Ärsyttävä proppu nielussa argh! Enkä saa pois :(
Jossain tuolla oikealla nielun poimussa on proppu. Kuin näkkärin murunen tuntuu ja ärsyttää! Suussa maistuu pahalle ja kun haukottelee, niin silloin vasta maistuukin x( Yritin sormella ja varovasti pumpulipuikollakin kaivella, mutta en löydä sitä. Ei näy peililläkään. Yskiminen ei auta. Miten sen saisi ulos?!
Kommentit (11)
Ne on tosi ällöjä ja pumpulipuikolla niitä joskus olen kaivellut ja melkein yrjönnyt. Jossakin välissä ne sieltä irtoavat ja muljahtavat suuhun. Yök.
Kurlaa jollain suuvedellä, jos auttaisi.
Hammasharjan varsi on tarpeeksi pitkä ja tukeva, sillä kuokit.
5, En kyllä itse suosittelisi nielurisojen turhaa ärsyttämistä, voi vaikka tulehtua. 4
Hammasharjalla en voi tökkiä, koska yökkään niin helposti. Kurlaamisessa samoin. Alkaa yökkäyttämään, nielaisen tai meinaan vetäistä henkeen. Joo olen outo :D
Nyt puren purkkaa ja koko ajan tuntuu proppu, yöh :( Ap
Keitä vettä ja juo mahdollisimman kuumana. Tai keitä teetä. 4
4: kokeilen tuota kun menen kotiin, kiitos vinkistä :) Ap
Jos mulla menee ongelmaksi proppu, joudun tökkimään vähän hammaspuikolla, vai mikä lie se on, ei topsyt tms auta pahoihin, enkä jää odottelemaan itsestään pullahtamista, jos jo omaan nenään niin haittaa.
Mä kaivelen ohuella sukkapuikolla, se on niin ohut, ettei oikeestaan ees yökötä... Jostainmsyystä risat on melkein tunnottomat. Sieltä voi löytyä yllättävän paljon höhhöä. Yäk
Jonkun tiedemiehen pitäisi kehitellä jonkinlainen proppuimuri?
Äh, tiedän tunteen. Minä muljauttelen kielelläni nielun seudulla, hankala vain kuvailla tarkkaan, mitä oikeastaan teen. Toisinaan tulee heti, toisinaan joutuu odottamaan, että proppu kasvaa isommaksi ja pullahtaa irti omatoimisesti.