Miksi valkoisia legginseja ei saisi käyttää?
Mustat sen sijaan on joka toisella naisella, mutta valkoisia paheksutaan. Ainakin tällä palstalla asia vaikuttaa olevan näin. Minulla on molempia. :-)
Kommentit (13)
minkään värisi legginseja ei pitäisi käyttää, kenenkään, millään vartalolla. nimittäin ne vain ovat rumat.
Leggingsit on pitkät alushousut! Ei niitä sellaisenaan käytetä päällyshousuina, vaikka suomalaiset läskimammat niitä pitääkin ja vielä lyhyiden t-paitojen kera.
Valkoinen on värinä sellainen että paljastaa läskit ja selluliitit, joita on varmaan 99 prosentilla leggareiden (valkoisten) käyttäjistä.
Ohuet valkoiset legginssit näyttää vaan ihan hirveiltä,siis sellaista sukkahousumaista materiaalia olevat. Paksummat valkoiset trikoolegginssit on ihan ok pitkän tunikan kanssa.
Kyllä valkoisia legginsejä voivat tytöt pitää mekkojen ja hameiden kanssa, mutta eivät aikuiset naiset lyhyiden paitojen kanssa! On melko kamala näky ylipainoinen nainen valkoisissa legginseissä ja lyhyessä paidassa! Yleensä sieltä legginsien läpi paistavat alushousut ja tietenkin kaikki muhkurat.
Ei minua häiritse pullukat ihmiset, mutta toisinaan kyllä heidän pukeutumisensa. Miksi sitä ylipainoa pitää oikein korostaa?
En tiedä.
Minua ne ainakin kiihottavat eniten heti sellaisten kiiltävien jälkeen.
Joten käytä vaan.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 18:46"]
Mustat sen sijaan on joka toisella naisella, mutta valkoisia paheksutaan. Ainakin tällä palstalla asia vaikuttaa olevan näin. Minulla on molempia. :-)
[/quote]
Lapsille sopii. Näyttävät seksyiltä just ohkasissa kuviollisissa valkoisissa. Nam!
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:18"]
Kyllä valkoisia legginsejä voivat tytöt pitää mekkojen ja hameiden kanssa, mutta eivät aikuiset naiset lyhyiden paitojen kanssa! On melko kamala näky ylipainoinen nainen valkoisissa legginseissä ja lyhyessä paidassa! Yleensä sieltä legginsien läpi paistavat alushousut ja tietenkin kaikki muhkurat.
Ei minua häiritse pullukat ihmiset, mutta toisinaan kyllä heidän pukeutumisensa. Miksi sitä ylipainoa pitää oikein korostaa?
[/quote]
Tähän. Kun valkoisen alta jotenkin heijastuu kaikki läskimuhkurat!
Valkoinen väri on vaatetuksessa mauton ja saa aikaan wt ilmiön. Siihen vielä pitsiä niin avot.=D
Missä te vastaajat asutte? Täällä helsingissä leggareita ja nimenomaan valkoisia käyttää eniten teinitytöt. Suurin osa on enemmänkin hoikkia kuin lihavia leggareiden käyttäjistä. Koskaan en ole nähnyt ketään leggareissa lyhyellä paidalla niinkuin joku tuolla aiemmin väitti jopa usein näkevän.
Mitä siellä maalla nuoret tytöt käyttää jos ei leggareita?
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:40"]
Valkoinen väri on vaatetuksessa mauton ja saa aikaan wt ilmiön. Siihen vielä pitsiä niin avot.=D
[/quote]
Paitsi seksikkäillä hoikilla pikkutyöillä.
[quote author="Vierailija" time="30.06.2013 klo 19:42"]
Missä te vastaajat asutte? Täällä helsingissä leggareita ja nimenomaan valkoisia käyttää eniten teinitytöt. Suurin osa on enemmänkin hoikkia kuin lihavia leggareiden käyttäjistä. Koskaan en ole nähnyt ketään leggareissa lyhyellä paidalla niinkuin joku tuolla aiemmin väitti jopa usein näkevän.
Mitä siellä maalla nuoret tytöt käyttää jos ei leggareita?
[/quote]
Helsingissä nyt tiedetäänkin jotain muodista mutta nämä muualla Suomessa asuvat persjalkaiset 50-vuotiaat paksut akat kuvittelevat olevansa jotain teinityttöjä ja kiskovat ne valkoiset leggarit puhelintolppakoipiinsa niin voi apua!
Totta kai saa käyttää jos kerran omaa silmää miellyttää. Minusta ne näyttää kalsareilta ja mauttomilta joten itseni päälle en laittaisi.