Oletko aina ollut varma siitä että miehesi on se oikea?
Kysyn teidän mielipiteitänne siksi, että en itse ole aina ollenkaan varma. Välillä on jopa päiviä jolloin mietin olisiko jossain jotain parempaa, minulle sopivampaa, ja pitäisikö erota. Enkä tiedä onko normaalia, että tällaiset asiat tupsahtelevat ajatuksiin ja askarruttavat. Välillä tarkkailen miestäni ja huomaan niin helposti erilaisia vikoja (tyyliin tyhmät puujalkavitsit mitä laukoo väärille ihmisille, pesemätön tukka...), ja mietin että onko tämä tosiaan minun kumppanini kuolemaan saakka. Ja välillä hän tuntuu taas ihanalta.
Kommentit (11)
En ollut varma, ennenkuin menetin hänet.
Olen aina ollut täysin varma.
16v yhdessä
Kyllä luulen, taitaa olla turha vaihtaa 38 vuoden jälkeen, kuuluu niin kalustoon.
18v. yhdessä ja ei varmaaan ole sielunveljeni. Sitä täysin oikeaa on vaan tosi vaikea löytää.
Kyllä tiesimme heti, että hän on minulle se oikea ja minä hänelle, menimme naimisiin 4 kk ensitreffeistä. :) Rakkaus on suurta ja kestänyt riidoitta kaksi vauvaakin, me vain sovimme toisillemme täydellisesti. Häntä ennen mulla oli kaksi pidempää suhdetta, joissa molemmissa tuntui, ettei tämä ole se oikea. Eka oli juoppo ja toka lapsellinen pelle, tämä on samanlainen kuin minä - mitä se sitten onkaan. :)
Olen varma, Oltiin erossakin 5 vuotta ja taas yhdessä. 25 vuotta kaikkiaan tulee ensi kesänä täyteen. Molemmat kokeiltiin muita, mutta ei ollut sitä jatkuvaa kipinää. Itse vaihdoin ihan hetkeksi mieheen, joka ei ollut niin alfa kuin omani, vaan oli enemmän huomioonottava, mutta vähemmän mies - ei riittänyt mielenkiinto.
En tiedä, miten määrittelisin "sen oikean". Eihän kukaan ole täydellinen, ei aviomiehenikään enkä minäkään. Emme ole mikään paita ja peppu -pari.
En ole varma kun en tiedä mitä se oikeestaan tarkoittaa. Jos tarkoitat jotain yliluonnollista yltiöromanttista rakkautta niin ei varmaan sit ole mut sillä ei ole mitään merkitystä.
Meillä on yksi lapsi josta olen varma et hän on se oikea ja se riittää. En koskaan rikkoisi perhettä kenenkään toisen miehen vuoksi.
En tiedä onko sellaista Oikeaa olemassakaan...puhumattakaan,että olisi vain yksi Oikea.Luulen,että on olelmassa sopivia ja vähemmän sopivia ja sitten melkein täydellisesti sopivia miehiä. Sen tiedän,että nykyinen mieheni ei ole millään tasolla sopiva. :(
Aika normaalia meininkiä taitaa olla, että välillä iskee epäilys. Kun pahin rakkauden huuma haihtuu, rupeaa näkemään siinä toisessa myös vikoja. Sitten vain pitää päättää, kestääkö ne viat ihan oikeasti vai olisiko sittenkin parempi jatkaa "sen oikean" etsimistä.