Kokeilu naisen kanssa
Elikkäs on parikymppinen hiljattain sinkuksi jäänyt (hetero)nainen. Jo ollessani parisuhteessa haaveilin toisinaan naisen kanssa olemisesta ihan kokeilumielessä. Nyt tämä on ekaa kertaa mahdollista, sillä Tinderin kautta olen tutustunut myös muutamiin naisiin ja yhden kanssa tuli puheeksi jo tapaaminen. Itseäni silti mietityttää kun tosiaan kokemukset naisista rajoittuvat kännipelleilyihin kaverien kanssa... Oisko kellään antaa mitään vinkkejä? Ja en usko että ekalla tapaamisella mentäisiin heti sänkyyn mutta hyvä tehdä taustatutkimusta jo etukäteen :D
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olen haaveillut jo pitkään kokeilla seksiä naisen kanssa. Tosin, mieheni olisi mukana.
N52
Varmaan aika yleistä :D puhuttiin tästä myös eksän kanssa joskus mutta jäi toteuttamatta
Ap
Minä asun kahden naisen kanssa ja on upeaa. Toki onnistumiseen vaatii että kaikki on tasapuolisia eikä mustasukkaisuutta ole. Näin miehenä täytyy sanoa että en voisi olla onnelisempi ja rakkautta kodissa riittää.
Vierailija kirjoitti:
Minä asun kahden naisen kanssa ja on upeaa. Toki onnistumiseen vaatii että kaikki on tasapuolisia eikä mustasukkaisuutta ole. Näin miehenä täytyy sanoa että en voisi olla onnelisempi ja rakkautta kodissa riittää.
Jos et ymmärtänyt, kyse oli naistenvälisestä kokeilusta, eikä mistään polyamorisen suhteen etsimisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
inä asun kahden naisen kanssa ja on upeaa. Toki onnistumiseen vaatii että kaikki on tasapuolisia eikä mustasukkaisuutta ole. Näin miehenä täytyy sanoa että en voisi olla onnelisempi ja rakkautta kodissa riittää.
Jos et ymmärtänyt, kyse oli naistenvälisestä kokeilusta, eikä mistään polyamorisen suhteen etsimisestä.
Niin kyllä minä ymmärsin eikä meillä ole mikään poly suhde. Naiset touhuu keskenään useinkin ja minä nyt vaan satun sopimaan heidän elämään kun miehen kosketukselle on tarve molemmilla kuitenkin. Ihan normaalia elämää eletään ja kaikilla on hyvä olla. Ja jokaisen tilipussi on paksumpi kun on useampi kuluja jakamassa. Hyvä diili kaikille jossa kaikki saavat sen mitä tarvitsevat. Saivarteliat eläköön oman näköisesti ne elämme näin.
Myös minä olen haaveillut jo pitkään kokeilla seksiä naisen kanssa. Tosin, mieheni olisi mukana.
N52