Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä kokemusta ON24 verkkokaupasta?

Vierailija
29.07.2020 |

Hyvän näköisiä ja aika edullisia tuotteita. Uskaltaako tilata vai onko huijausta, kuten joissain aiemmissa keskusteluissa väitetään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilasin nojatuolin ja kylpyhuoneen kaapin sieltä. Kaappi oli ihan sutta ja sekundaa, mutta nojatuoli oikein hyvä.

Vierailija
2/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tilasin nojatuolin ja kylpyhuoneen kaapin sieltä. Kaappi oli ihan sutta ja sekundaa, mutta nojatuoli oikein hyvä.

Kiitos tästä, on varmaan tuurista kiinni, millaista tavaraa tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä, on varmaan tuurista kiinni, millaista tavaraa tulee.

Näin luulisin joo. Ei varmaan kannata mitään hirveän kallista tilata, en tiedä miten noissa toimii noi palautukset, korvaukset tms. Ite otin sen kaapin omaan piikkiin.

Vierailija
4/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut useammankin huonekalun, vähän vaihteleva laatu, ihan ok.

Vierailija
5/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin tätä itsekin. Näyttää olevan suunnilleen ainoa paikka Suomessa, mistä saa ostettua pussilakanan ilman settiin kuuluvaa tyynyliinaa, joten voi tulla tilattua sieltä lähiaikoina. (Jostain syystä meidän pussilakanat hajoilee, mutta hyväkuntoisia tyynyliinoja on iso kasa.) Verkkokauppa oli kuitenkin jotenkin vähän epäilyttävän oloinen, joten olisi kiva kuulla kokemuksia tosiaan. Firmalla näyttää esim. olevan Suomessa vain postilokero-osoite.

Vierailija
6/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilasin sängyn viereen sydänmaton.

ne meni keräämään puuvillaa pellolta ja alko tekeen sitä ,kesti niin kauan mutta laadukas ja hieno.pehmeä.

Vierailija
7/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin mielestä ne sivut herätti jostain syystä epäilystä, mutta uskaltauduin yhden tuotteen sieltä tilaamaan viime kuun alussa ja se ainakin tuli nopeasti ja oli sellainen kuin pitikin.

Vierailija
8/10 |
29.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä huonekaluja. Yhden kaapin ovi oli rikki. Sain uuden oven melko nopeaa tilalle. Palvelu on ollut hyvää.

Vierailija
9/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON24 kokemuksia - https://tonzes.com/on24fi.htm Me ollaan ostettu sieltä sohva, ruokapöytä, lastensänky ja aikuistensänky ja kaikki on olleet loistavia ja toimitus oli nopea.

Vierailija
10/10 |
12.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilannut sieltä lapselle kirjoituspöydän. Kaikki toimi moitteettomasti. Olen aikaisemminkin tilannut tuolta ja ikinä ei mitään ongelmia ole ollut.