Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisiä vanhimmat palstailijat?

Vierailija
30.06.2013 |

Jotkut kun puhuu jo lapsenlapsista jne, niin ovatko nuorena tulleet äideiksi ja sanoin lapsensa, vai mitä ikäluokkaa vanhimmat säännöllisesti palstailevat?

Ihan mielenkiinnosta kysyn, en mitenkään pahalla. Olenhan itsekin kohta 40v :)

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä kyllä päätän, etten tänne enää katsokaan, kun ahdistun ihmisten ilkeistä kommenteista.  Joskus yritän sovitellakin, kun huomaan selviä väärin ymmärryksiä. Olen rauhan rakentaja oikeassakin elämässä.  Se 62v.

Vierailija
22/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 47-vuotias ja esikoinen täyttää kohta vuoden. En ole ajatellut, että olisin tänne liian vanha, mutta joskus ihmetyttää, kun jotkut kirjoittavat esimerkiksi satunnaisista seksisuhteistaan. Itse olen yhden miehen nainen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 43v. Omat lapset jo aikuisia. Omat sain nuorena, Ekan 17v. 2 lastenlasta on. En ole automaattinen lastenhoitaja, Otan lapsenlapset mieluusti hoitoon yms, mutta omilla ehdoillani ja oman aikataulun mukaisesti.  Nautin ajasta mieheni kanssa kaksin. Matkustelemme paljon. Tönne palstalle löysin muinoin vahingossa vuonna 1998.

Vierailija
24/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 58 v. ja käynyt täällä parin vuoden ajan, välillä naurattaa nämä kommentit ja keskustelut, Lapset 29 ja 25 joten en kovin nuorena tullut äidiksi.

Vierailija
25/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 48, ja käyn täällä säännöllisesti tutustumassa nuorten mustavalkoiseen maailmaan;) Lapset ovat 19, 13 ja 10.

Huvittaa käsitykset siitä, että ihmisen elämä päättyy käytännössä, kun 40 vuotta tulee täyteen. Oikeesti se on ihan päinvastoin;)

Vierailija
26/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 v täällä

Vierailija
27/27 |
30.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

54, olen palstaillut vuodesta 1998, poika oli silloin 3, vauva online oli suosikkini, se valitettavasti kuoli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi