Selviytyjät Pohjola Official
Kilpailijat julkaistu:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000006585028.html Mielenkiintoinen porukka.
Katso lähetysajat : Selviytyjät Suomi - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (7214)
Vierailija kirjoitti:
Peliään tuo on,mutta olen pitänyt Krisua niin suoraselkäisenä miehenä että pahalta tuntui tuo petturuus. Harmi.
Jep. Yllättävän kova pettymys oli. Mutta peli on peliä.
Vihdoin Karo ulos! Pahin käärme kaikista, aivan järkyttävä tyyppi
Marianne vie tämän tai sitten Joalin.
Robinin vierailu oli kiusallista katsottavaa, koska hän ei saanut Alman ja Vehviläisen pölötykseltä suunvuoroa.
Vierailija kirjoitti:
Haha, odotahan kun Saarinen ja Suvi pääsee nyt määräämään Joalin tukenaan ketkä lähtee? Se on bye bye Krisu ja Archie. Marianne komppaa, koska tietää että voittaa nuo kaikki kisoissa.
Joo, valitettavasti samaa mieltä. Taitaa mennä loppukausi tylsäksi.
Vierailija kirjoitti:
Peliään tuo on,mutta olen pitänyt Krisua niin suoraselkäisenä miehenä että pahalta tuntui tuo petturuus. Harmi.
Samoin, mutta toisaalta mitä muutakaan Krisu olisi voinut tehdä? No ehkä antaa äänensä joalinille , mutta olisiko se osoittanut epäluottamusta tulevaan liittomaiseensa ? Nythän Joalin suorastaan pitelee Krisun palleja käsisään ja Krisu vaan tulee nöyrästi perässä .
Tuotanto spoilaa tippujat jo pelkästään sillä, miten paljon ne antaa viimeisessä jaksossa ruutuaikaa. Viime viikolla Sara sai ruutuaikaa tosi paljon, tänään Karo. Jos Krisu on ensi viikolla keskiössä, se on sen menoa.
Kyllä tuo oli Karoa jäänyt häiritsemään tuo Krisun selkäänpuukotus. Olisi halunnut mennä yhdessä finaaliin. Sitä toivoin itsekin. No, nyt finaaliin menee Saarinen, Joalin ja Marianne, joista Marianne tai Joalin voittaa.
Krisu ja Archie tippuu seuraavissa jaksoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vihdoin Karo ulos! Pahin käärme kaikista, aivan järkyttävä tyyppi
Ei, Karo ei ole se sinun koulukiusaajasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin, mutta toisaalta mitä muutakaan Krisu olisi voinut tehdä? No ehkä antaa äänensä joalinille , mutta olisiko se osoittanut epäluottamusta tulevaan liittomaiseensa ? Nythän Joalin suorastaan pitelee Krisun palleja käsisään ja Krisu vaan tulee nöyrästi perässä .
Vähän alkaa olla sellainen fiilis, että Joalin pitää Archien palleja suussaan ja antaa tämän määrätä tahdin.
Tuosta saisi jonkun hyvän meemin kun Karo ottaa Krisun kanssa puheeksi sen, että on kuullut Krisulla, Archiella ja Joalinilla olevan liitto keskenään. Krisun vastaus: "Ai se on puhunut sellasta ? " Karo: "Jep"
Krisu: " Okei...... justjust justjoo justjoo justjoo"
:D
Vierailija kirjoitti:
Robinin vierailu oli kiusallista katsottavaa, koska hän ei saanut Alman ja Vehviläisen pölötykseltä suunvuoroa.
Eli älä Kimmo lässytä!!
Jaa-a. Ehkäpä ennakkosuosikkini Krisun on aika lähteä ulos seuraavassa jaksossa. Ei tuntuisi enää niin pahalta. Olisin halunnut nähdä Krisun ja Karon liiton kestävän finaaliin, mutta otti Archien. Tietysti voi olla jotakin taktiikkaa, mutta liekö enemmän ollut vaan fiilispohjaista. No, Marianne pyörittää tätä palettia ja jompi kumpi pojista lähtee nopsaan jos ei saa koskemattomuutta. Amuletin varastaminen takaisin ei ole kovin hyvä juttu finaalia ajatellen, eli Joalin säästää itsensä sillä.
SPOILER
Krisu oli kyllä todella puun ja kuoren välissä. Harmittaa jos Karo ei ymmärrä ja ajattelee että Krisu puukotti häntä selkään. Krisu ei olisi voinut pelastaa Karoa tuosta enää mitenkään mutta olisi voinut kyllä kusta oman pelinsä jatkon täysin... Vähän kuulosti ikävältä kun Karo sanoi että epäilee että tuo koko äänestys olisi ollut Krisun aikaansaannos vaikka hän oli loppuun asti Karon äänestämisestä harmissaan ja yritti kyllä muille sanoa että ei Karoa. Olen varma että Krisu olisi pysynyt heidän liitossaan loppuun asti jos se olisi ollut hänestä itsestään kiinni. Jäi jotenkin paha mieli kyllä tästä jaksosta.
Mitkä oli Krisun vaihtoehdot?
Niin, joko mennä muun porukan mukana ja äänestää Karoa tai äänestää Joalinia, jollpin seuraavassa jakossa olisi vielä heikommalla jäällä kuin nyt.
Jotenki olisin silti toivonut, että Karon ja Krisun liitto olis pitänyt, heidän peliään oli kiva seurata. Mutta todella vaikea tehtävä olis ollut koittaa yhdessä päästä eteenpäin, kun niin selvästi olivat suurimmat uhkat.
Krisu on kyllä aikamoinen seppä :D hän saisi varmaan pyramidinkin rakennettua yksin päivässä jos palkintona olisi olutta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha tilanne kyllä. Ehkä olisin toivonut, että Krisu olisi lobannut Archien pudottamisen puolesta tai jotain. Mutta hankalaahan se olisi ollut. Ja jos Krisu olisi pelastanut amuletilla Karon, olisi lentänyt itse pihalle seuraavaksi. Toki lentää parin seuraavan jakson aikana. Nyt noilla muilla on enemmistö ja jos Krisu mokaa koskemattomuus-skabassa, on se menoa heti.
Ja sitten joku Suvi on vaan mukana. Uskomatonta.
Vierailija kirjoitti:
SPOILER
Krisu oli kyllä todella puun ja kuoren välissä. Harmittaa jos Karo ei ymmärrä ja ajattelee että Krisu puukotti häntä selkään. Krisu ei olisi voinut pelastaa Karoa tuosta enää mitenkään mutta olisi voinut kyllä kusta oman pelinsä jatkon täysin... Vähän kuulosti ikävältä kun Karo sanoi että epäilee että tuo koko äänestys olisi ollut Krisun aikaansaannos vaikka hän oli loppuun asti Karon äänestämisestä harmissaan ja yritti kyllä muille sanoa että ei Karoa. Olen varma että Krisu olisi pysynyt heidän liitossaan loppuun asti jos se olisi ollut hänestä itsestään kiinni. Jäi jotenkin paha mieli kyllä tästä jaksosta.
Archiehan sanoi että on katsonut jaksoja nyt kun ne telkkarista tulee ja kuullut kaikki läpät mitä ne on siellä haastatteluissa kameroille sanoneet. Ehkä Karo katsoo myös ja tajuaa tuon Krisun pakkoraon. Ja rehellisenä tunnustaa, että olisi itse toiminut samoin.
Toivottavasti karo nyt viimeistään tän jakson nähtyään ymmärtää että krisu yritti kaikkensa. :( <3 dream team.