Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mitä mieltä olette, jos vain puolisonne

Vierailija
01.07.2013 |

saa kutsun vanhempiensa/vanhempansa kanssa syömään?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta... Jos kyseessä on joku sellainen, että mieheni ja vanhempansa ovat sopineet näkevänsä kaupungilla ja menevänsä lounaalle tms., niin en pahastuisi, mutta jos kyseessä on "perhepäivällinen", eli tilaisuus jonne minut on aina aiemmin kutsuttu, niin pitäisin todella omituisena, jos joskus en saisi kutsua. Lähtökohtaisesti kuitenkin olemma samaa perhettä ja mieheni asiat ovat minunkin asioitani ja päinvastoin.

Vierailija
22/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ymmärrän, että se nimenomaan voi tuntua loukkaavalta jos ei pyydetä. Siinä tuntee helposti itsensä ulkopuoliseksi ja onhan se loukkaavaa jos toiset käyttäytyy siten etteivät ikäänkuin näe sinua. Pyytäisin miestäni kysymään miksi sinua ei pyydetty?

Ei se poissulje sitä ettei kokoajan tarvitse olla pariskunnan yhdessä, mutta hyviin käytöstapoihin kuuluu pyytää molemmat puolisot jos on pariskunta. Pariskunta voi sitten itse päättää meneekö yhdessä vai erikseen. Varsinkin jos kyse on omasta perheyhteisöstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin helpottunut. Mulla ei ole yleensä mitään kiinnostusta lähteä syömään, vaan paljon mielummin nauttisin omasta ajasta kun mies lähtee lasten kanssa mummolaan. Tai edes tekisin kotitöitä kun keskeytyksettä saisi kerrankin tehdä. Mutta sen sijaan mun on lähes pakko lähteä sinne pönöttämään, koska anopin mielestä niin "kuuluu tehdä" ja on jotenkin todella noloa ja omituista jos en tule. En ymmärrä miksi joillekin naapureille täytyy tehdä tiliä siitä ketkä siellä pöydässä sitten lopulta istuivat ja miksi minä en istunut...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän