Katsoppa kotiasi vieraan silmin....miltä näyttää?
Eli niin kuin menisit eteisen ovesta sisälle ensimmäistä kertaa. Miltä näyttää?
Minulla on näköjään tosi siistiä, mutta täysi värien sekamelska. Vanhaa ja uutta huonekalua sekaisin. Osa puunväristä ja osa valkoista, osa kirsikanväristä. Suurin osa ostettu kirppikseltä. Lisäksi olohuoneen verhot ei sovi sisustukseen lainkaan, verhot ja matot riitelee väreillänsä.
Olohuone on beessiä ja punaista, makkari pinkkiä ja lilaa. Kaikki lamput on mitä sattuu, on retroa ja modernia sekaisin..
Seinällä yksi jätelavalta pelastettu maisemataulu, ystävän maalaama öljyvärityö ja lasten "tekeleitä".
Minut voisi ilmoittaa johonkin "asunnon tyyliohjelmaan". Miten sinulla?
Kommentit (20)
Perus nuorenparin kämppä, sohvat eri väriä, varmaan saatu joltain sukulaiselta jne. Ikean kirjahyllyjä, miten junttia. Perussiistiä mutta vähän köyhiltä vaikuttavat. Pyykkikone makkarissa wtf? Ai, vessa on niin pieni ettei sinne mahdu.
Aikas rumalta näyttää, liikaa valkoista eikä riittävän puhdasta, tässä perheessä lapset ja teinit saavat näemmä jättää takkejaan ja kenkiään vähän sikin sokin. Ei mihinkään muuhun ohjelmaan kelpaa kuin johonkin siivousoperaatioon ja pieneen pintaremontti-tyyppisiin :)
Sekaiselta näyttää. Todella vaaleaa, mutta sekaista. Lasten tavaroita ja vaatteita siellä täällä.
Paljon valkoista mutta myös koivua. Onkohan tämä nt sitä skandinaavista tyyliä? Tavaroita on poikkeuksellisen vähän esillä ja kaikella on oma paikkansa. Siisteydestä ja eteisen kengistä päätellen täällä ei asu lapsia. Ai harmaa lattia, onpa kiva. Onkohan tämä laminaattia vai parkettia? Tuon tuolin olen nähnyt sisustuslehdessä. Aika pienihän tämä on mutta yllättävän paljon valoa tulee ikkunoista. Keittiössä on pelit ja vehkeet. Täällä selvästi tehdään ruokaa...
sekaiselta. täällä on puhdasta mutta tavarapaljous häiritsee tällä hetkellä. mulla on pöydän ja tuolien maalaus kesken ja kaikki muu on vähän jäänyt sen jalkoihin ja muksut on onnistuneet täyttämään joka paikan angry birdeillä ja fruit ninjoilla. keittiössä on tämän maalausurakan takia myös puutarhapöytä, että olisi jokin paikka missä syödä näiden muutaman päivän ajan.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 12:33"]
Valkoiset seinät, katot ja lattiat. Paljon avaraa tilaa.
Huonekalut moderneja, mutta seassa talonpoikaisantiikkia.
[/quote]
Tulitko meille kylään? :) Kuvittelen kotimme näyttävän muiden mielestä tylsältä ja kliiniseltä.
Multa puuttuu tiskikoneen alaosasta toi peitelevy... on pitänyt jo pari vuotta se sinne hommata. Itse sen puuttumista ei enään edes huomaan, kun on niin "tottunut", mutta nyt kun tuli mieleen niin pitääkin asia korjata pian.
Tässä kodissa on käytetty rohkeasti tummaa sävyä vaikka tilaahan ei paljon ole, mutta sitä ei huomaa todellakaan. Jotenkin kuubalainen tunnelma pikantin intialaisen kiukurakuvioitujen eteismattojen kera.:D Ups mikä tuo tossa lattialla oli.. ai leluautohan se
Siistiä ja hiljattain remontoitua, mutta paikoin keskeneräistä. Sisustus selvästi kesken. Pari kohtaa oikein kivasti laitettu, mutta esimerkiksi olohuone näyttää lähinnä varastolta? Miksiköhän?
Oikea vastaus: päätimme jo vuosi remontin jälkeen muuttaa pois talosta, kun naapurissa asuu kunnon häirikköperhe. Ei paljon motivoi sisustaa, kun pian on asunnon myynti edessä...
Minun kotini näyttää hirveän sotkuiset tavara paljoudelta. Minulla on todella paljon lasten pieniksi jääneitä vaatteita ja urheiluvälineitä joka on myynnissä huuto.netissä. Ne menee varmaan paremmin kaupauksi vasta syksyllä, kun on suurimmaksi osaksi collegehousuja, collegepusero jne. Nyt ne lähtisi halvalla, mutta ei kukaan ole kesäloma aikaan netissä ostamassa. Yleensä vasta elokuussa alkaa käymään kauppa ja sitten ne hinnat nouseekin. Sen jälkeen taas koti näyttää varmaan ihan siistiltä kun ylimääräset tavarat saatu pois.
Järkyttävältä! Sisääntulija joutuu ensinnäkin kiipeämään oven eteen kasatun metrisen lehtipinon yli ja sen jälkeen vastassa on asunto, jossa kuljetaan pieniä käytäviä pitkin tavararoiden keskellä. Voisi luulla kuvitella joutuneensa Hoarders-ohjelaman. Huonekalut ovat laadukkaita, mutta eihän niitä erota romujen alta.
Rompetta liikaa eikä olla tarpeeksi tarkkoja, jotkut jutut repsottavat. Juuri nyt on siistimpää kuin yleensä, kun on juuri siivottu. Mutta luulen, että pitäisivät kodikkaana, ja jotkut jopa kauniinakin, ainakin kotiamme on paljon kehuttu. Jopa siis jälkikäteen tilanteissa, missä ei olisi pakko.
Kerrankin pääsen kehumaan. Eli Todella tyylikkäältä, ei perinteisellä vaan melko tummalla ja maskuliinisella silmällä sisustettu. Ei tylsä, liian moderni taikka valkoinen joita näkee poljon. Harvoinpa meillä ketään käy joka ei vuolaasti taloamme kehuisi. Itse olen jo niin tottunut tähän.
Näyttää hyvältä, rauhalliselta ja hyvällä maulla sisustetulta. Ei liikaa tavaraa missään, eikä myöskään sotkua.
Sotkusta ja hieltä haiseva mies viettää lomaansa istuen lattialla ja pelaten pleikkaa huomaamatta että edes tulin kylään. Sisustus perus nuorenparin kaksio, sukulaisten vanhoja tavaroita jotka ei sovi yhteen.
Kauheelta ollaan just muutettu ja kamaa pahvilaatikoissa ja jätesäkeissä pitkin kämppää
Ruotsalainen lundia,romanttiset kankaat,boheemia
Siisti keittiö ja olohuone, mutta makuuhuoneissa on vähän sotkua. Sisustus on modernin tyylikästä ja arvokasta. Taulut tuovat väriä muuten vaaleaan ilmeeseen.
Valkoiset seinät, katot ja lattiat. Paljon avaraa tilaa.
Huonekalut moderneja, mutta seassa talonpoikaisantiikkia.