Tekopuhtoiset Jenkit... YÖK!
Tuli itselleni ihan yllärinä, että USA:ssa ei tunneta bideesuihkuja tai minkäänlaista alapesua yleensäkään. Edes synnytyssairaalassa ei ollut erillistä alapesumahdollisuutta vaan suihku oli kiinni katossa!!!
Joo, tekopyhät- ja puhtaat Jenkit. Suomi on ihan paras maa tosi monella ihan pienelläkin asialla mitattuna. Olkaa iloisisia kanssasiskot!!! <3
Kommentit (20)
Höpö höpö, jos erilainen systeemi kuin suomessa, niin automaattisesti huono? Pikkasen iso maa tehdä tuollaisia vertauksia.
Helsingissä on yhä paljon kämppiä, joissa vanhanaikaiset hanat, joissa pitää itse sekoittaa kuuma ja kylmä vesi. Yök, ruåttissa on kyllä asiat paljon paremmin.
Eipä kyllä tunneta alasuihkuja täällä Saksassakaan. Oli oikeasti vaikea löytää online-rautakaupoista tms. Sitten hakusanalla "Muslim shower" natsasi.
Ei taida alasuihkuja olla muualla kuin Suomessa ja Lähi-idässä.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:44"]
Helsingissä on yhä paljon kämppiä, joissa vanhanaikaiset hanat, joissa pitää itse sekoittaa kuuma ja kylmä vesi. Yök, ruåttissa on kyllä asiat paljon paremmin.
[/quote]
Kannattaa käydä vaikkapa Iso-Britanniassa, siellä ne kylmä- ja kuumahanat ovat eri puolilla lavuaaria (mä olen tutustunut noihin hanoihin Etel-äAfrikassa, maailman kummallisin juttu).
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:39"]
Haukotus... Meilläkään ei ole yhen yhtä bideesuihkua uudehkossa omakotitalossamme, en halunnut kun en sellaista käytä. Menen ihan suihkuun kun tarvitsee. En voi sietää pestä jollakin käsisuihkulla alapäätäni vaikka ennen gynikselle menoa, housut nilkoissa kastuvat varmasti ja paperilla on karmea kuivata... Olen asunut Piilaaksossa ja myös synnyttänyt siellä, ja tiedätkö, kyllä siellä on ihan normaalit suihkut kaikin puolin.
[/quote]Moni paikoin kehitysmaa tuo piilaaksokin vaikka paljon kehutaan ihmeelliseksi asiaksi.
Höpö höpö, jos erilainen systeemi kuin suomessa, niin automaattisesti huono? Pikkasen iso maa tehdä tuollaisia vertauksia.
[/quote]
Niin kumpi on parempi: käsisuihku ja suihku vai vain pelkkä suihku? Kyllä minä ainakin sanoisin, että valinnan vara on aina parempi.
Eipä kyllä tunneta alasuihkuja täällä Saksassakaan. Oli oikeasti vaikea löytää online-rautakaupoista tms. Sitten hakusanalla "Muslim shower" natsasi.
Ei taida alasuihkuja olla muualla kuin Suomessa ja Lähi-idässä.
[/quote]
Heh heh, toi persu ap tykkää pestä likaista peräänsä muslimi suihkulla ja kuunella Allah Ohon juttuja.
Haukotus... Meilläkään ei ole yhen yhtä bideesuihkua uudehkossa omakotitalossamme, en halunnut kun en sellaista käytä. Menen ihan suihkuun kun tarvitsee. En voi sietää pestä jollakin käsisuihkulla alapäätäni vaikka ennen gynikselle menoa, housut nilkoissa kastuvat varmasti ja paperilla on karmea kuivata... Olen asunut Piilaaksossa ja myös synnyttänyt siellä, ja tiedätkö, kyllä siellä on ihan normaalit suihkut kaikin puolin.
[/quote]
Jos vaikka saat kakalla käydessäsi roiskeen perseesi, niin riisut itsesi alasti ja käyt suihkussa? Ja aina sidettä ja tamppoonia vaihtaessa riisut itsesi alasti ja otat suihkun?
Ihmettelin, että miten amerikkassa voi olla sellaisia kuin intiimideodorantit mutta nythän sekin selvisi.
Meillä on kyllä bideesuihku, mutta en pese alapäätä vaihtaessani tamponia tai tyhjentäessäni kuukupin.
Meillä on kyllä bideesuihku, mutta en pese alapäätä vaihtaessani tamponia tai tyhjentäessäni kuukupin.
Onpas jollakulla nyt aggressiot pinnassa :O
Vain muslimit ja suomalaiset osaa elää oikein ja suihkutella oikein.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 16:49"]
Haukotus... Meilläkään ei ole yhen yhtä bideesuihkua uudehkossa omakotitalossamme, en halunnut kun en sellaista käytä. Menen ihan suihkuun kun tarvitsee. En voi sietää pestä jollakin käsisuihkulla alapäätäni vaikka ennen gynikselle menoa, housut nilkoissa kastuvat varmasti ja paperilla on karmea kuivata...
[/quote]
Jos vaikka saat kakalla käydessäsi roiskeen perseesi, niin riisut itsesi alasti ja käyt suihkussa? Ja aina sidettä ja tamppoonia vaihtaessa riisut itsesi alasti ja otat suihkun?
Ihmettelin, että miten amerikkassa voi olla sellaisia kuin intiimideodorantit mutta nythän sekin selvisi.
[/quote] Peseekö joku aikuinen takapuolensa paskomisen jälkeen? Harkitsisin silloin ennemmin ruokavalion muutosta jos niin on roiskuvaista tavaraa... En myöskään pese alapäätäni rättiä vaihtaessani, tosin menkatkin ovat olleet vuosia pois ehkäisyn takia.
Jenkit osaa vain kaataa vettä ämpäristä pöytään köytetyn siviilin naamalle.
Tsekatkaa "waterboarding" - peseytymistä 'oppan jenkki-style 8- )
On sitten niilta muslimeilta jotain hyvaa opittu, alapaan pesu.
Intiimideodorantit, REPS! Näen sieluni silmillä, miten järkyttävän läski teen mom ruikkuu intimiimidödöä jalkoväliinsä. No, maassa jossa ei osata edes antaa ehkäisyvalistusta, niin tuskin osataan edes perushygienian alkeita.
Ilmankos siellä pitääkin ympärileikata miehet, eikös sitä perustella paremmalla hygienisyydellä? Onhan se näppärää hiekka-aavikollakin, jos on sotimassa.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 18:57"]
Ilmankos siellä pitääkin ympärileikata miehet, eikös sitä perustella paremmalla hygienisyydellä? Onhan se näppärää hiekka-aavikollakin, jos on sotimassa.
[/quote]
No eikös ne jenkit ole aina jossain päin maailmaa vapauttamassa muita kansoja? Ihan kätevää silpoa poikalapset tätä silmällä pitäen.
Miksi niillä jenkeillä on sitten joka hiton makkarin yhteydessä kylppäri, kun ei edes osata peseytyä kunnolla? Tai ehkä ne tarvii kunnon kaappitilat niiden intiimidödöille. Jenkeistä löytyy myös tuoksuvia kuukautissuojia yms., joilla voi paikkailla perushygienian puutteita.