Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette, jos vain puolisonne

Vierailija
01.07.2013 |

saa kutsun vanhempiensa/vanhempansa kanssa syömään?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin tilannetta hyvin moukkamaisena ellei tuolle löytyisi jokin järjelline selitys (järjestävät ylläriä tms)

Vierailija
2/23 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sanomista siihen pitäisi olla? Olemme ihan erillisiä ihmisiä emmekä siamilaiset kaksoset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulisi mieleen että ehkä he haluavat puhua jostain keskenään.

Vierailija
4/23 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan samaa mietin kuin joka kerta, kun menen miehen kanssa ulos syömään eli eikö tämä loukkaa kaikkia niitä, jotka haluavat kanssani ulos syömään.

Aikuisten oikeasti: en ole miehessäni kiinni, hän saa mennä syömään vanhempiensa kanssa vaikka Haikkoon ja viipyä yli viikonlopun, jos siltä tuntuu. Olemme 2 erillistä ihmistä, emme mikään idioottipaketti.

Vierailija
5/23 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallista meillä. Syömme vaihtelevasti eri kokoonpanoilla. Ei tulisi mieleenkään pitää sinä minään ongelmana.

Vierailija
6/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tämä on siis vain mun mielestä harmillista... ap

Vierailija
7/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtunut vain kerran pitkän liittomme aikana, silloin puhuivat raha-asioista, ja minusta oli vain hyvä, että ei tarvinnut olla paikalla.

Muuten olisi outoa, koska appivanhemmat kutsuvat aina koko perheen syömään.

Vierailija
8/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se on sinusta harmillista ap? Siis miksi he eivät saisi syödä kolmisteen? Syödä ja jutella... mitä loukkaavaa siinä voi olla?

Vierailija
9/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tyytyväinen, että ei tarvitsisi lähteä syömään mihinkään ABC:lle :D

Vierailija
10/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelun alkuaikoina miehen vanhemmat pyysivät aina muakin mukaan, ja valitettavan harvoin pääsin töiden tai muun takia. Nyt kutsuja tulee hyvin harvakseltaan, olettavat ilmeisesti vieläkin että olen "liian kiireinen" sovittaakseni aikataulut.

Taisi olla ot, mutta silti.

Vierailija
11/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 08:59"]

Ilmeisesti tämä on siis vain mun mielestä harmillista... ap

[/quote]

Miksi joku haluaa noin palavasti syödä yhdessä appivanhempien kanssa? Mulle ei vielä kertaakaan oo tullut sellaista fiilistä että "pakko päästä anopin kanssa syömään" :-)

Ja tosiaan toivoisin että meniskin ihan vaan poikansa kanssa, ei mua niin hirveesti kiinnosta.

Vierailija
12/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä se loukkaa eniten,ettei edes pyydetä mukaan.ap

Vierailija
13/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 09:37"]

[/quote]

Ensin se oli harmillista, nyt se on jo loukkaavaa?

Oletko ainoa lapsi, jota prinsessana on pidetty?

Vierailija
14/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni on ihan luonnollista se, että vanhemmat haluavat lapsten ollessa aikuisiakin, olla joskus pelkästään sen lapsensa kanssa.

Omasta aloitteestani on mieheni monesti pyytänyt äitiään ounaalle, päivälliselle, elokuviin yms ihan kahdestaan. Nyt osaa jo tehdä tuon itsenäisesti. samoin äitinsä ei pelkää enää kutsua pelkästään poikaansa, jos haluaa pelkästään tämän nähdä. Luulisin, että tästä syystä minun anoppini välit ovat paljon paremmat kuin miehen veljen vaimolla ja anopilla. Hän on juuri näitä, joiden miehellä ei saa olla useampaa roolia.

Vierailija
15/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 09:41"]

[quote author="Vierailija" time="02.07.2013 klo 09:37"]

[/quote]

Ensin se oli harmillista, nyt se on jo loukkaavaa?

Oletko ainoa lapsi, jota prinsessana on pidetty?

[/quote]

heh, en ole

Vierailija
16/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puhuu sinusta pahaa sinun selän takana. Kyllä inä ihan väkisin tuppautuisin mukaan.

Vierailija
17/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan tilanteesta.

Meillä apet kyllä kestitsevät aikuisia tyttäriä siippoineen. Mieheni ovat kutsuneet ulos syömään kai kerran, kun olin lapsemme kanssa oman äitini luona. Mutta noita tyttäriään hyysäävät muutenkin kaikissa asioissa.

Kai tämä pitää ymmärtää niin, että minä vain kokkaan niin hyvää sapuskaa, että se käy heille.

Olisi kiva toki joskus itsekin päästä valmiiseen pöytään.

Vierailija
18/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos haluavat puhua jostain perheen sisäisistä asioista. Vaikka oletkin perhettä miehesi kanssa, ei se tarkoita sitä, että jaat joka asian myös miehesi vanhempien ja sisarusten kanssa.

Vierailija
19/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin pitäisin sitä outona. Syöminen on ainakin meillä liitetty perheen yhteiseen ajanvietteeseen, myöskin mieheni perheessä. Samoin eksien perheissä syöminen on ollut myös perhetapahtuma. Tuntuisi siltä, etteivät he halua minua osaksi perhettä, jos ilman mitään syytä jättäisivät kutsumatta. Vähän kuin tyyliin, tule sinä rakas poikamme, mutta jätä se lutka kotiin :D. Onneksi omat appivanhempani eivät ole noin moukkamaisia ja ovat ottaneet minut todella hyvin vastaan. Ovat aivan ihania :).

Vierailija
20/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olisin vähän kummissani tilanteesta, ehkä jopa loukkaantunutkin, jos en saisi kutsua. Siis tässä tilanteessa, kun ollaan oltu yhdessä pitkään ja tähän asti meidät on yhdessä kutsuttu syömään. Totta kai mieheni käy vanhempiensa luona yksinkin ja voi piipahtaa siellä kutsumattakin tietysti, mutta jos erikseen kutsutaan syömään, niin kyllä oletus aina on että se koskee minuakin, ja en oikeastaan keksi yhtään syytä, miksi joskus kutsuisivat vain mieheni. Samaa perhettä tässä kuitenkin ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä