Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selviytyjät Pohjola Official

Vierailija
29.07.2020 |

Kilpailijat julkaistu: 

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (7214)

Vierailija
5181/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaija K kirjoitti:

Hyvä jakso oli eilen, Joalin osasi olla ovela kun pyysi hänen ja Krisun amulettia itselleen, onneksi ei käyttänyt sitä eilen. Kaikki pelasivat hyvin yhteen Niko ja Joalin esimerkiksi pylvään päällä seisonnassa, oli kyllä siinä vaiheessa varma että Niko pettää Joalinin, onneksi ei. Joalin oli eilen Joonas Nordmanin ohjelmassa aina vaan yhtä ihana nuori nainen. 

Mun käsittääkseni Krisu pyysi sen amuletin kuitenkin takaisin ennen heimoneuvostoa ?

Sanoi pyytävänsä, muttei kuitenkaan tehnyt sitä.

Vierailija
5182/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finaalijakson kuvauksessa sanotaan, että erätaidoista on hyötyä. Olisiko Kristian kuitenkin finaalissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5183/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija K kirjoitti:

Hyvä jakso oli eilen, Joalin osasi olla ovela kun pyysi hänen ja Krisun amulettia itselleen, onneksi ei käyttänyt sitä eilen. Kaikki pelasivat hyvin yhteen Niko ja Joalin esimerkiksi pylvään päällä seisonnassa, oli kyllä siinä vaiheessa varma että Niko pettää Joalinin, onneksi ei. Joalin oli eilen Joonas Nordmanin ohjelmassa aina vaan yhtä ihana nuori nainen. 

Mun käsittääkseni Krisu pyysi sen amuletin kuitenkin takaisin ennen heimoneuvostoa ?

Ei se, ettei jotain näytetä jaksossa tarkoita, ettei asiaa olisi tapahtunut.

Vierailija
5184/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksossa 14. palkintokilpailun voittajat pääsevät yöksi luksusjahdille.

Vierailija
5185/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt tuntuiski kaikkien kannalta loogiselta äänestää Krisu pois, nii en usko sen olevan niin yksinkertaista kuitenkaan.

Esim. Archie ei varmaan lähde äänestämään Krisua, lähtiskö Mariannekaan? Entä Joalin?

Karon pudotus oli lähes kaikille helppo, mutta Krisun pudotus ei tule olemaan noin helppo.

Varmasti kaikki nuo lähtevät äänestämään Krisua, jopa Archie. Ja se tapahtuu seuraavassa jaksossa, mikäli Krisu ei saavuta koskemattomuutta.

Vierailija
5186/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija K kirjoitti:

Joalin sanoi siinä kun lähtivät heimoneuvostoon, että hyvä kun amuletti on taskussa. Lisäksi ihan varmasti olisi näytetty jos näin olisi tapahtunut.

Vierailija
5187/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä oli jopa jotenki vähä riipaisevaa ku Krisu the tunteeton peluri, jota kiinostaa vain peli, joutui äänestämään lähintä liittolaistaan ja se otti niin koville hänellä.

Inhimillistää vähän Krisua pelaajana.

Vierailija
5188/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi intro spoilaa noin paljon? Jos jaksossa ei ole ollut introssa näkyviä kisoja, tietyt kilpailijat voi sulkea pois pudotukselta.

Nyt on kyllä tyhmä olo :DDD Ihan paniikissa eilen jännitin Krisun putoamisen puolesta. En ollut edes tajunnut tätä, vaikka oonkin pohdiskellut, että kaikkia intron kisoja ei ole käyty.

Vierailija
5189/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenestä Kaloriina puhui ilkeästi podcastissä?

Joalin, Archie, erityisesti Sara tässä jaksossa.

Vähänku hänen mielestään vain Karolla itsellään on lupa valehdella, huijata ja pettää. Muilla tätä oikeutta ei ole.

Vierailija
5190/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaija K kirjoitti:

Joalin sanoi siinä kun lähtivät heimoneuvostoon, että hyvä kun amuletti on taskussa. Lisäksi ihan varmasti olisi näytetty jos näin olisi tapahtunut.

Haastattelun ja heimoneuvoston välissä on ollut aikaa vaihtaa amuletin omistajaa.

Miksi ihmeessä olisi näytetty, kun tällä tavalla saatiin katsojat jännittämään illan tulosta?

Vierailija
5191/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käsittääkseni Krisu pyysi sen amuletin kuitenkin takaisin ennen heimoneuvostoa ?[/quote]

Sanoi pyytävänsä, muttei kuitenkaan tehnyt sitä.[/quote]

Sanoi myös varoittavansa Karoliinaa,. Ei varoittanut. Krisu kovasti puhuu kameroille asioista, joita ei tapahdu. Ikäänkuin kiillottaakseen omatuntoaan. Hmm.

Vierailija
5192/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä oli jopa jotenki vähä riipaisevaa ku Krisu the tunteeton peluri, jota kiinostaa vain peli, joutui äänestämään lähintä liittolaistaan ja se otti niin koville hänellä.

Ettei vaan Krisu olisi joutunut kuuntelemaan kun Archie paukutti Karoa siellä saunassa?

Krisu häädettiin sieltä ulos kun parivaljakko jäi kahdestaan ja oli Krisulla sellaiset eleet siinä ulko-haastattelussa, että jotain siellä tapahtui

Vierailija
5193/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karolta olis kaivannut samaa inhimillisyyttä. Ei kyllä siihen nähden, että oli äänestämässä ulos päivästä 1 asti olleita liittolaisiin, joita (varsinkin Eliasta, jonka kanssa meni koko joukkuevaiheen yhdessä) hällä on kiittäminen siitä, että itse pääsi noin pitkälle, tuntunut näitä selkäänpuukottamisia surevan. Eliaksen käytös tietty oli ihan objektiivinen syy pudotukseen, mutta Karohan ei perustellut omaa äänestämistään tällä vaan sillä, että liitto häiritsee Karon omaa etenemistä. Saran pudotus taas oli hälle vain pudotus muiden joukossa, ei harmitellut sitä(kään) yhtään sen enempää, vaikka heilläkin oli ollut liitto päivästä 1 asti.

Luulen, että muut huomasivat tän ja tämä vaikutti Karon "kylmäpäinen peluri" -maineeseen.

Vierailija
5194/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoittamalla Kristian olisi ottanut riskin, että Karoliina onnistuisi saamaan muut äänestämään häntä itseään.

Vierailija
5195/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karoliina paljasti todellisen luonteensa pudottuaan. Ensiksi sanoi arvostavansa kovia pelaajia, mutta kun puukko osui omaan selkään, niin katkeroituu ja toivoo voittoa jollekin peesaajalle.

Vierailija
5196/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuomaristoa nauratti, kun kukin oli saanut Karolta parit tikarit selkään, siis Kerttu, Elias ja Sara.

Tää oli kyllä hauska hetki. Elias ja Kerttukin siinä heti ensimmäisenä naureskelemassa keskenään :D Artsia lainaten, mikään ei yhdistä niinkuin yhteinen vihollinen.

Vierailija
5197/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karoliina paljasti todellisen luonteensa pudottuaan. Ensiksi sanoi arvostavansa kovia pelaajia, mutta kun puukko osui omaan selkään, niin katkeroituu ja toivoo voittoa jollekin peesaajalle.

Oikeasti kova pelaaja kykenisi antamaan tunnustusta kohdatessaan itseään kovemman eikä alkaa kitistä, kun joutuukin itse pelatuksi.

Vierailija
5198/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia mitä Karon kohdalla voisi pohtia on, miksi hän oli niin isosti kaikkia naisliittoja vastaan. Katsojana pidän myös niitä vähän typeränä sukupuolen korostamisena enkä ihan hirveästi fiilaa, mutta ihan puhtaasti pelin kannalta. Karohan on nainen, joten olisi saanut naisliitosta suojaa ja pelikavereita itselleen.

Sen sijaan on "halveksunut" näitä naisten liittoumia koko ajan ja pohdiskellut mm. Krisun kanssa miten naisliitoilta suojaudutaan. Vaanien naiset sattuivat ajamaan tällaisia, ja Karo olisi ihan matemaattisestikin tarvinnut heistä liittolaisia, jotta ei olisi vaarassa itse. Nyt pelasi koko ajan yhteen ja samaan kelkkaan. Ja kun siitä kelkasta on kaikki muut pihalla, mihin Karo oli myös vaikuttamassa itse, hän oli seuraavana, koska hällä ei ollut kontakteja muualle.

Ei naistenliitot olisi Karoa pudottaneet, jos hän olisi antanut niille mahdollisuuden. Hänestähän olisi voinut jopa saada sen niin kovasti peräänkuulutetun naisvoittajan.

Karo on aina tykännyt ja edelleen tykkää miesten hyväksynnästä. Haluaa olla ”yksi pojista” ja vähättelee muita naisia, varsinkin kaikkea stereotyyppista naisten käyttäytymistä.

Vierailija
5199/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asia mitä Karon kohdalla voisi pohtia on, miksi hän oli niin isosti kaikkia naisliittoja vastaan. Katsojana pidän myös niitä vähän typeränä sukupuolen korostamisena enkä ihan hirveästi fiilaa, mutta ihan puhtaasti pelin kannalta. Karohan on nainen, joten olisi saanut naisliitosta suojaa ja pelikavereita itselleen.

Sen sijaan on "halveksunut" näitä naisten liittoumia koko ajan ja pohdiskellut mm. Krisun kanssa miten naisliitoilta suojaudutaan. Vaanien naiset sattuivat ajamaan tällaisia, ja Karo olisi ihan matemaattisestikin tarvinnut heistä liittolaisia, jotta ei olisi vaarassa itse. Nyt pelasi koko ajan yhteen ja samaan kelkkaan. Ja kun siitä kelkasta on kaikki muut pihalla, mihin Karo oli myös vaikuttamassa itse, hän oli seuraavana, koska hällä ei ollut kontakteja muualle.

Ei naistenliitot olisi Karoa pudottaneet, jos hän olisi antanut niille mahdollisuuden. Hänestähän olisi voinut jopa saada sen niin kovasti peräänkuulutetun naisvoittajan.

Karo on aina tykännyt ja edelleen tykkää miesten hyväksynnästä. Haluaa olla ”yksi pojista” ja vähättelee muita naisia, varsinkin kaikkea stereotyyppista naisten käyttäytymistä.

Oli kuitenkin loukkaantunut, kun puhuivat Suvin kanssa miten Marianne on ollut mukana tiputtamassa naisia vaikka alussa jauhoi naisten liitosta.

Vierailija
5200/7214 |
02.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli kuitenkin loukkaantunut, kun puhuivat Suvin kanssa miten Marianne on ollut mukana tiputtamassa naisia vaikka alussa jauhoi naisten liitosta.

Koska yritti puhua Suvia mukaan liittoon, että sais Jollen ulos. Ei ole kertaakaan kiinnostanut aiemmin naisten välinen liitto Karoa.

Ketju on lukittu.