Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ekan lomaviikon piina kärsitty.

Vierailija
30.06.2013 |

Oltiin nimittäin juhannus perinteisesti miehen suvun vanhalla kesämökillä ja kun muut porukat lähti pois, niin me jäätiin lomailemaan lasten ja miehen kanssa viikoksi sinne, kun oli hyviä ilmoja luvattu. No ilmat kyllä helli, mutta se mökki on aivan kamala takapajula ainakin näin naisen kannalta.

Sähköt on ainoa mukavuus, joka sieltä löytyy, kaikki muut puuttuu. Ei ole esim. juoksevaa vettä, eikä viemäriä ja WC:n virkaa toimittaa pihanperällä ulkohuussi. Semmoinen hutera lautahökkeli, jossa itikat ja ampiaiset surraa kilpaa ja hämähäkit rakentelee nurkkiin verkkojaan.

Koska suihkua ei ole, voi peseytymässä (myös alapesulla) käydä vain rannassa ja saunanpata on ainoa paikka josta saat lämmintä vettä, kunhan ensin kannat vedet sinne sangoilla järvestä.

Lomalla kun oltiin, niin isäntäähän tietysti halusi naida päivittäin. No mukavaa hommaahan  se mustakin lomalla on, jos olisi vaan olleet kunnon WC-tilat, missä olisi voinut alapäänsä käydä siistimissä aina miehen sotkujen jäljiltä.

Voitte kuvitella, mille se tuntuu yöllä kipaista ensin pihanperälle huussiin pissalle ja sieltä alas rantaa saunalle huljauttamaan paikkojaan, kun mies sensijaan ulos vedettyään huokaisten kääntää kylkeään ja alkaa nukkumaan.

Itselleni tuli vanhat Suomi-filmit mieleen, missä nainen miehen kanssa ladossa vehdattuaan kahlaa helmat vyötäisillä rantaan ja notkistaa polviaan ja kauhoo kädellään vettä haaroväliinsä, huuhtoakseen valuvat spermat. 

Kyllä muakin nyt se jo naurattaa, kun teille tätä kerron, vaikka silloin mökillä jokaikinen ilta haaroväliäni huuhdellassa, ei paljoakaan hymyilyttänyt.

Eikä siinä vielä kaikki, vaan kuin pisteeksi I:n päälle, mulla alkoi menkat perjantaita vasten yöllä ja vaikka sen jälkeen sainkin olla mieheltä rauhassa, niin sitäkin kipeämmin kaipasin kunnon vessaa ja alapesusuihkua. 

Onneksi se reissu on taas tältä vuodelta kärsitty ja takanapäin. Vaikka itselleni tuo viikko suvun "takapajula mökissä" on aina kauhistus kestää, niin lapsille ja miehelle se on kuitenkin henki ja elämä, eräänlainen perinne ja kesäloman kohokohta.

Kivaa jos kommentoisitte jotain ja kertoisitte omista vastaavista kokemuksista:).

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2013 klo 08:40"]

[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 20:14"]

[/quote]

Kommentoin näin: vaikutat inhottavalta ihmiseltä. Mökistä ja oloista valittaminen, kirjoitustyylisi, sananvalintasi jne antavat vastenmielisen kuvan. Sivistymättömän, poispilatun prinsessamaisen kuvan.

[/quote]

Osaatpa olla ilkeä numero 30. Nousitko tänään väärällä jalalla sängystä,  vai missä mättää?

Eihän Ap. tuossa oikeastaan hirveesti edes valita. Hänhän toteaa vain jälkikäteen ne epämielyttävimmät faktat, mitä mökkielämä ilman nykyajan mukavuuksiin tottuneelle naisellle saattaa aiheuttaa...

Päinvastoin minusta tuossa oli jopa oikeaa asennetta. Hänhän kertoo kyllä kestävänsä ne juuri perheensä tradition vuoksi.

Vierailija
2/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat mökkiolot, minä haluan JUST tommoselle mökille! Ihanan rentoa, mutta on kuitenkin jotain konkreettista tekemistä, ettei täysin tylsisty. Miten ihmeessä joku voi haluta jotain nykyaikaisia mukavuuksia mökille? On telkkarit, pleikkarit, sähkösaunat, videotykit, moottoripyörät sun muut mukana, eikö silloin ole sama jäädä kaupunkiin? (en puhu nyt ap:sta)

Juuri tuollainen totaalinen irtiotto arjen oravanpyörästä olisi ihanaa. Palata sinne luonnon rauhaan. Tehdä konkreettisia, järkeviä asioita. Asioita joilla on merkitys. Kantaa vettä että pääsee suihkuun ja voi pestä astiat, ei niin, että teet 24/7 jotain ihan ihme työtä ja hankit rahaa osakkeenomistajille. Työtä jolla ei ole mitään muuta merkitystä, kuin maksimaalinen rahan saanti. Tämä kaupunkielämä on ihan älyttömän stressaavaa. Ja minä olen sentään puhdasjalkainen kaupunkilainen..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tekisin niin, että kävisin vain mökin nurkalla pissalla seksin jälkeen ja pyyhkisin kosteuspyyhkeellä sen jälkeen.

Ihanasti kirjoitettu ap, vaikka ymmärrän tuskasi, mutta en voinut olla nauramatta :D

Reipas tyttö olit :)

Vierailija
4/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin nyt vain oman henk.kohtaisen mielipiteeni... Itse tykkään mökkeillä alkeellisemmissakin oloissa (ilman juoksevaa vettä ja sähköä), eikä sisävessa ole mikään pakko. Mutta ulkohuussin on oltava siisti! Ihan oikeasti, en tajua just näitä ''keskellä pusikkoa lautahökkeli ötököineen'' -huusseja, kun voi rakentaa siistinkin vessan. Jos vieraalle mökille olen menossa, ainoa asia minkä tarkistan on vessan siisteys ja sijainti, muusta viis. niin ja siellä siistissä ulkohuussissa voi sitten vaikka vähän siistiytyäkin esim. vesipullon tai niiden vauvapyyhkeiden avulla :)

Vierailija
5/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän ohis, mutta kompostoiva huussi vie alkeellisemmankin mökin askeleen kohti nykyaikaa. On kaikin tavoin miellyttävämpi kuin vanha haiseva huussinrötiskö täynnä kärpäsiä.

Vierailija
6/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista miten vieraantuneita ihmiset on luonnosta nykyään.. :(

Vierailija
7/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vastaavanlainen mökki ja vaikka nautin siellä ymmärrän tuon pesuongelman. :D Yleensä tuon jo valmiiksi saavin vettä saunalta ennen nukkumaanmenoa ja hulautan siinä alapääni jos tulee sotkua ja sitten kaadan pihalle. Yleensä jos ei siihen tarkoitukseen tarvita niin vauvan peppukin sillä pesytyy. Ei siellä moksällä kuulukaan olla huippuhygieenistä ja kunhan suurinpiirtein asiat hoituu niin ok by me! :)

Vierailija
8/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannanotoista. Saa näitä lisääkin laittaa. No olihan siellä maalla mukavaakin ja etenkin lapset nautti... Mä oon vähän kuin tuo Juice tuossa pätkässä. Lähden maalle jatkossakin, kunhan pääsen sieltä yöksi pois...;) 

tv. Ap.

Vierailija
9/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu en mäkään viikoksi lähtisi tuonne. Muuten mua ei ns. alkeellisuus haittaa, mutta ulkohuussit on kammotus juuri niiden ötököiden takia. Itsekin muuten tykkään peseytyä seksin jälkeen, muuten jää inhottava olo ja mulla alkaa alapää jostain syystä aina kutista. Etenkin jos mies panisi paljaalta ja laukeaisi sisään, niin en todellakaan nukkuisi niiden mönjien kanssa.

Vierailija
10/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lomaani ajatellut käyttää ulkomailla tai hyttysten syöttinä! Hyväksi olen havainnut laittaa verkot vesille ja treffailemaan. Toivottavasti vaan ei jää tänä kesänä kirjoitettavaa treffimokat.fi sivulle

Vierailija
11/42 |
01.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökkikiintiö on täyttynyt yli 25 vuoden jälkeen. Mukavuudet pitää olla mökilläkin :). Eiköhän täällä ole seksi-aiheinen palsta seksistä valittaville?

Vierailija
12/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä saunassa saavissa vettä ja käy siellä pesulla?

Vierailija
13/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kävisin saunassa pesulla. Olen noin toiminut mökkilomilla esim. menkkojen aikaan ihan teinistä asti. Padassa on aina haaleaa vettä kuitenkin, jos sitä jaksaa kerran päivässä lämmittää.

Mä olen aina pitänyt pienestä ruumiillisesta työstä ja juuri tuollaisesta alkeellisella mökillä oleilusta, joten en ihan ymmärrä valitustasi. Ja kaipa sitä spermanjämät voisi vaan pyyhkäistä jollakin pois. Esim. talouspaperilla ja kosteuspyyhkeillä, jotka nakkaa tuvan tulipesään seuraavaa tulta odottelemaan.

Vierailija
14/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on mies joka haluaa peseytyä seksin jälkeen, minä en vaivaudu, kun aamulla pesen kuitenkin. Meillä on saman tyyppinen mökki, ja siellä toki pitää vähän aina varautua kaikkeen enemmän kuin kotona. Voi ottaa mukaan vaikka kosteuspyyhkeitä, niitähän toiset käyttää lasten kakkapyllyjen pesuunkin eivätkä ikinä käytä juoksevaa vettä. Myös vesipata kannattaa pitää aina täynnä vettä, ja lämmittää illalla niin, että vesi pysyy edes vähän lämpimänä aamuun asti.

Vierailija
15/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ap peseytynytkin saunassa?

Vierailija
16/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedenkeittimellä saa nopeasti lämmintä vettä.

Vierailija
17/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei sais tuollaisiin oloihin kirveelläkään. Onneksi mies tietää sen ja jä mökkilomilla yksin.

Vierailija
20/42 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi mökille. Olen elämäni ensimmäiset 20v viettänyt vastaavissa olosuhteissa kesät talvet ja mökkikiintiöni  on täynnä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme