttämättä tarkoita mitään, jos kirjoittaa, että "So lovely to hear from you as usually" tai, kun totesi vain, että ollaan molemmat sinkkuja eikä lapsia ja muutenkin yhteistä. Voihan kertoa noi vain ystävällisyyttään, eikö?

Ap

Voi toki. Ja voi olla, ettei profiilikuva ole edes oma ..

Zincc

Jos sua se oikeasti kiinnostaa, niin kysy vaikka jotain real time videoo edes ..

Ja entä, jos onnistuukin real time video? Todistaako se silti välttämättä, ettei huijari?

Vierailija
39/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustuin netissä vajaa kymmenen vuotta sitten afrikkalaiseen jalokivikauppiaan poikaan. Aloitimme viestittelyn ja lähetimme toisillemme pieniä, alle kymmenen euron lahjoja. Mua olisi voinut huiputtaa ihan kympillä, koska olin tosi nuori, eikä nettihuijauksista puhuttu silloin samaan tapaan kuin nykyään. Pidämme yhteyttä vielä tänäkin päivänä, mutta koskaan emme ole nähneet toisiamme kasvotusten. Hän on mennyt naimisiin paikallisen tytön kanssa ja heillä on pieni vauva. Lahjoja lähettelemme edelleen. Minä olen antanut hänelle suomalaisia vauvanvaatteita ja hän puolestaan mulle soveltuvia afrikkalaisia asuja:)

N24

Vierailija
40/49 |
30.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kutsua hänet Suomeen ja maksaa hänen lentonsa.