Saarikosta tulossa Kepun uusi puheenjohtaja
Politiikan myllerrys jatkuu. Minkäköhän salkun Saarikko ottaa? Vanhanen pysynee kyllä rahaministerinä.
Kommentit (24)
Ei auttaneet isot lollot Kulumunia.
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi jossakin, että Kepu pettää joka kerta, jopa itsensä. Mutta tämä: ensin puhutaan ihan jotain muuta agendaa ja sitten kun toiminnan aika tulee niin päätetäänkin ihan toisin.
Eli kun Vanhanen esim. sanoo, että budjettiriihessä nämä työllisyys asiat ovat tärkeitä niin itse asiassa tarkoittaa, että Marinon "näkymä" työllisyydestä riittää.
Kulmunissa on karismaa enemmän kuin muussa kepusakissa yhteensä. Pärjäsi ihan hyvin Marinin vanavedessä, vaikka ei hänessä ole aivan samaa "päämiesainesta". Tällä vaalealla naisella on sietämättömän kireä puheääni silloin kun kiihtyy asiansa kanssa, joten suosittelen viestintäkonsultin käyttöä. Sellainenhan on jo tiskin alla...
Jos tulee, niin äänestän kepua. Kulmuni sanoi heti valintansa jälkeen, että kepu ei ole porvaripuolue, ja minä sanoin, että niin kauan kuin tuo on puheenjohtaja, en äänestä kepua. Tiesin puheenjohtajakampanjan alusta asti, että Kulmuni on totaalinen virhevalinta ja olin oikeassa. Sen verran pitkään tullut politiikkaa seurattua.