Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
En ole koskaan kuullut Aki Mannisen puhetta mistään, en seuraa tätä pariskuntaa. Näen joskus iltapäivälehdissä kuvia tms. Nyt katsoin sen Akin putoamisvideon iltiksen verkkolehdestä. Naurattaa, tosi perusjuntti ukko =)
Ihmiset pahoittaa taas oikein urakalla mielensä. Jos Akia vituttaa naisten suhmurointi, eikö sitä saa sanoa ääneen? Nyt on hiekkaa Pimpussa oikein urakalla ja mielialat naisilla vituralla. Ja olen siis nainen, sanon tämän täysin puolueettomana.
Vierailija kirjoitti:
Ketään puolustelematta neutraali kommenttini vaan, että se millaisen kuvan saamme kilpailijoista, riippuu hyvin pitkälti siitä miten jaksot on leikattu. Näemme ja kuulemme sen, mitä ohjaaja kulloinkin on päättänyt. Mm. Akilta sovinistista, Archielta maineeseensa nähden pehmoja. No, keskustelua on herännyt. ;D
Minäkin mietin että onko kaikki vaan leikattu niin että Aki näyttää sovinistilta.
Mutta ekstrassa osoittautui vielä kaameammaksi kuin Selviytyjien kuvauksissa.
Aki oli fyysisesti kantavia voimia, mutta sitä olisi pitänyt olla myös henkisesti. Häiritsi eniten Juuson mollaaminen ja vastaamatta jättäminen hänen kysymykseensä. Juuson mokat leirissä on kuitenkin inhimillisiä, mutta asenteeseen toisia ihmisiä kohtaan voi aina vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten seuranneet Joalinin Selviytyjät-aiheisia livejä? Tekee aina jakson jälkeen liven, jossa vastaa kysymyksiin jaksoa koskien.
Mä kuulin Joalinista oikeastaan vasta tän ohjelman myötä, mutta oon sitten katsonut niitä Now United-videoita yms ja jotenkin ihastuin tuohon tyttöön (oon sen äidin ikäinen nainen). Vähän semmoinen Marilyn-tyyppi, helposti vaikuttaa vähän tyhmältä etenkin suomenkielisissä kun sanavarasto suppeampi yms, mutta oikeasti toi on kova luu, en yllättyisi vaikka selviäisi pitkällekin. Kilpaillut ennenkin ja se koko Now United-juttuhan on (vaativan tanssin lisäksi) pari vuotta kestänyt reality, jossa kilpailu omien juttujen katsojista, ruutuajasta lähetyksissä yms on varmasti kulissien takana veristä. Ei tää ihan niin naiivi voi olla kuin näyttää.
Ihania nää Joalinin "uudet" fanit. Hirveä vakuuttelu että on kuullut tytöstä vasta nyt ja seuraavaksi kirjotetaan läpi sen historiikki, kuinka menestyvä se on ollut ja miten rankoista jutuista selvinnyt ja samalla ruinataan vähän lisää katsojia taas someen.
Hajuton, mauton ja täysin persoonaton muija.
Vierailija kirjoitti:
Ootteko muuten seuranneet Joalinin Selviytyjät-aiheisia livejä? Tekee aina jakson jälkeen liven, jossa vastaa kysymyksiin jaksoa koskien.
Mä kuulin Joalinista oikeastaan vasta tän ohjelman myötä, mutta oon sitten katsonut niitä Now United-videoita yms ja jotenkin ihastuin tuohon tyttöön (oon sen äidin ikäinen nainen). Vähän semmoinen Marilyn-tyyppi, helposti vaikuttaa vähän tyhmältä etenkin suomenkielisissä kun sanavarasto suppeampi yms, mutta oikeasti toi on kova luu, en yllättyisi vaikka selviäisi pitkällekin. Kilpaillut ennenkin ja se koko Now United-juttuhan on (vaativan tanssin lisäksi) pari vuotta kestänyt reality, jossa kilpailu omien juttujen katsojista, ruutuajasta lähetyksissä yms on varmasti kulissien takana veristä. Ei tää ihan niin naiivi voi olla kuin näyttää.
Joalinia ja Now Unitedia pidempään seuranneena, Joalin ja muut ovat sanoneet, että seuraajamäärillä ei ole heille merkitystä. Todellakin voi pärjätä pitkälle, treenaavat todella paljon aina. Joalinhan totesi livessä, että hänen tarkoituskin oli olla hiljaisempi, eikä mikään johtajatyyppi, jotta hän pääsisi pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin Joalinista oikeastaan vasta tän ohjelman myötä, mutta oon sitten katsonut niitä Now United-videoita yms ja jotenkin ihastuin tuohon tyttöön (oon sen äidin ikäinen nainen). Vähän semmoinen Marilyn-tyyppi, helposti vaikuttaa vähän tyhmältä etenkin suomenkielisissä kun sanavarasto suppeampi yms, mutta oikeasti toi on kova luu, en yllättyisi vaikka selviäisi pitkällekin. Kilpaillut ennenkin ja se koko Now United-juttuhan on (vaativan tanssin lisäksi) pari vuotta kestänyt reality, jossa kilpailu omien juttujen katsojista, ruutuajasta lähetyksissä yms on varmasti kulissien takana veristä. Ei tää ihan niin naiivi voi olla kuin näyttää.Ihania nää Joalinin "uudet" fanit. Hirveä vakuuttelu että on kuullut tytöstä vasta nyt ja seuraavaksi kirjotetaan läpi sen historiikki, kuinka menestyvä se on ollut ja miten rankoista jutuista selvinnyt ja samalla ruinataan vähän lisää katsojia taas someen.
Hajuton, mauton ja täysin persoonaton muija.
Olen eri, mutta kuulin Joalinista vasta silloin kun Selviytyjien osallistujat julkaistiin. Jäin kyllä seuraamaan häntä, ei ainakaan instan ja tulen perusteella vaikuta yhtään mauttomalta.
Akin pudottaneet naiset ovat tyhmääkin tyhmempiä. Kuka heille nyt voittaa kisat kun Aki pudotettiin? Vaikka ei kai väliä jos heimot yhdistyy kohta.
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä4410 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki oli vahva kilpailija. Sitten osaa tehdä hommia. Ehkä olisi pitänyt naisille vähän lirkutella.
Ei pidä olla näkyvästi ja kuuluvasti liian hyvä kaikessa, sellainen pitää pudottaa heti pois. Tyhmät ei tajua peliä. Ihan yleisesti tämän tyyppisissä kilpailuissa pudotetaan näin. Aki alkoi vielä ilkeäksi ja ylimieliseksikin. Kaiken huipuksi pilasi paljon myös tosielämän työmahdollisuuksia alkamalla julkisovinistiksi. Ei hyvää päivää.
Jotenkin olen aina haistanut että Aki on sisältä heikko. Se omien ylistäminen ja outo puheenparsi, joku ihmeen Aleksis Kivi..
Mietin sitä kun Aki ei enää vaivautunut Juusolle vastaamaan mitään. Todella törkeää. Kiusaajan ajatusmaailma menee juuri noin, ”sä olet jo ulkona kisasta koska olen niin päättänyt, olet täysin ilmaa eikä mitään syytä miksi pitäisi edes vastata sulle enää vaikka puhut mulle ystävällisesti ja kutsut nimeltä”.
Oikeesti, ihan todella törkeää. Meinaako joku osallistua tuon treenikursseille ja rahottaa sen elämää?
Aki vois perustaa Juha Miedon kanssa oman treeniklubin vain miehille.
Juha Mietoa ei ole syytä verrata tuohon, Mietaa on suoraselkäinen ja rehti pohojalaanen.
Joopa joo. Farmilla kävi ämmittelemässä naisia ja kun putosi niin ”ei ollut reilua”.
http://mesta.net/amma-sanan-kaytto-aiheuttaa-jalleen-keskustelua-farmi-…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/farmi-suomi/2147358-juha-mieto-ulos-far…
Murresana, johan se käytiin läpi silloin farmin aikaan.
Ja nolo tuolla farmilla oli ainoastaan Räty, joka loukkaantui "ämmittelystä", mutta puhui itse ihan yhtä loukkaavasti miehistä. Se oli ok, koska eihän nyt miehen kuulu loukkaantua sellaisesta, mut nainen vetää vastaavasta herneen nenukkiin ihan huolella.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset pahoittaa taas oikein urakalla mielensä. Jos Akia vituttaa naisten suhmurointi, eikö sitä saa sanoa ääneen? Nyt on hiekkaa Pimpussa oikein urakalla ja mielialat naisilla vituralla. Ja olen siis nainen, sanon tämän täysin puolueettomana.
Joo saa sanoa, mutta mielellään rakentavasti ja järkevästi. Sehän tässä on pointtina, että Aki käyttää itsensä ilmaisussa tosia ihmisiä alentavia keinoja, mikä on aika halveksittavaa ja moni ei tällaista suvaitse.
Vierailija kirjoitti:
Juuso lähtee seuraavaksi äänin 4-2 (Joalin)
Jos tätä seuraavankin koskemattomuuden voittaa siniset niin punaisista lähtee varmaan Kerttu. Ainoa Juuson kanssa joka äänesti Joalinia. Siellä on muutenkin kolme alkuperäistä punaista kahta entistä sinistä vastaan. Ellei jotain ihmeitä tapahdu ja jengi muovaa liittojaan uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Osta Aki itelles hamekangasta, jos et itte kehtaa, pyydä vaimoas ostamaan.
Ja hamekankaalla viitataan mihin? Niinpä niin, asenteet on tiukassa Akin arvostelijoillakin (ja heidän yläpeukuttajillaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuulin Joalinista oikeastaan vasta tän ohjelman myötä, mutta oon sitten katsonut niitä Now United-videoita yms ja jotenkin ihastuin tuohon tyttöön (oon sen äidin ikäinen nainen). Vähän semmoinen Marilyn-tyyppi, helposti vaikuttaa vähän tyhmältä etenkin suomenkielisissä kun sanavarasto suppeampi yms, mutta oikeasti toi on kova luu, en yllättyisi vaikka selviäisi pitkällekin. Kilpaillut ennenkin ja se koko Now United-juttuhan on (vaativan tanssin lisäksi) pari vuotta kestänyt reality, jossa kilpailu omien juttujen katsojista, ruutuajasta lähetyksissä yms on varmasti kulissien takana veristä. Ei tää ihan niin naiivi voi olla kuin näyttää.Joalinia ja Now Unitedia pidempään seuranneena, Joalin ja muut ovat sanoneet, että seuraajamäärillä ei ole heille merkitystä. Todellakin voi pärjätä pitkälle, treenaavat todella paljon aina. Joalinhan totesi livessä, että hänen tarkoituskin oli olla hiljaisempi, eikä mikään johtajatyyppi, jotta hän pääsisi pitkälle.
Uskoo ken tahtoo. Tommosessa projektissa seuraajilla on suurin merkitys.
Vierailija kirjoitti:
Akin pudottaneet naiset ovat tyhmääkin tyhmempiä. Kuka heille nyt voittaa kisat kun Aki pudotettiin? Vaikka ei kai väliä jos heimot yhdistyy kohta.
Sitähän Suvikin jo puhui Mariannen kanssa kun miettivät Akin tiputusta. Todella viisas veto tiputtaa Aki.
Jos miehet liittoutuvat keskenään ja äänestävät naiset ulos, siinä ei ilmeisesti ole mitään väärää, mutta jos naiset tekevät saman, se on hirveän väärin.
Minä tykkään myös kun Aki sanoo asiat suoraan eikä seläntakana,niin kuin monella on tapana🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso lähtee seuraavaksi äänin 4-2 (Joalin)
Jos tätä seuraavankin koskemattomuuden voittaa siniset niin punaisista lähtee varmaan Kerttu. Ainoa Juuson kanssa joka äänesti Joalinia. Siellä on muutenkin kolme alkuperäistä punaista kahta entistä sinistä vastaan. Ellei jotain ihmeitä tapahdu ja jengi muovaa liittojaan uusiksi.
Mä en usko että Kerttu lähtee, tai ainakaan en haluaisi näin tapahtuvan. Kerttu onnistui luomaan vahvaa liittoa Sabinan ja Saran kanssa, jotka eivät osanneet edes iloita omasta voitostaaan kun näkivät Kertun epäonnen.
Uskon että Kertussa on sellaisia piirteitä, joista ihmiset pitävät ja näin ollen saattaisi liittoutua esimerkiksi Karoliinan ja Eliaksen kanssa. Mikäli pärjää heimojen yhdistämiseen asti niin hän, Sabina ja Sara olisivat kolmistaan vahva kolmikko joka liitollaan voisi päästä loppuun asti.
Ärsyttävää että tuotanto teki pääty eikä antanut naisten liitolle mahdollisuutta. Tekivät yhtäkkiä sen sijaan itse ikäkysymyksen ja porukka jossa satoja kiloja enemmän painoa voittaa..jännä juttu.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Kertun hehkutusta. Minusta hän on täysin persoonaton, hajuton ja mauton. Senkö vuoksi hänestä pidetään, koska on niin harmiton?
Kisoissa hän tuntuu pärjäävän. Hänen kaksoisolento on tsekkiläisen myyräanimaation hiiri.
Niin kuin silloin kun Lapin kyläkauppias voitti :DDD