Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu: https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se Herban kenkien polttaminen nuotiossa ja kalasumpin kolo vaikutti jotenkin käsikirjoitetulta.
Tämähän on täysin käsikirjoitettu ohjelma. Ihmeellistä myös että jotkut kuvittelee noiden elävän pelkällä puurolla, totta kai ne saavat jotain ravintoa tuotantoyhtiöltä kulisseissa. Jotain protskujuomia tai energiapatukoita jotka pitävät toimintakunnon ja antavat pakolliset vitamiinit ja hivenaineet yllä, mutta eivät toimi minään makunautintoina. Ilman energiaa noihan pökräisi jo neljännen päivän fyysisissä tehtävissä.
Ei niillä mitään protskujuomia ja patukoita kyllä ole. Tuotannolta tulee tällä kaudella ilmeisesti ainakin ohraa leiriin. Loput hommataan itse. Sienet, kala ja marjat toimii loistavasti ohran lisukkeina.
En ymmärrä Kertun hehkutusta. Minusta hän on täysin persoonaton, hajuton ja mauton. Senkö vuoksi hänestä pidetään, koska on niin harmiton?
Ootteko muuten seuranneet Joalinin Selviytyjät-aiheisia livejä? Tekee aina jakson jälkeen liven, jossa vastaa kysymyksiin jaksoa koskien.
Mä kuulin Joalinista oikeastaan vasta tän ohjelman myötä, mutta oon sitten katsonut niitä Now United-videoita yms ja jotenkin ihastuin tuohon tyttöön (oon sen äidin ikäinen nainen). Vähän semmoinen Marilyn-tyyppi, helposti vaikuttaa vähän tyhmältä etenkin suomenkielisissä kun sanavarasto suppeampi yms, mutta oikeasti toi on kova luu, en yllättyisi vaikka selviäisi pitkällekin. Kilpaillut ennenkin ja se koko Now United-juttuhan on (vaativan tanssin lisäksi) pari vuotta kestänyt reality, jossa kilpailu omien juttujen katsojista, ruutuajasta lähetyksissä yms on varmasti kulissien takana veristä. Ei tää ihan niin naiivi voi olla kuin näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Akin pudotuksesta alkoi sen heimon alamäki. Aki oli heimon tukipylväs ja voitti kilpailuja. Nyt on tappioputken edessä ja vähemmistö heimojen yhdistyessä, joka tarkoittaa, että heidät pudotetaan yksi kerrallaan ja kilpailevan heimon jäsenet on loppuäänestyksessä.
Akin palapelin ratkaisutaitohan oli aivan ylivoimasta 😂 Sitä paitsi joukkueet ovat voittaneet täsmälleen saman verran. Sinisen joukkueen voitto on yhden kerran ollut Akin ansiota, ja tämäkin vaan siksi, että Artulla säkit oli aseteltu huonommin ja yksi tippui.
Hyvä, että kiusaaja lähti.
En pidä Akin äänestämistä niin idioottimaisena ratkaisuna kuin osa tuntuu ajattelevan. Voimapesästä voi olla hyötyä kisassa, mutta vastakkaisellakin puolella on lähinnä "narukäsiä" Arttua lukuunottamatta.
Sen Krisun ja Archien humalaisen youtubevideon jälkeen, en voi ottaa tota Archieta tosissaan, vaikka vaikuttaakin Selviytyjissä ihan ookoolta. Mietin vaa, mitä tuoki oikeasti miettii ja kuinka pitää itseään varmaan kaikista hoteimpana, parhaana rokkarina, mitä muut naiset kuolaavat tuolla saarellakin.
Krisukin vaikuttaa toisinaan vähän ilkeältä tuolla saarella. SPOILER esim se,
Kun uudessa jaksossa Juuso leikkasi sormeensa, ja Krisu heti "Hän saa tollasia haavoja joka päivä töissä enkä minä niistä itke etc etc" . Ei kai se Juuso itkenyt siitä, kuha vähä pelästyi.
Voisko Ruutu plussan kommentit laittaa omaan ketjuun! Nyt tätä on mahdoton lukea jos haluaa katsoa tv-lähetysten tahdissa ilman spoilauksia.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä Kertun hehkutusta. Minusta hän on täysin persoonaton, hajuton ja mauton. Senkö vuoksi hänestä pidetään, koska on niin harmiton?
Mitä vikaa harmittomissa ihmisissä on?
Naiset eivät pysty näköjään voittamaan ilman keskinäistä liittoa, jossa miehet tiputetaan. Selviytyjät-nimen omaavilla kausilla ei ole aiemmin muodostunut naisten liittoja, vaikka yrityksiä on ollut. Eivätkä naiset ole voittaneet kertaakaan. Edeltävässä kahdessa Robinson-nimen omaavilla kahdella kaudella muodostui naisten liitto ja naiset voittivat.
Nyt vahva naisten liitto näyttää todennäköiseltä. Siinä vaiheessa, kun jäljellä on 4-5 naista ja Niko, menee tylsäksi ja ohjelman katsomisen voi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Aki oli vahva kilpailija. Sitten osaa tehdä hommia. Ehkä olisi pitänyt naisille vähän lirkutella.
Ei pidä olla näkyvästi ja kuuluvasti liian hyvä kaikessa, sellainen pitää pudottaa heti pois. Tyhmät ei tajua peliä. Ihan yleisesti tämän tyyppisissä kilpailuissa pudotetaan näin. Aki alkoi vielä ilkeäksi ja ylimieliseksikin. Kaiken huipuksi pilasi paljon myös tosielämän työmahdollisuuksia alkamalla julkisovinistiksi. Ei hyvää päivää.
Jotenkin olen aina haistanut että Aki on sisältä heikko. Se omien ylistäminen ja outo puheenparsi, joku ihmeen Aleksis Kivi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aki oli vahva kilpailija. Sitten osaa tehdä hommia. Ehkä olisi pitänyt naisille vähän lirkutella.
Ei pidä olla näkyvästi ja kuuluvasti liian hyvä kaikessa, sellainen pitää pudottaa heti pois. Tyhmät ei tajua peliä. Ihan yleisesti tämän tyyppisissä kilpailuissa pudotetaan näin. Aki alkoi vielä ilkeäksi ja ylimieliseksikin. Kaiken huipuksi pilasi paljon myös tosielämän työmahdollisuuksia alkamalla julkisovinistiksi. Ei hyvää päivää.
Jotenkin olen aina haistanut että Aki on sisältä heikko. Se omien ylistäminen ja outo puheenparsi, joku ihmeen Aleksis Kivi..
Mietin sitä kun Aki ei enää vaivautunut Juusolle vastaamaan mitään. Todella törkeää. Kiusaajan ajatusmaailma menee juuri noin, ”sä olet jo ulkona kisasta koska olen niin päättänyt, olet täysin ilmaa eikä mitään syytä miksi pitäisi edes vastata sulle enää vaikka puhut mulle ystävällisesti ja kutsut nimeltä”.
Oikeesti, ihan todella törkeää. Meinaako joku osallistua tuon treenikursseille ja rahottaa sen elämää?
Aki vois perustaa Juha Miedon kanssa oman treeniklubin vain miehille.
Nainen olen mutta silti sanon että Aki puhui täyttä asiaa.
Se viimeinen tehtävä meni persiileen juuri Akin takia. Hän on niin lyhyt, ettei pystynyt pitämään narua tarpeeksi korkealla.
Tämä toistui monta kertaa, siksi kiinnitin siihen huomiota.
Onkohan Akilla joku vanhempi sovinistinen mentori vai jo lapsuudesta saakka opittua naisten vähättelyä? Eikö kiiltokuvat ole jo aika mennyttä maailmaa, erikoinen sanavalinta.
Näki miten hunajaista Akin egolle oli kun häntä sanottiin johtajahahmoksi. Kuinka nöyrästi sanoi että "En olisi halunnut, mutta kai sille on syynsä, että tällainen haarniska on annettu" Kehui vielä itseään kuinka ilmekään ei värähtänyt vaikka tajusi että nyt ropisee ääniä itselleen ja lähtö tulee. Se pokka ei kauan pitänyt kun antoi kaiken katkeruuden tulla ulos!
Almalla oli silminnähden vaikea paikka kuunnella Akin myrkyllistä vuodatusta ja halveksuntaa naisia kohtaan. Kimmo yritti diplomaattisesti saada Akin miettimään että jotain virheitä tuli itsekin tehtyä, mutta virheiden tunnustaminen taitaa olla Akille kasvojen menetys. Varsinkin kun on juuri tullut haukuttua kilpakumppanit tyhmiksi ja itse joutui "kiiltokuvakerhon" huiputtamaksi!
Anteeksiantamatonta oli nuoren kilpakumppaninsa Juuson dissaaminen ja kiusaaminen. Väitti vielä itse olleensa kaikille ystävällinen. Onneksi tämä kuvattiin, näytettiin ja nostettiin ekstrassakin esille. Tuollaista se juuri on, tyylipuhdasta kettuilua, ignooraamista ja selän takana panettelua. Vaikea todistaa, mutta kun kamerat on joka hetki paikalla todistusaineisto on kiistaton!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla noin sovinisti? Ei herranen aika? Haukkuu naisia ja ihmettelee miksi ihmeessä hänet äänestetään...Ei ymmärrä että bisnekset kärsii omista asenteistaan.
Siis v...u mikä ääliö toi Aki on mielipiteineen, toivottavasti ei tarvi nähdä sitä enää oskaan minkään ohjelman juontajana! 🤮
Niinpä! Ensin hehkuttaa miten kiva herätä kun 2 tissiä siinä vieressä heti aamusta ja vaimo keittää kahvit jne ettei hänen tarvi muita naisii kattella. WTF?! Ei tää oo Tempparit!! Ja puhuu törkeesti naisista. Hirvee sovinisti sontakasa. Ritaa käy sääli että tuon ääliön kanssa on naimisissa ja mukulankin pullauttanut....
Aki korostetusti tuo rehtiä, reilua ja ystävällisyyttään "kaikkia" leiriläisiä kohtaan.
Valitettavasti katsojille välittyi kuva kanssakilpailijaa (J) kohtaan halveksivasti käyttäytyvästä ja marttyrimaisen loistavasta mies-rambosta itseään pitävänä miehestä.
Kilpailun pointti ei ole se että poisäänestetään, vaikka pitää (omasta mielestään) yksin leirin pystyssä ja muut ruoaksi ja on erinomainen survivalisti.
Tuotanto olisi voinut selventää Akille sitä että muut asiat ehkä kuitenkin ratkaisevat ja ettei peliä voimalla voiteta.
Akin olisi pitänyt muuten ottaa häviönsä rehdisti, myöntää tappionsa ja kehua ovelaa peliliikettä sekä todeta että harmittaa kylläkin.
Se olisi ollut reilua, rehtiä, älykästä ja esimerkillistä.
Vierailija kirjoitti:
Viisaat naiset, noinhan se on tehtävä jos meinaa voittaa. Viikon parin päästä ei ehkä enää olisi ollut tarpeeksi naisia liittoutuman ylläpitämiseksi. Ja naisen on helpompi pärjätä naiselle lähenevissä yksilökisoissa.
Turhaa kuitenkin koska mies tuon kilpailun lopulta voittaa, nimeä en sano.
Akin kommenteista paljastui sekin, että on ihan yhtä pinnallinen, kuin "kaunis vaimonsa".
Taas näitä minä minä minä minä eikä muut ole mitään tyyppejä.