Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Myymäläpäälliköt ja muut kaupan alan esimiehet: kysymys teille! :-)

Vierailija
02.07.2013 |

Olen hakemassa myymäläpäällikön paikkaa kaupasta, jossahenkilökuntaa on alle 10. Sijaitsee pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja kyseessä on pohjoismainen ketjuyritys. Joku mielikuva palkkatoivomuksesta alkaa jo muodostua itselleni, mutta mielenkiinnosta kuulisin millaisia palkkoja saatte tai millaisia palkkatoiveita olette työpaikkahaastattelussa esittäneet? :-)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismanen ketju myös. Alaisia 5. Palkka n.2800

Vierailija
2/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Saanko kysyä vielä lisää, että oletko pääkaupunkiseudun ulkopuolella ja onko sulla millainen työkokemus taustalla? :-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa katsoa verotiedoista, että paljonko porukka vastaavista hommista tienaa.

Vierailija
4/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääkaupunkiseudulla. Työkomusta myymäpäällikön paikasta ainoastaan tästä työstä, jossa olen ollut 3 vuotta. Ei siis aikasempaa esimieskokemusta..

Vierailija
5/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 12:50"]

Ei pääkaupunkiseudulla. Työkomusta myymäpäällikön paikasta ainoastaan tästä työstä, jossa olen ollut 3 vuotta. Ei siis aikasempaa esimieskokemusta..

[/quote]pyydä 3500 e/kk

Vierailija
6/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Taitaa mennä ylihinnoitteluksi :-) Itselläni kokemusta esimiestyöstä noin vuosi ja kaupan alalta melkein 10 vuotta.

ap.

Vierailija
7/24 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^hop

Vierailija
8/24 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 jatkaa: tuoloin pari vuotta sitten olin ollut kaupan alan esimiestehtävissä vajaat 10 vuotta ja muuten kaupan alalla kolmisen vuotta sekä suorittanut Kaupan alan esimiehen erikoisammattitutkinnon, alan AMK-tutkinnon sekä ammattitutkinnon (ja olen ylioppilas). Kaupan alalla kyllä koulutus ei ole mikään pakko, enkä usko että siitä hyötyy palkassa mitenkään (ellei ole merkonomi ja vasta tullut kaupan alalle jolloin taitaa saada suoraan 1.vuoden myyjän palkan). Kyseessä ei ollut vaate/asustekauppa.

Vierailija
9/24 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^uppis

Vierailija
10/24 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupan alalla, vaativa ja vastuullinen työ, alaisia kymmeniä. Palkka 2900€. Iltoja tehtävä yksi pe-ilta ja lauantai noin kolmessa kuukaudessa. Paska palkka.

Vierailija
11/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ up

Vierailija
12/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostavaa kuulla, että kaupan alalla on noin paskat palkat. Kuitenkin vaativa homma ja alaisia. Tuleeko tuohon sit jotain lisiä tai bonareita?

Vierailija
13/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonusjärjestelmistä mulla ei ole tietoa, mutta myymäläpäällikkö ei lisiä saa, vaan ne sisältyy kiinteään palkkaan. Työajat tosin eivät ole ihan samat kuin rivimyyjällä: ainakin tuntemani myymäläpäälliköt tekevät esim. yhden iltavuoron viikossa ja yhden lauantain kuussa. AP

Vierailija
14/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alepassa entinen esimies ei todellakaan tehnyt lauantaivuoroja. :D Herrajumala, tosi kiva olla myymäläPÄÄLLIKKÖ ja olla viikonloppuna töissä.

Vierailija
15/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^No itse olen sitä mieltä, että hyvä mp tekee myös välillä lauantaivuoron ja tulisin itse myös tarvittaessa tekemään. Lauantai on paras myyntipäivä ja poikkeaa täysin arkipäivistä tällä alalla jonne haen ja jos mp:llä ei ole käsitystä millaista hektistä tykitystä lauantaimyynti on, niin ei voi mielestäni asettaa realistisia odotuksia henkilökunnalle, suunnitella lauantain miehityksiä jne. :-) AP

Vierailija
16/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli markka-aikana vuonna 1995-2000 osastopäällikön duuni ja sain palkkaa 12 000/kk ja lisäksi oli mahdollisuus saada max 3 kk tulospalkka. Työntekijöitä oli 4 osastolla.

Vierailija
17/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavassa hommassa. Saan noin 4500 kuussa bonuksineen..

Vierailija
18/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ up

Vierailija
19/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismainen ketju ja alaisia oli n. 5. Palkka oli neljä vuotta sitten 2100 euroa. Kaksi lauantaita kuukaudessa ja yksi iltavuoro viikossa...helsingin keskustassa.

Kokemusta esimiestyöstä ei ollut ollenkaan ja olinkin ihan pikkulikka kun kyseisen duunin aloitin. Mutta taidettiinpa mua kusettaa kuitenkin :D

Vierailija
20/24 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko kaupan alalla on noin paskat palkat että esimies ei saa edes neljää-viittätonnia kuukaudessa???!!! Ei hyvää päivää! Jos on yhtään talous- ja hallintovastuuta missä tahansa duunissa tai käyttää työnantajan direktio-oikeutta, niin palkan tulee alkaa viitosella alasta riippumatta.