Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun jalka on tyhmä

Vierailija
01.07.2013 |

kuukauden verran mun jalka on puutunut polvesta alaspäin enemmän ja vähemmän. välillä koko sääri ja varpaat, välillä vaan pieniä alueita. lisäksi säärtä ja pohetta vihloo ja sattuu. nilkassa on puristava tunne. saman jalan kannikka on kireä ja kipeä. vähän reiden ulkosyrjäkin. sääressä on lähes kokoajan kihelmöivä tunne, aivan kuin tuntisi kuinka veri kohise suonissa. lääkäri epäili iskiakseksi. laittoi kipupiikin ja lihasrentoutua piikin. eipä apua. hermoratatutkimuksesta puhui mutta olen kuulema liian vähä aikaa vasta kärsinyt. mikä avuksi? olen yrittänyt venytellä ilman sanottavaa apua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veritulppa pohkeessa?

Vierailija
2/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välilevyn pullistuma? Mulla samat oireet ja lopulta noin vuoden kärvistelyn jälkeen prolapsi leikattiin. Magneettikuviin ei kyllä helpolla pääse, mutta kannattaa pitää tämäkin vaihtoehto mielessä ja etsiä apua vaikka asiantuntevalta fyssarilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy uudestaan lääkärissä. Voi hyvinkin olla vaikka veritulppa tai välilevyongelma.

Minulla tyhmä jalka oli ms-taudin ensi-oire.

Vierailija
4/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 14:32"]

Veritulppa pohkeessa?

[/quote]

tosiaan lääkärissä kävin ja fidd arvolla poissuljettiin tulpan mahdollisuus vaikkeihän nämä oireet edes tulppaan viittaa. arvelitko että tulppa ois kuukauden oireillu jo menemättä pahemmaksi? 

Vierailija
5/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

fysioterapeutilla kävin hakemassa jumppaohjeita niin ni hän kpkeili ja tutki selkää ja oli sitä mieltä et välilevyt ja si-nivel ois kunnossa. jokin hermo ilmeisesti piriformiksessa jumissa tms.

Vierailija
6/11 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis, miten tässä osais helpottaa oloaan? alkaa mitta tulla täyteen tätä koipea.

Vierailija
7/11 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kipeä niin ota särkylääkettä, mutta eipä sille muuta taida olla tehtävissä. Jumppaa ja venyttelemistä kannattaa jatkaa vaikka siitä ei huomaisi apua saavansa.

Kyllä nuo semmoisia oireita ovat, että kävisin uudestaan lääkärissä.

Lääkärissä kannattaa ravata jo ihan siitä syystä että alkaisivat tutkimaan. Jos et käy siellä riittävän usein, niin ajattelevat ettei sinulla ole mitään ongelmaa ja saat pitää vaivasi. Valitettavasti.

Vierailija
8/11 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tuonkaltaiset oireet alkoivat jäällä liukastumisesta. en kaatunut, joten en ensin tajunnut mennä edes lääkäriin, vaikka lonkkaan sattui pahastikin. vasta muutaman päivän kuluttua kävin lääkärissä, kun kipu ei meinannut hellittää. silloinkin vähättelin lääkärille vaivaani, koska ajattelin oikeasti, ettei pelkästä horjahduksesta voi tulla mitään vakavampaa.

vasta kaksi viikkoa myöhemmin minut sitten ohjattiin röntgeniin ja huomattiin pienehkö murtuma lonkassa. ei niin isoa, että se olisi vaikuttanut kävelyyn. lepoa sain hoitosuositukseksi, ei sille muuta kuulemma voinut tehdä.

Vierailija
9/11 |
03.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuommoiseen muuta neuvoa ole kuin se, että mene lääkäriin.

Ei me täällä voida kuin esittää villejä arvauksia siitä mistä tuo vaiva johtuu. Oireiden lievittämiseen nyt ei ole kotikonsteja olemassa.

Vierailija
10/11 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostanpa tämän. joku tuossa oli laittanut että sellaiset oireet on että uudelleen lääkäriin. jotain vakavaa? mä oon niin loppu tämän jalan kanssa. en enää jaksa. ja vaikka tulppa oireitahan nämä ei ole ja fiidd normaali nii paniikkia itselleen lietsoomalla tästä saa kaiken vakavan mieleen. äh. mielenterveys hajalla.

Vierailija
11/11 |
02.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo nyt ketään paikalla joka osais neuvoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä