Sähkötupakoitsijat luulevat voivansa polttaa meillä sisällä :O
Meillä on nyt käynyt kaksi sähkötupakoitsijaa lyhyen ajan sisällä, ja molemmat ovat muitta mutkitta pistäneet tupakaksi olkkarin sohvalla kun "eihän tästä ole mitään haittaa". No kyllä se vaan mun mielestä haisee pahalle. Katsoin ihan suu auki.
Toinen näistä lisäksi mainitsi "lopettaneensa tupakoinnin"...
Kommentit (15)
Jaa. Meillä saa polttaa satunnaisesti ihan oikeaakin tupakkaa, piippua tai sikaria.
Ei meilläkään saisi, en itsekään pidä siitä hajusta, mitä siitä tulee.
Sähkötupakointi tuottaa pääasiassa vesihöyryä, joka on lähes hajutonta ja haihtuu sekunneissa. Se ei jää pyörimään ilmaan
kyllä se haisee sellaiselle ällön imelälle.
Muutenkin on ihan älyttömän näköistä, että siskon mies vetelee meidän sohvalla röökiä muina miehinä.
ap
Sähkötupakan höyryssä on runsaasti muitakin aineita kuin vesihöyryä. Kaikkia niitä ei edes tunneta. On jo kuvattu keuhkovaurioita mm. höyryyn lisättyjen aromiöljyjen vaikutuksesta ja kaikenkaikkiaan terveysvaikutukset ovat vielä aivan tuntemattomat. Nikotiinia, tervaa, häkää siinä ei varmaankaan ole ja ehkä karsinogeenivaikutukset pienemmät. En kuitenkaan haluaisi itse noita höyryjä kotiini enkä etenkään halua, että joku näyttää mallia esim. lapsille tupakoinnista. Eli ei, meillä ei todellakaan polteta tavallista eikä myöskään sähkötupakkaa. Ei omasta tuttava- ja sukulaispiiristä tosin kukaan poltakaan, ei ainakaan kotioloissa tai kyläillessään.
En ymmärrä miksi pitää saada vetää sähkötupakkaa toisen sohvalla? Tuli höyryä tai ei. se on sama kuin kaivelisi nenäänsä tai syljeskelisi tms.
Meillä ei kans saa polttaa minkäänlaista tupakkaa, ei alkoholia silloin kun lapsi kotona. Se on just niin.
Minustakin siinä haisee jokin, eikä edes hyvälle. Työkaverit kuvittelivat että voisivat polttaa sähköröökiä sisällä toimistossa ilman muuta.
Olivat väärässä.
Ei junissakaan saa polttaa sähkötupakkaa. Erikseen oikein korostetaan, että kielto koskee myös sähkötupakkaa ja sen kaltaisia tuotteita. Kyllä mulla kotona on ihan sama sääntö.
No eipä kävisi kyllä mielessäkään laittaa sähkötupakaksi jonkun kotona. Aivan sama vaikka ei olisikaan haitallista ja vain pelkkää vesihöyryä. Kyllä tavat on tavat, ja toisten kotona ei sytytellä mitään kysymättä lupaa. Ihmiset on monista paljon pienimmistäkin asioista tarkempia kotonaan! Tuohan on vain puhdasta käytöstapojen puutetta.
niin nuo jotkut sähkötupakoitsijat luulevat että missä tahansa voi "polttaa". Olin sairaalassa kun minulla kävi tällainen vieras, joka ei ymmärtänyt ettei sitä sähkätupakkaakaan sovi sisätiloissa tupruttaa.
Jaa. Meillä saa polttaa satunnaisesti ihan oikeaakin tupakkaa, piippua tai sikaria.