Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
1161/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään myös kun Aki sanoo asiat suoraan eikä seläntakana,niin kuin monella on tapana🤗

Anteeksi, mutta mitä Aki on sanonut suoraan ? :D

Ei voinut edes Juusolle vastata tämä kysymykseen . Olisi sitten Suoraan sanonut että en jaksa puhua sulle kuin olla turpa kiinni ylimielisesti.

Suoraselkäisyys on kaukana siitä miehestä.

Vierailija
1162/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akin pudottaneet naiset ovat tyhmääkin tyhmempiä. Kuka heille nyt voittaa kisat kun Aki pudotettiin? Vaikka ei kai väliä jos heimot yhdistyy kohta.

Se oli erittäin hyvä peliliike naisilta ja hehän huomioivat jo etukäteen yhdistymisen, jolloin Akin rooli joukkueen kannalta olisi pienempi. Olisin kyllä itse halunnut nähdä vielä Akin yhdistyneessä joukkueessa mm. Nikon ja Artun kanssa. Aki oli yllättävän myrkyllinen ja ylimielinen jätkä, oletin että hän olisi rehdimpi. Hän olisi varmasti löytänyt uuden naureskelun kohteen Juuson lähdettyä, en ymmärrä mitä rehtiä tuollaisessa käytöksessä on. Minusta pelitaktinen juonittelu on paljon kivempaa käytöstä kuin tuollainen ylimielinen haukkuminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aki oli vahva kilpailija. Sitten osaa tehdä hommia. Ehkä olisi pitänyt naisille vähän lirkutella. 

Ei pidä olla näkyvästi ja kuuluvasti liian hyvä kaikessa, sellainen pitää pudottaa heti pois. Tyhmät ei tajua peliä. Ihan yleisesti tämän tyyppisissä kilpailuissa pudotetaan näin. Aki alkoi vielä ilkeäksi ja ylimieliseksikin. Kaiken huipuksi pilasi paljon myös tosielämän työmahdollisuuksia alkamalla julkisovinistiksi. Ei hyvää päivää.

Jotenkin olen aina haistanut että Aki on sisältä heikko. Se omien ylistäminen ja outo puheenparsi, joku ihmeen Aleksis Kivi..

Mietin sitä kun Aki ei enää vaivautunut Juusolle vastaamaan mitään. Todella törkeää. Kiusaajan ajatusmaailma menee juuri noin, ”sä olet jo ulkona kisasta koska olen niin päättänyt, olet täysin ilmaa eikä mitään syytä miksi pitäisi edes vastata sulle enää vaikka puhut mulle ystävällisesti ja kutsut nimeltä”.

Oikeesti, ihan todella törkeää. Meinaako joku osallistua tuon treenikursseille ja rahottaa sen elämää?

Aki vois perustaa Juha Miedon kanssa oman treeniklubin vain miehille.

Näinhän se on, tuossa toisen kysymykseen vastaamattomuudessa paljastui, miten ylimielisestä ihmisestä on kysymys, yleensä yrittää peittää sen ”olen reilu mies” jargoniaan.

Vierailija
1164/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Extrassa. Jos Peltsi Peltola lihoisi, hänestä tulisi Arttu Harkki. Samannäköiset ja samat äänet.

Vierailija
1165/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki on pesunkestävä seksisti ja sivistymätönkin vielä lisäksi. Onneksi putosi ja toivottavasti tätä ei tarvitse enää nähdä missään sarjassa.

Vierailija
1166/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Extrassa. Jos Peltsi Peltola lihoisi, hänestä tulisi Arttu Harkki. Samannäköiset ja samat äänet.

Mä katsoin yhdessä kohtaa että miten toi Arttu yhtäkkiä hyppäsi tuonne haastatteluun ? Eikun Peltsihän se siinä edelleen istuu samalla paikalla kuin olikin .

Vierailija
1167/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta Aki itelles hamekangasta, jos et itte kehtaa, pyydä vaimoas ostamaan.

Mitä hittoa ? hamekangasta ? Ai koska naiset ovat heikompia kuin miehet ? Että Aki on yhtä heikko kuin nainen ? Onpa sovinistista.

Vierailija
1168/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään myös kun Aki sanoo asiat suoraan eikä seläntakana,niin kuin monella on tapana🤗

Hän nimenomaan haukkui selän takana. Yhteen sysdyyn sanoo että tärkeintä on peleissä pärjääminen, seuraavaksi sanoo että Juuso pärjää peleissä hyvin mutta ärsyttää leirissä. Eli täys paskanpuhuja.

Vierailija
1169/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuso lähtee seuraavaksi äänin 4-2 (Joalin)

Jos tätä seuraavankin koskemattomuuden voittaa siniset niin punaisista lähtee varmaan Kerttu. Ainoa Juuson kanssa joka äänesti Joalinia. Siellä on muutenkin kolme alkuperäistä punaista kahta entistä sinistä vastaan. Ellei jotain ihmeitä tapahdu ja jengi muovaa liittojaan uusiksi.

Mä en usko että Kerttu lähtee, tai ainakaan en haluaisi näin tapahtuvan. Kerttu onnistui luomaan vahvaa liittoa Sabinan ja Saran kanssa, jotka eivät osanneet edes iloita omasta voitostaaan kun näkivät Kertun epäonnen.

Uskon että Kertussa on sellaisia piirteitä, joista ihmiset pitävät ja näin ollen saattaisi liittoutua esimerkiksi Karoliinan ja Eliaksen kanssa. Mikäli pärjää heimojen yhdistämiseen asti niin hän, Sabina ja Sara olisivat kolmistaan vahva kolmikko joka liitollaan voisi päästä loppuun asti.

Miten Saralla voi olla vahva liitto Kertun kans, vaikka eivät oo päivääkään olleet samassa heimossa?

Mutta sanoinhan tuossa että ellei ihmeitä tapahdu. Kyse lienee nyt enemmän siitä kumman Elias ja Karoliina valitsee Joalinin vai Kertun? Ellei Kerttu, Krisu ja Joalin lyöttäydy yhteen ja pudota toista noista pelureista ulos.

Vierailija
1170/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki on pesunkestävä seksisti ja sivistymätönkin vielä lisäksi. Onneksi putosi ja toivottavasti tätä ei tarvitse enää nähdä missään sarjassa.

Puhdas sovinismi. Naisille ei tarvitse puhua koska kotona kaunis vaimo. Samaa sovinistista läppää kuuli Archielta ja Kristianilta. Yök. Pojat järkyttyivät.

Vierailija
1171/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa seksistiäijää edustaa myös Archie, ärsyyntyi Suviin koska "on pinnallinen". Mitäs hän itse 😄. Antaa ulkonäön vaikuttaa ajatuksiinsa. Ja tuon rokkijätkän ulostulon vastikään hoes and b*tches ja sekoilu. Miten kehtaa. Ja vaikka olisikin Pitkänen tullut julki "pinnalliseksi" niin pärjää hyvin kisoissa. Harmi että tuotanto puuttuu mimmien liittoon samantien. Olisi ollut ainakin yksi kisa hauska nähdä kun toinen joukkue oli voittaneet juuri, uskon että olisivat voittaneet uudestaan.

Vierailija
1172/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks heikot naiset meni pudottamaan niiden ryhmän parhaan kilpailijan?

Miks me nykyajan naiset ollaan niin heikkoja ettei kestetä vahvoja miehiä?

Vierailija
1173/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas sovinismi. Naisille ei tarvitse puhua koska kotona kaunis vaimo. Samaa sovinistista läppää kuuli Archielta ja Kristianilta. Yök. Pojat järkyttyivät.

Krisun ja Archien sovinismi kumpuaa varmaan pilalle menneistä suhteistaan. Yksikään nainen ei pidemmän päälle tuollaisia perseilijöitä kestä, joten täytyyhän niitä naisia sitten katkerana haukkua että oma kohtalo ei itkettäisi niin paljon.

Vierailija
1174/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks heikot naiset meni pudottamaan niiden ryhmän parhaan kilpailijan?

Miks me nykyajan naiset ollaan niin heikkoja ettei kestetä vahvoja miehiä?

Viime kauden voitti vahva mies kun naiset eivät häntä halunneet tiputtaa.

On olemassa vahvoja ja "vahvoja" miehiä.

Vierailija
1175/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoin yhdessä kohtaa että miten toi Arttu yhtäkkiä hyppäsi tuonne haastatteluun ? Eikun Peltsihän se siinä edelleen istuu samalla paikalla kuin olikin .

Samoin! Siis ehdin ajatella että no onpas laihtunut mutta sehän sanoikin että otti ylimääräistä painoa kisaan. Ihmettelin miksi ottaneet toisen kisaajan haastatteluun 🤔😅 piti katsoa ihan ohjelmatiedoista nimi. Tajusin menneeni tyypeissä sekaisin ennenkin.

Vierailija
1176/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina pitänyt Akista ja otan Akin "sovinismin" vähän huumorin kautta vaikka nainen olenkin. Mutta tuota Juuson kiusaamista ei voi huumorilla ohittaa, sen takia laski kyllä pisteet. Juuso vaikuttaa mukavalta ja fiksulta kaverilta.

Minä pidän myös Kertusta, hän vaikuttaa aidosti hyväntahtoiselta ihmiseltä. Ei tuo itseään väkisin esiin ja ajattelee muidenkin tunteita.

Artusta pidän myös. Olisi mielenkiintoista tietää miten hän on tuonut leiriin negatiivisuutta? Vai onko tämä vain joidenkin näkemys (Suvin ja Nikon?)

Vierailija
1177/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Krisun ja Archien sovinismi kumpuaa varmaan pilalle menneistä suhteistaan. Yksikään nainen ei pidemmän päälle tuollaisia perseilijöitä kestä, joten täytyyhän niitä naisia sitten katkerana haukkua että oma kohtalo ei itkettäisi niin paljon.

Täh? Archie pannut 27-vuotiaana jo yli tuhatta naista. Kaikki kauniinpia kuin sinä.

Vierailija
1178/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota aiemmin ollutta Akin haukkkumista. Oisko kateus syynä, koska Aki oli kisan vahvin, kovakuntoisin ja fiksuin heppu. Mun mielestä Aki on todella hyvä tyyppi. 

Vierailija
1179/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin ja Ritan ihailija. kirjoitti:

En tajua tuota aiemmin ollutta Akin haukkkumista. Oisko kateus syynä, koska Aki oli kisan vahvin, kovakuntoisin ja fiksuin heppu. Mun mielestä Aki on todella hyvä tyyppi. 

Hyvä tyyppi halveksii naisia ja kutsuu heitä kiiltokuvakerhoksi? Hyvä tyyppi ylimielisesti kuvitteli marssivansa tuosta vaan voittoon ja sitten kiukutteli kuin lapsi, kun niin ei käynytkään? Sinulla on hyvin erikoinen käsitys hyvästä tyypistä.  

Vierailija
1180/7214 |
14.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Archiv on plösö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän