Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko olet saanut rahaa, kun olet myynyt kirpparilla?

Vierailija
01.07.2013 |

Oletko tehnyt ihan hyvän tilin vai petyitkö?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me on saatu nettoa 90-961 Euroa. Tuo iso summa tuli, kun pidettiin pöytää kuukausi erittäin suositulla kirpparilla ja vielä "ilmaiseksi" eli mies teki sen oravannahkakauppana. 90 Euroa tuli viikossa ihan hyvältä kirpparilta sekin enimmäkseen lastenvaatteita myymällä. Huonolle ei kannata viedä lainkaan. Kaveri otti sellaisesta pöydän ja jäi Euroa vaille pöydän vuokra viikon tuotto. Vei samat tavarat samoilla hinnoilla toiseen paikkaan ja sitten irtosikin jo reilusti yli satanen.

961 Euroa vaatikin siten myytävää ja paljon. Kaikkea mahdollista lähtien useista lasten hyväkuntoisista talvikamppeista (haalareita, takkeja, kenkiä, suksia, luistimia) päättyen ihan esimerkiksi porakoneeseen ja astioihin, lamppuihin, verhoihin jne.

Vierailija
2/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan kyllästynyt noihin itsepalvelukirppiksiin.

Minä teen kaiken työn eli hinnoittelen, raahaan kamat kirpparille, siivoan pöytää joka päivä ja kirppari ei tee muuta kuin pitää pöytää, josta perii ylikalliin hinnan + provikat. Ja mitään vastuuta kirpparilla ei ole esim varkaiden varalta.

Tavallisia kirppareita eli sellasia, että saisi itse käydä myymässä ei meillä päin enää ole.

Joten olen ruvennut heittämään tavaraa surutta roskiin. (Siinä menee ihan hyväkuntoista tavaraa: vaatteita, leluja, astioita jne.) Tämä ei ole kestävää kehitystä, mutta mielestäni itsepalvelukirpparit ovat hinnoitelleet itsensä niin pilviin, ettei kannata myydä niissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tonnin sain Hietsussa kuun alussa. 30 laatikollista tavaraa, kaikki ok mitä olisin voinut pitää kotona mutta oli turhaa meille. Edessä muutto, siksi tuli käytyä kaapit hyvin läpi.

Vierailija
4/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienosti :)

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 11:39"]

Tonnin sain Hietsussa kuun alussa. 30 laatikollista tavaraa, kaikki ok mitä olisin voinut pitää kotona mutta oli turhaa meille. Edessä muutto, siksi tuli käytyä kaapit hyvin läpi.

[/quote]

Vierailija
5/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn Fb-kirppiksillä. Tienaan kuussa 5-20e. Itsepalvelukirppikselle pitäisi viedä, mutta en saa aikaiseksi... Ei kukaan haluaisi Turusta vauvanvaatteita ilmaiseksi tai puoli-ilmaiseksi?

Vierailija
6/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 11:48"]

Tosi hienosti :)

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 11:39"]

[/quote]

[/quote]

mutta se vaati ison työn. Heti kun asunto oli myyty, aloin herää banaanilaatikoita ja sitä mukaa pakkaamaan. 2 kk meni kun pakkasin jotain joka päivä ja tarkoitus oli että joka pv löytyy laatikollinen myytävää. Ihan niin paljon ei löytynyt mutta paljon joka tapauksessa. Ja mitä parasta, vein kaikki myymättömät ystävälleni joka menee myöhemmin kesällä myymään. Eli kaikki turhat ovat poissa.

Vierailija
7/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa, tiedätkin varmaan mutta vastaan silti että JOS vain jaksat niin vie esim srk diakonille, ainakin meilläpäin hakevat jopa kotoa ja jakavat sitten tarvitsijoille, HOPE yhdistys ottaa, en vain tiedä onko sielläpäin ja jakaa esim tulipalossa kaiken menettäneille, (varastoivat) tai laita tori.fi ilmoitus..onhan noita ja kaupan seinät ja naapuruston lapsiperheet ymym...hyvää kesää kaikille ;)

Vierailija
8/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 viikossa käteen jäi 200 e. Ihan hyvä tili, kun hinnat li 0,20-5,50 e. Pääsin eroon pieniksi jääneistä vaatteista, kirjoista ja pikkutavarasta.

Vierailija
9/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöytävuokran jälkeen sain muutaman kympin, ehkä 50e? Olin tyytyväinen, sillä valtaosa oli alle 1 vuotiaan vaatteita, josta kallein maksoi 1,5e :D Tahdoin vain päästä eroon ja hyvin teki kauppansa :)

Vierailija
10/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä olen saanut noin 100 e, lasten vaatteita myynyt, joskus mukana ollut yksi esine: 12e sain yksittäisestä tavarasta kahdella kerralla.

Vierailija
11/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän facebook kirppareita ja kyllä sieltä on muutama satanen irronnut. Tosin minä myyn kaappeja tyhjäksi vanhoista erikoisvaatteista, joita tuli nuorena keräiltyä "cooliuden" takia kaappeihin, eli kyseessä ei ole ollut mitään hm-rytkyjä, vaan erilaisia nahkavaatteita ja korsetteja yms.

Vierailija
12/12 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauanko olette myyneet? Saako esim viikossa mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi