Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette jos huomaatte kotimatkalla /kotona että

Vierailija
13.07.2006 |

vaunuihin on vahingossa jäänyt joku pieni juttu kaupasta (esim. kurkku, suklaapatukka)? Menettekö kauppaan maksamaan sen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taannoin huomasin autoa lastatessani, että turvakaukalon alle oli jäänyt purkkapussi, en viitsinyt raahautua takaisin.

Vierailija
2/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin, jos se ois ollut joku kalliimpi juttu, ni oisin varmasti palauttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tarkistaisin huolellisesti seuraavilla kerroilla ja jos siis kyseessä pieni ja halpa juttu.

Vierailija
4/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tässä parkkipaikalla huomasin kärryyn jääneen voipaketin ja palasin maksamaan. Kassa oli aivan ihmeissään. Ilmeisesti moni ei siis palaisi.

Vierailija
5/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta en myöskään jaksa mennä etsimään / hakemaan kassalle jäänyttä jo maksettua tuotetta jos ei ole joku kallis juttu. Esim. olen unohtanut lukemattoman määrän hiivapaketteja, maustepusseja, suklaapatukoita jne. Kotona on tullut sitten ihmeteltyä että mihin se jäi ja kun tarkistaa kuitista niin maksettuakin ko. tuote on tullut.

Vierailija
6/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kymmenen kilon kinkku, viijen kilon lohi ja kolome kilon pötkylää venäläistä meetvurstii. Enkä sanont mittää!

Vierailija
7/7 |
13.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytto oli laittanut sellaisen puutarhavalineen, pienen ja ei niin arvokkaan. Vein takaisin silla en olisi silla tehnyt mitaan.

Yleisesti ottaen jos olen jo kotona niin en mene takaisin. Autolta viela voisin menna. Eli en ole koskaan mennyt kauppaan maksamaan jos olen vasta kotona huomannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi