Didem hakkaa halkoja silkkimekossa :D
Storyssä on nähtävillä miten Didem kovasti yrittää hakata halkoa silkkimekossa. Tosin halko ei tuosta kyllä palasiksi tule menemään. Apua mitä huutonaurua kun katsottiin porukalla tuota storya.
Kommentit (18)
En tiedä kuka tuo on, mutta itse ainakin käytän silkkimekon sijaan kirvestä. Ei ne vaatteet ole ikinä vaikuttaneet siihen, miten halon saa palasiksi.
Mökillähän voi oleilla ihan minkälaisissa kledjuissa vaan.
Okei? Oliko tämä mainos? En vaivaudu menemään katsomaan.
Sorry, en ymmärtänyt aloituksen hauskuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ja turvavarusteet kunnossa.
Kuka käyttää turvavarusteita halkoja hakatessa? En ole eläessäni sellaista nähnyt. Ehjä kirves on riittävä turvavaruste. Itse en ainakaan ole koskaan itseäni telonut ja olen käyttänyt kirvestä 14-vuotiaasta asti.
Ihan porukalla? :D kuulostatte aika säälittäviltä, sinä ja sun kolme muuta persoonaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan porukalla? :D kuulostatte aika säälittäviltä, sinä ja sun kolme muuta persoonaa.
Menipäs sulla tunteisiin. :D
Piti oikein käydä kanssa katsomassa. Melko tumpeloa ja hulvatonta touhua.
Mulla taas meni ohi. Naurattaako silkkimekko vai halonhakkuu? Pienet on aloittajalla huvit:))
Minäkin olen hakannut halkoja mekossa, voi kauheaa. En tiennyt, että jos tekee vähän saunapuita, täytyy vaihtaa johonkin erilliseen metsuriasuun. Nyt olen kotona ja imuroin juuri silkkipaidassa.
Vaatteilla ei ole väliä, mutta tuolla tyylillä saa pahimmassa tapauksessa kirveen omaan polveensa. Halkoja hakataan aina jalat harallaan. Jos kirves lipasahtaa, niin se menee jalkojen välistä.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteilla ei ole väliä, mutta tuolla tyylillä saa pahimmassa tapauksessa kirveen omaan polveensa. Halkoja hakataan aina jalat harallaan. Jos kirves lipasahtaa, niin se menee jalkojen välistä.
Juu, näyttää ihan pöntöltä toiminnalta. Itse aina myös halkoja hakatessa oikea asunto ja kunnon hanskat kädessä ettei kirves lipsahda. Taisi d tasan ne kerrat lyödä halkoa, mitä videolle kuvattiin. Noloa.
Huippu Didem. Ei kai sitä kukaan ole missään määritellyt millaisessa asussa halkoja saa hakata. Voi hyvää päivää sentään tämä ihmisten halu puuttua toisten asioihin.
Olen vissiin ainoa, joka ei tiedä edes, kuka hemmetti on Didem...
Vierailija kirjoitti:
Olen vissiin ainoa, joka ei tiedä edes, kuka hemmetti on Didem...
Niin olet. :)
Hulvattoman hauska kotivideo. :D