Miehen silmät omituiset, mitä voi tarkoittaa
Olen siis tavannut aivan ihanan miehen ja kaikki vaikuttaa paremmalta kuin kenenkään kanssa aiemmin. Hän on huomioiva, minulla on hänen kanssaan turvallinen olo, mielestäni kemiaa on, tuntuu välittävän minusta aidosti, jne. Miehen pupillit kuitenkin pysyvät luonnottoman pieninä, aina. Eikö sanota, että pupillit kasvavat kokoa, kun ihminen näkee jotain, mistä pitää? Tällä miehellä eivät, ainakaan kun katsoo minua. Olenko astumassa suhteeseen psykopaatin, narsistin tms. kanssa?
Kommentit (27)
Olet. Pupillit kertovat totuuden, koska niitä ei voi kontrolloida.
Voi myös olla likinäköinen muttei ole ymmärtänyt asiaa ja hankkinut laseja
Hän on ufojen kontaktihenkilö. Ufot ovat ottamassa maan hallintaan. Kontaktihenkilöt ovat yleensä poikkeuksellisen älykkäitä ja tiedostavia (tiedän, koska minulle kertoi yksi heistä eli ei ole toisen käden tietoa).
Pupillit reagoivat valoon ensisijaisimmin. Kirkkaassa valossa ne ovat aina pienet. Se yksinkertaisesti suojelee silmää ja säätelee näköaistia valon määrän mukaan.
Ei ne mihinkään laajene jos olette kirkkaassa valossa.
Reptiliaani ehkä. Odotas kun silmät muuttuu kissanviiruiksi. Näkyykö mies peilissä? 😨
Kannattaa perääntyä tuosta suhteesta ihan sen vuoksi, että selvästi hän epäilyttää sinua. Kumppanin kuuluu tuntua turvalliselta.
Pupillit laajenee ainakin jos on hullaantunut toiseen, mutta ei se kaikilla toimi ihan samoin. Eräs mies oli rakastunut, mutta pupillit laajeni vain harvoin. Ihmisten hermostot toimii eri tavoilla.
Lääkityskin saattaa vaikuttaa. Mutta kannattaa uskoa enemmän vaistojaan, kuin pupilleja.
Tuosta ei voi päätellä niin yhtään mitään. Pupilliit laajenee tai supistuu valon määrän mukaan, ja on yksilöllistä kuinka paljon. Sillä ei ole mitään tekemistä minkään luonteenpiirteiden kanssa.
Siis, laajenevatko ne hämärässä? Sehän on se pupillien normaali toimintatapa.
Luulen että tuo pupillien laajeneminen "kun näkee jotain kiinnostavaa" on niin pieni muutos, ettei sitä normaalisti huomaa, ainoastaan jossain kontrolloiduissa tutkimuksissa.
Minulla taas on aina aika isot pupillit, koska minulla on huono hämäränäkö. Silti ne supistuvat jos katson suoraan valoon, eli toimivat kyllä normaalisti.
Jotkut lääkkeet voivat vaikuttaa pupillien laajenemiseen tai supistumiseen. Esimerkiksi kaverilla oli jostain masennuslääkkeestä ensimmäiset viikot ihan valtavat pupillit.
Joo, pupillit reagoivat valoon, mutta jos kerran tyypillä on aina ap:n kertoman mukaan hyvin pienet pupillit, niin se ei johdu mistään muusta kuin jostain laillisesta tai laittomasta lääkeaineesta. Pupillit kun eivät ole hyvin pienet kuin suorassa auringonpaisteessa.
Minulla on melkein aina laajentuneet pupillit, olleet jo ihan lapsesta asti ja ihan ilman huumehia.
Kaikki luulevat että olen kiinnostuneet heistä. Ei pupillit siis kerro totuutta.
Vierailija kirjoitti:
Pupillit laajenee ainakin jos on hullaantunut toiseen, mutta ei se kaikilla toimi ihan samoin. Eräs mies oli rakastunut, mutta pupillit laajeni vain harvoin. Ihmisten hermostot toimii eri tavoilla.
Lääkityskin saattaa vaikuttaa. Mutta kannattaa uskoa enemmän vaistojaan, kuin pupilleja.
0/5
Ei ne puupillit kyllä reagoi mihinkään muuhun kun valon määrään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on melkein aina laajentuneet pupillit, olleet jo ihan lapsesta asti ja ihan ilman huumehia.
Kaikki luulevat että olen kiinnostuneet heistä. Ei pupillit siis kerro totuutta.
Ap:n mukaan pupillit ovat epänormaalin pienet, ei isot ja mikäli ne ei laajene edes hämärämmässä, niin siihen ei ole mitään muuta selitystä, kuin joku lääkitys. Roudaa se ukko hämärään ja jos vieläkään ei pupillit laajene, niin kysäseppä ihan suoraan mitä käytät.
Yhdessä jo 30 vuotta eikä mitään käsitystä puolison pupillien koosta 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
Ei ne puupillit kyllä reagoi mihinkään muuhun kun valon määrään.
Olet väärässä. Lääkeaineet aiheuttavat pupillin reagointiin muutoksia, ellet ole yhdenkään narkin silmiä nähnyt, niin katsoppa joskus niin huomaat.....
Joko lääkitys tai sitten on psyko. Kun ne pupillit saa laajentumaan ihan tahdon alaisestikin kun osaa. Että se ei välttämättä tarkoita mitään. Sen osaa tehdä psykotkin. Hän ei kuitenkaan näe mitään niin kiinnostavaa, että haluaisi perehtyä sinuun, joten pupillit ei laajene kerätäkseen informaatiota.