Rintaliivien osto nuorelle tytölle
Meillä seiskalle menijä halusi vähän isompia rintaliivejä lasten mallien tilalle, ja kiersimme monia kauppoja. Kaikissa oli sama ongelma, kaikki A-B-koot olivat vähintäänkin kevyesti topattuja. Toppaamattomia malleja löytyi vasta C-kupeista ylöspäin. Alkoi oikeasti hieman suututtaa, minkälaista ajattelutapaa kauppaketjut tytöille syöttävät, rintojen pitää olla vähintään C-kupit, jotta kelpaavat sellaisinaan? Muiden on pakko haluta toppauksia?
Itselläni on ollut aina sen verran isot rinnat, etten ole tätä ongelmaa aikaisemmin edes huomannut.
Kommentit (34)
Selvästi lapsille suunnatuissa liiveissä? Mikä niistä tekee lapsille suunatun? Koko? 65 ei ole mitenkään epätavallinen koko aikuisellekaan hoikalle naiselle. Irrotettavat toppaukset auttavat siihen, että rinnat ovat useinkin erikokoiset ja niillä voi täyttää tyhjyyttä, jos siihen on tarvetta. Lisäksi pienirintaiset naiset haluavat usein näyttää isompirintaiselta ja siksikin ne irrotettavat toppaukset ovat hyviä. Miksei niitä siis saisi olla?
Me käytiin "kunnon" liiviliikkeessä oman tyttäreni kanssa ensin, mutta siellä oli tosi vähän noita ihan pieniä kokoja. Oli pakko mennä Lindexille, jossa tosiaan oli ihan niiden pienimpien jälkeen tarjolla vain topattuja. Niillä mennään.
Olen 13 ja äitini suosittelee minulle että menisimme kunnon liiviliikkeeseen mutta minusta on mukavempi ostaa liivejä noista "nuorten liikkeistä"( H&M,lindex,kappahal jne.)
Vierailija kirjoitti:
Olen 13 ja äitini suosittelee minulle että menisimme kunnon liiviliikkeeseen mutta minusta on mukavempi ostaa liivejä noista "nuorten liikkeistä"( H&M,lindex,kappahal jne.)
Äitisi on oikeassa, jos hyvin käy niin liikkeessä on asiansa osaava myyjä joka osaa valita sinulle oikean koon. Liian moni nainen käyttää aivan väärän kokoisia liivejä. Liiviliikkeissä on myös nuorekkaita malleja ja värejä. Liivien laatu on myös parempi.
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te äidin kanssa käydä liiviliikkeessä, mutta siellä ei varmaan ole tarpeeksi pieniä kokoja. Olen itse aikuinen 65A-70A ja valitettavasti liikkeissä ei ole noin pieniä liivejä. Kyllä hm ja lindex ovat ihan hyvät kaupat pienille liiveille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voittehan te äidin kanssa käydä liiviliikkeessä, mutta siellä ei varmaan ole tarpeeksi pieniä kokoja. Olen itse aikuinen 65A-70A ja valitettavasti liikkeissä ei ole noin pieniä liivejä. Kyllä hm ja lindex ovat ihan hyvät kaupat pienille liiveille.
Voihan se kuppikoko olla ihan muuta kuin A, vaikka 13-vuotias onkin. Itselläni oli tuossa iässä varmaan lähempänä D:tä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan se kuppikoko olla ihan muuta kuin A, vaikka 13-vuotias onkin. Itselläni oli tuossa iässä varmaan lähempänä D:tä.
Tämä ihan totta eli jos on isot rinnat, kannattaa hankkia hyvät ja tukevat liivit tarpeeksi pienellä ympärysmitalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihan totta eli jos on isot rinnat, kannattaa hankkia hyvät ja tukevat liivit tarpeeksi pienellä ympärysmitalla.
Ja itseasiassa D-kuppikaan ei ole iso, jos on pieni ympärysmitta
http://www.brabandproject.com/gallery/search?band=30&cup=D&age=&brand=&…
No ei niitä kaarituellisia vielä tarvi kasvaville rinnoille ei sovisemmoset!
Saman huomasin kun ekoja liivejä 12v:lle ostettiin.
Jotkut pitsijutut löytyi, joissa ei ollut toppauksia.
H&M:n valikoima oli surkea, vaikka luulisi, että siellä on nuorille sopivia. Lindexiltä löydettiin kivoimmat.
Olen nyt 13v ja mulla on aika pienet rinnat ja tuolla stockmannilla oli ainakin ihan hyvän kokoiset liivit mulla olivat kokoa 140-146, niissä oli semmoiset pienet "toppaukset" en vielä niitä kuitenkaan halunnut vielä ostaa koska en tiennyt vanhempien mielipidettä siihen että ostaisinn"oikeat liivit". Mitten kysyisin tai sanoisin heille?
Mihin muuten ihminen jolla on a tai b kupin rinnat tarvitsee ylipäänsä rintaliivejä? Tai lapset, en ollut edes tiennyt että lapsillekin myydään rintaliivejä.. Vähän sama jos poikalapsille myytäisiin parranajokoneita.
Uskomatonta nykyaikana kun seksuaallisoidaan LAPSIA. Ei tuon ikäinen tarvitse vielä mitään rintaliivejä.
ainakin seppälässä on hyvä valikoima ihan pieniäkin kokoja. Itse ostin sieltä 11 v tytölle AA 70 liivit ja hyvät on