Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: 

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
5221/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karo aloitti heti Krisun dissaamisen tuomaristolle. Vaikka eihän Krisu pudotusta junaillut, mutta ei pystynyt sitä estämäänkään.

Jännä kyllä että Karo heti ajatteli, että Krisu olisi alottanut junailemaa äänestyksen.

Ehkä siksikin, kun itse oli omat liittolaiset äänestänyt pois niin ajatteli, että nytkin varmasti oma liittolainen kyseessä.

Krisu kuitenki oli ainoa, joka Karoa ei olisi halunnut äänestää ulos.

Vierailija
5222/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pudonneen tilityksessä tuli kyllä ilmi, ettei tuomariston jäsenet välttämättä äänestä krisua voittoon. Elias ainakin puhui siihen malliin, taisi jäädä hampaankoloon se oma tiputus.

Toki jos Archie on vastassa niin krisu voittaa 100-0, mutta se oiskin kyllä mun mielestä aika nihkeä finaalikaksikko. Toisaalta en haluis myöskään nähdä Suvia finaalissa, en tiedä miksi mutta vähän sivustaseuraaja-valittaja kuva jäänyt hänestä.

Itse ymmärsin kyllä sen juryn keskustelun ihan eri lailla tai mä en oo saanut sitä käsitystä, että Eliaksella ois erityisesti Krisua kohtaan antipatioita, mutta Karon petturuus oli selkeesti jäänyt kaivelemaan. Eliashan sanoi, että Krisulla on tällä hetkellä pienin kerroin tms., minkä mä käsitin viittaamaan nimenomaan siihen, että Eliaksen mielestä Krisulla on hyvät voiton mahdollisuudet (ts. jos joku on voittajasuosikki kisassa, niin sillä on nimenomaan pieni vedonlyöntikerroin ja vastaavasti jollain epätodennäköisellä voittajalla on suurempi kerroin).

Karo tuntui ymmärtävän tämän Eliaksen pointin väärin ja alkoi Eliaksen kommenttiin selittää, että joooo Krisua ei äänestä finaalissa kukaan ellei vastassa ole Archie. Tästä en itse pitänyt, vaan ärsytti se, että Karo, joka on niin puhunut tähän asti, että pelaa kovaa ja arvostaa kovia pelaajia, onkin heti sitä mieltä, että ei halua Krisua voittoon, kun luulee tämän masinoineen hänen oman pudotuksensa (vaikka oli itse just ennen sitä tiputtanut Eliaksen ja Saran!). Myöskin musta Karolta vähän ylimielistä muita kilpailijoita kohtaan olettaa, että vain Krisu voisi kyetä junailemaan hänen pudotuksensa ja muista ei ole mihinkään, vaikka muille tarjottiin juonimiseen erinomainen mahdollisuus silloin kun Krisu, Karo ja Archie oli saunomassa.

Se nyt ei ollut mikään ylläri, että Sara ei vaikuta olevan äänestämässä Krisua voittoon. Kuten tällä palstalla on aiemminkin keskusteltu, Sara äänestää voittoon Krisua vain jos vastassa on Archie koska muutoin hän haluaa äänestää voittajaksi naista. Näin hän itse sanoi Extrassa. Kerttu symppaa Suvia, jonka kanssa on ilmeisesti sittemmin ystävystynyt ja nytkin kommentoi, että Suvi voittoon. Uskon, että Kertulla ei ole ehkä kategorista eitä Krisun äänestämiseen, mutta tod. näk. haluaisi ehkä jonkun muun voittajaksi kyllä mieluummin.

Itse uskon, että Krisua voisi äänestää voittajaksi mahdollisesti Elias, Joalin, Archie ja Marianne, jos he eivät ole itse finaalissa mukana. Ehkä Karo, jos kuitenkin finaaliin mennessä toipui siitä järkytyksestä, että Krisu oli äänestämässä häntä ulos ja miettii asiaa enemmän siltä kannalta, että arvostaa Krisua kovana pelaajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5223/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannes kirjoitti:

Olen samaa mieltä Krisu ei voita tätä kilpailua ihan jo sen takia että hänellä on jo bb 30000e voitto taskussa.

No ne rahat on kyllä varmaan menneet jo hyvän aikaa sitten, sehän on muutenkin 30.000 euroo miinus verot...  Musta aika tyhmä peruste ois sille, että Krisua ei voittajaks äänestettäisi.

Vierailija
5224/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudonneen tilityksessä tuli kyllä ilmi, ettei tuomariston jäsenet välttämättä äänestä krisua voittoon. Elias ainakin puhui siihen malliin, taisi jäädä hampaankoloon se oma tiputus.

Toki jos Archie on vastassa niin krisu voittaa 100-0, mutta se oiskin kyllä mun mielestä aika nihkeä finaalikaksikko. Toisaalta en haluis myöskään nähdä Suvia finaalissa, en tiedä miksi mutta vähän sivustaseuraaja-valittaja kuva jäänyt hänestä.

Itse ymmärsin kyllä sen juryn keskustelun ihan eri lailla tai mä en oo saanut sitä käsitystä, että Eliaksella ois erityisesti Krisua kohtaan antipatioita, mutta Karon petturuus oli selkeesti jäänyt kaivelemaan. Eliashan sanoi, että Krisulla on tällä hetkellä pienin kerroin tms., minkä mä käsitin viittaamaan nimenomaan siihen, että Eliaksen mielestä Krisulla on hyvät voiton mahdollisuudet (ts. jos joku on voittajasuosikki kisassa, niin sillä on nimenomaan pieni vedonlyöntikerroin ja vastaavasti jollain epätodennäköisellä voittajalla on suurempi kerroin).

Karo tuntui ymmärtävän tämän Eliaksen pointin väärin ja alkoi Eliaksen kommenttiin selittää, että joooo Krisua ei äänestä finaalissa kukaan ellei vastassa ole Archie. Tästä en itse pitänyt, vaan ärsytti se, että Karo, joka on niin puhunut tähän asti, että pelaa kovaa ja arvostaa kovia pelaajia, onkin heti sitä mieltä, että ei halua Krisua voittoon, kun luulee tämän masinoineen hänen oman pudotuksensa (vaikka oli itse just ennen sitä tiputtanut Eliaksen ja Saran!). Myöskin musta Karolta vähän ylimielistä muita kilpailijoita kohtaan olettaa, että vain Krisu voisi kyetä junailemaan hänen pudotuksensa ja muista ei ole mihinkään, vaikka muille tarjottiin juonimiseen erinomainen mahdollisuus silloin kun Krisu, Karo ja Archie oli saunomassa.

Se nyt ei ollut mikään ylläri, että Sara ei vaikuta olevan äänestämässä Krisua voittoon. Kuten tällä palstalla on aiemminkin keskusteltu, Sara äänestää voittoon Krisua vain jos vastassa on Archie koska muutoin hän haluaa äänestää voittajaksi naista. Näin hän itse sanoi Extrassa. Kerttu symppaa Suvia, jonka kanssa on ilmeisesti sittemmin ystävystynyt ja nytkin kommentoi, että Suvi voittoon. Uskon, että Kertulla ei ole ehkä kategorista eitä Krisun äänestämiseen, mutta tod. näk. haluaisi ehkä jonkun muun voittajaksi kyllä mieluummin.

Itse uskon, että Krisua voisi äänestää voittajaksi mahdollisesti Elias, Joalin, Archie ja Marianne, jos he eivät ole itse finaalissa mukana. Ehkä Karo, jos kuitenkin finaaliin mennessä toipui siitä järkytyksestä, että Krisu oli äänestämässä häntä ulos ja miettii asiaa enemmän siltä kannalta, että arvostaa Krisua kovana pelaajana.

Jos Krisu nyt sattuisi pääsemään finaaliin asti, nii toivottavasti joku Karon jälkeen pudonneista kertoo pudotuksen todellisin laidan.

Vierailija
5225/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, etteivät nuo vaan saa äänestettyä homoseksuaalia isohampaista määkijää pihalle. 

mikä vika sulla on?? 

Vierailija
5226/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kaikki vappusimoissa, vai miksi tällä viikolla ei ole tullut tuttuun tapaan Karon liveä, Krisun heimoneuvosroa eikä perinteistä Saran "selviytyjät-tilitystä".

Vierailija
5227/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niko saisi jo poistua häiriköimästä Selsiytyjät-ohjelmaa. Jos se vielä haluaa änkeytyä tosi-tv-ohjelmiin, niin tässä olisi oiva formaatti. Ohjelman nimi "Ole mies". Sarjassa määkijä-Niko menisi oikean miehen kesämökille, vaikkapa Juha Miedon ja joutuisi hakkaamaan halkoja, sytyttämään nuotion ja muuta miehistä toimintaa. Nythän se on mahdollisimman epäviihdyttävä noissa tosi-tv-formaateissa, kun ei tee muuta kuin vinkuu akkamaisesti ja heiluttaa toimettomana rannettaan.

Vierailija
5228/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aki Manninenkin sai potkut Suurin pudottaja sarjasta. Miksei Niko Saarinen saa potkuja Selviytyjistä?

Vierailija
5229/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kaikki vappusimoissa, vai miksi tällä viikolla ei ole tullut tuttuun tapaan Karon liveä, Krisun heimoneuvosroa eikä perinteistä Saran "selviytyjät-tilitystä".

Krisun heimoneuvosto on tullut tänään päivällä

Vierailija
5230/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, etteivät nuo vaan saa äänestettyä homoseksuaalia isohampaista määkijää pihalle. 

Ehkä siksi että homoseksuaalisuus, isohampaisuus tai määkiminen ei ole erityisen hyvä peruste laittaa ketään pihalle.

Vierailija
5231/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aki Manninenkin sai potkut Suurin pudottaja sarjasta. Miksei Niko Saarinen saa potkuja Selviytyjistä?

Koska ne on kuulleet että sä inhoat Niko Saarista ja haluavat ärsyttää sua.

Vierailija
5232/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niko  on vaan ängennyt liikaa julkisuuteen. Se on niin nähty jo. Ja mikä julkisuuden ihminen se on.

Tapellut julkisuudessa. BB talossa  lasinheitot, itkenyt kuin pikkulapsi.

Farmissa haukkui Juha Miedon, sanoi, että jos Juhan kanssa olisi pitempään, löytäisi itsensä mielisairaalasta.

Tulee toimeen vain itsensä kaltaisten ihmisten kanssa tämä turha julkkis. 

Mulla on vähän kaksijakoinen mielipide Nikosta - tavallaan ihan hauskat jutut ja välillä tulee olo, että symppaan häntä, mut sit toisaalta en oikein tykkää siitä tyylistä millä hän selviytyjät podcastissa kommentoi esim Arttu Harkkia. Nikon juttujen perusteella ymmärrän kyl että hän ärsyyntyi tiettyihin asioihin Artussa ja varmaan moni kritiikki oli aiheellista, mutta silti musta intoutui podissa kyllä vähän liikaakin Arttua arvostelemaan ja dissaamaan ja se vain jatkui ja jatkui jaksosta toiseen. Tykkään siitä podista ihan muuten niin oli helpotus, että Arttu tippui, kun sit Nikokin pääs siirtymään muihin aiheisiin... :D

Farmia en oo katsonut, joten siitä en osaa sanoo mitään, mutta vaikuttaa siltä, että ilmeisesti Juha Mieto ei myöskään kuulunut hänen suosikkeihin.

En kyllä enää jaksaisi muistella Nikon jo aikas kauan aikaa sitten tapahtuneita edesottamuksia BBssä. Kuuntelin hänestä Aki Linnanahteen podcast jakson ja siinä Niko puhui tosi mielenkiintoisesti siitä, miten shokkina hänelle tuli julkisuus silloin aikanaan nuorena ja jotenkin toivoisin, että ylipäänsä ketään ei loppuikäänsä dumattais jos ei aina mee hommat ihan putkeen, vaan päästäis asioissa eteenpäin. Nikokin on varmasti muuttunut paljon niistä ajoista!

Niko Saarinen on tyypillinen uhriutuja-määkijä. Katsoo oikeudekseen haukkua Arttua mutta ei siedä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä. Beta-mies pahinta lajia. 

Jos yhtään pystyisit Nikon juttuja kuuntelemaan, niin huomaisit että Niko aika hyvinkin kykenee sietämään itseensä kohdistuvaa kritiikkiä.

Vierailija
5233/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi että homoseksuaalisuus, isohampaisuus tai määkiminen ei ole erityisen hyvä peruste laittaa ketään pihalle.

Kyllä minusta näyttää siltä, että moni kilpailija pidättelee kuvotustaan. DJ-kaunotarkin itki tänään saunakilpailun jälkeen.

Vierailija
5234/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jäi jostain syystä jaksosta vähän sellanen njaah-fiilis. Vaikka oon oikestaan koko kauden odottanut et millom Karo saadaan äänestetyksi ulos, mutta en tiedä miksi se ei nyt ollutkaan niin riemukasta näin katsojana, kuin kuvittelin.

Ehkä jotenki harmitti et Krisu, joka on yksi suosikeistani, ajettiin niin ahtaaseen nurkkaan että oli pakko puukottaa Karoa selkään, vaikka ei olisi mitenkään päin halunnut.

Tietysti loistavaa peliä muilta, ja Joalin hyvin puljas amuletin kanssa.

Haha, en tiiä oonko jotenkin outo, mutta nautin viime +-jaksossa nimenomaan siitä, että Krisu ajettiin ahtaaseen nurkkaan, vaikka hän onkin kokoajan ollut mun suosikki voittajaksi :D Tai silleen, että viime jaksoissa on nähty Krisun dominointia sekä leirissä että kilpailuissa ja aikas itsevarmoja/jopa hieman ylimielisiä lausuntoja kuultu häneltä haastatteluissa (finaaliin oltiin menossa Karon kanssa, jne.).

Nyt oli musta ihan hyvää vaihtelua päästä näkemään Krisua vaihteeksi vähän hermostuneena, epävarmana ja alistuvana. Tuntui olevan aika hajalla siinä kohtaa, kun olivat lähdössä heimoneuvostoon ja häneltä oli otettu amuletti pois ja alkoi selvästi jo vähän paniikki iskeä, kun tajusi, että hän on nyt ihan muiden armoilla ja mitä jos tulee kunnon selkäänpuukotus. 

Ihan mielelläni voisin Krisulle voiton suoda, kun on minusta ollut monin tavoin niin hyvä kilpailija ja katsojille tosi viihdyttävä tyyppi, mutta toivon ihan loppukauden mielenkiinnon kannalta, että hän ei saisi voittoa aikanaan liian helpolla, vaan joutuisi loppukisan aikana vielä koville henkisesti ja mielellään myös fyysisesti. Nyt taas palkintokisa tuntui olevan Krisulle todella helppo, venaili ties miten kauan siellä sitä, että kaksi muuta saisi viimein tehtävän tehtyä :D

Vierailija
5235/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minusta näyttää siltä, että moni kilpailija pidättelee kuvotustaan. DJ-kaunotarkin itki tänään saunakilpailun jälkeen.

Onkohan sulla psykoosi tai joku muu missä todellisuudentaju katoaa?

Vierailija
5236/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jäin pohtimaan tuota amulettihommaa. Olikohan tosiaan niin, että Heimoneuvostossa amuletti oli edelleen Joalinilla. Ja jos ei olisi ollut, olisikohan Krisu pelastanut Karon ja tiputtanut Joalinin..  

Vierailija
5237/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäin pohtimaan tuota amulettihommaa. Olikohan tosiaan niin, että Heimoneuvostossa amuletti oli edelleen Joalinilla. Ja jos ei olisi ollut, olisikohan Krisu pelastanut Karon ja tiputtanut Joalinin..  

Ei olisi. Olisi ollut sen jälkeen itse seuraava lähtijä.

Vierailija
5238/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu pahalta että Krisun ja Karon rakkaustarina päättyi 💔

Toivottavasti Karo nyt ymmärtää ettei Krisu olisi halunnut häntä häätää.

Vierailija
5239/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista tehtävistä on tullut tylsiä, koska Kristian on aina siellä keulilla. Jos nyt ei ihan aina voita, niin melkein aina sitten.

Ei siinä ole mitään tylsää vain päinvastoin. Ihan mahtavaa että vain tuollainen "hintelä amis" pesee muut lajissa kuin lajissa. Kertoo paljon henkisestä pääomasta. Ja itse olen ainakin Kristianin kanssa samaa mieltä siitä että kisat on kisoja eikä tarvi lähteä sille hippokilpailu linjalle. Se se vasta tylsää olisi jos noissa alettaisiin himmailemaan ja "reiluuden" nimissä kaikki voittaisi ja palkittaisiin.

Mahtavaa se on tiettyyn pisteeseen asti, mutta kun jokainen kilpailu on samanlainen ja vain yhden henkilön ominaisuuksille suotuisa, alkaa käydä pitkäveteiseksi. Tropiikissa kisat olivat monipuolisempia ja suosivat vuoroin älykkyyttä, vuoroin voimaa ja kestävyyttä.

Vierailija
5240/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruutu+

Tätä ei ehkä ole vielä täällä pointattu, mutta Joalin ja Karo on ollut omaan silmään koko kauden sellainen kaksikko, joilla ei pelissä klikkaa yhtään/eivät oikein pidä toisistaan pelaajina. Ihmisinä tulevat siis varmasti hyvin toimeen, mutta aika innokkaasti ovat toisiaan "haukkuneet" haastiksissa ja vielä nyt jälkeenpäinkin omissa "oheisohjelmissaan". Jaksossakin molemmat oli oikein tyytyväisiä kun toinen saadaan ulos, Joalin varsinkin niin kovin ylpeänä suuresta peliliikkeestään.

Karo tuntuu siis vähän halveksuvan Jollea, minkä takia Jollesta oli erityisen hienoa juonia just nimenomaan Karon pudotus. Podcastistakin on ymmärtänyt, että läheiset välit Jollen kanssa oli Karolle peräti yksi merkittävimmistä syistä pudottaa Elias, ja aika paljon Karo on siellä puhunut Jollen olevan epäluotettava ja puhuvan sivu suunsa siihen nähden, kuinka paljon (vähän) vahinkoa sillä on toistaiseksi saatu aikaan.

En kyllä olisi ehkä uskonut, että Joalin on näistä kahdesta se pidemmälle pääsevä.

Oli täysin hiljainen tapetti alkuun, sitten Eliaksen hovissa tahdottomana marionettina. Eikä saanut amulettiakaan itse otettua puusta. Ihan surkea skabaaja ja olisi vääryys jos pääsisi finaaliin.

Ei vaan just mahtava kehitystarina. Hänhän on ihan pikku tyttö muihin verrattuna. Inhimillistä, että tukeutunut alussa paljon muihin. Itsevarmuus kasvanut ohjelman myötä, on ollut pakko kehittää uusia keinoja selviytyä. ”Omahyväisyys” oli ihan oikeutettua, vaikka ymmärrän sen nostattavan joissakin katsojissa ärsytystä (meidän kulttuurissa pitää olla nöytä ja vaatimaton , ei saa sanoa että hitto mä olin hyvä olen itseeni tyytyväinen) . Rohkeaa oli myös luottaa Nikoon kesken kisan ja hävitä taktikoidusti. Siinä todella pelattiin!

Upeeta seurattavaa! Hyvä Joalin <3

Millä tavalla Nikon koskemattomuus hyödytti Joalinia?

Ketju on lukittu.