Kuinka kauan voin pidättäytyä seksistä ennenkuin mies lähtee?
Ei vaan kiinnosta enää. Nyt mennyt kohta 7 kuukautta ja eilen mies yritti taas pitkästä aikaa, mutta en jaksa maata vain lahnana alla. Mieluummin sitten esitän päänsärkyä. En kuitenkaan haluaisi rikkoa perhettä ja erota, mutta pelkään, että mies lähtee vieraisiin tai ottaa eron, jos vielä kauan torjun yritykset. Välillä hän huokailee sängyssä kun katson vain kännykkää ennen nukkumaanmenoa ja tiedän kyllä mistä se johtuu. Nyt olen alkanut miettimään, että kuinka kauan voin "olla antamatta". Ehkä miehen syntymäpäivänä marraskuussa koitan ryhdistäytyä, mutta muuten ei vain jaksa kiinnostaa.
N35
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Oisko se nyt suuri uhraus jos silloin tällöin makaisit vaikka vaan lahnana. Se kuitenkin edistää sun omaa seksuaaliterveyttäsikin, katsos se on tehty käytettäväksi.
Tuskinpa ap:n kumppani nauttis tuollaisesta. Vai tehty käytettäväksi sp-elimet, onko meissä jotain vikaa jotka ei niitä käytetä kun ei ole mahdollisuutta? Ihan hyväs kunnos pysyneet silti.
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi erota? Suomessa valtio tukee rahallisesti yh:ta, eli ei tarvitse jäädä onnettomaan suhteeseen/liittoon.
Oletatko että ap olis se yh? Miksei mies?
Ihmettelen, että ei ole ollenkaan sitä näkökulmaa, että parisuhteessa voi olla ihan ilman seksiäkin. Toki ongelma on, jos halujen määrä ei ole molemmilla sama.
Avaa siis suusi ja kysy mieheltä, kuinka usein haluaisi. Meillä on rittänyt kerran kuussa. Pikkulapsiarki, molemmat väsyneitä jne. Seksi ei ole nyt ykkösenä.
Vierailija kirjoitti:
Okei, mä ymmärrän näiden vastausten olevan täys provoja, mutta kamoon.
Te käskytätte naista antaa kehonsa r*iskattavaksi.
Joku vielä lukee ja ottaa nää tosissaan...
Pientä ylireagointia? Luin muutaman yksittäisen kommentin jossa kehoitettiin harrastamaan seksiä vaikkei huvittaisi, tämä nyt ei ole lähelläkään raiskaamista mikäli AP tekee sen omasta suostumuksestaan (eli mieluummin harrastaa tylsää seksiä kuin eroaa miehestä tai antaa miehen mennä vieraisiin).
Suurin osa on sitä mieltä että AP on itsekäs mikäli vaatii myös kumppaniltaan seksittömyyttä koska itseä ei huvita, ja niinhän hän onkin. On ihan ok jos AP itse ei halua seksiä, mutta sitten hänelle pitäisi olla ok jos kumppani lähtee hakemaan sitä muualta (joko sivusuhteesta tai maksulliselta jos näin sovitaan).
En minäkään aina ole himoissani, mutten pidä seksiä niin ahdistavana ja vastenmielisenä etten sitä voisi välillä harrastaa tylsinäkin hetkinä. Usein se on hyvää ja ihanaa, mutta välillä keskinkertaista ja tylsää. En silti koe miestäni vastenmieliseksi tai seksiä ahdistavaksi tai pelottavaksi, joskus seksi vain puuduttaa kuten vaikkapa ajatus hölkkälenkistä.
No syistä tai toisesta ei seksiä halua ja minusta on kuvottavaa pakottaa häntä sitä harrastamaan.
Jos mies pakottaa tai pettää, MIES on itsekäs.
Ukko erotkoon jos seksi muka on niin tärkeää.
En vain voi ymmärtää näitä kommentteja ja asenteita, joita ihmisillä on.
Surettaa ja pelottaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko silloin kaikki ihan ok, jos kolmekymppinen ei koe mitään tarvetta toteuttaa seksuaalisuuttaan vaikka vieressä olisi tarjolla itse valittu kumppani siihen?!
Ei sitä kumppania pelkästään siihen valita, vaan se on aina kompromissi.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen, että ei ole ollenkaan sitä näkökulmaa, että parisuhteessa voi olla ihan ilman seksiäkin. Toki ongelma on, jos halujen määrä ei ole molemmilla sama.
Avaa siis suusi ja kysy mieheltä, kuinka usein haluaisi. Meillä on rittänyt kerran kuussa. Pikkulapsiarki, molemmat väsyneitä jne. Seksi ei ole nyt ykkösenä.
Meillä on jo toista vuotta. Lapsikaan ei enää ihan pieni ole. Molemmat vetää käteen, muuta ei jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Joku vielä lukee ja ottaa nää tosissaan...
Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön.
Puhu miehesi kanssa asiasta ja kysy hänen mielipidettään. Keskustelulla asiat yleensä selviää tai ainakin tiedätte molemmat enemmän toistenne tilanteesta ja ajatuksista. Seksiin ei tarvitse ryhtyä, jos ei sitä halua.
Ei ihme että naiset voivat huonosti parisuhteissa🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku vielä lukee ja ottaa nää tosissaan...Pientä ylireagointia? Luin muutaman yksittäisen kommentin jossa kehoitettiin harrastamaan seksiä vaikkei huvittaisi, tämä nyt ei ole lähelläkään raiskaamista mikäli AP tekee sen omasta suostumuksestaan (eli mieluummin harrastaa tylsää seksiä kuin eroaa miehestä tai antaa miehen mennä vieraisiin).
Suurin osa on sitä mieltä että AP on itsekäs mikäli vaatii myös kumppaniltaan seksittömyyttä koska itseä ei huvita, ja niinhän hän onkin. On ihan ok jos AP itse ei halua seksiä, mutta sitten hänelle pitäisi olla ok jos kumppani lähtee hakemaan sitä muualta (joko sivusuhteesta tai maksulliselta jos näin sovitaan).
En minäkään aina ole himoissani, mutten pidä seksiä niin ahdistavana ja vastenmielisenä etten sitä voisi välillä harrastaa tylsinäkin hetkinä. Usein se on hyvää ja ihanaa, mutta välillä keskinkertaista ja tylsää. En silti koe miestäni vastenmieliseksi tai seksiä ahdistavaksi tai pelottavaksi, joskus seksi vain puuduttaa kuten vaikkapa ajatus hölkkälenkistä.
Onko naisilla liian suuret odotukset seksistä? Aina ei voi olla paras päivä ja odottaa oikeaa hetkeä. Nykyään on valloillaan täydellisyyden kulttuuri ja instat sun muut pursuaa niitä. Seksi on vähän likaista - Se voi olla joskus huippukivaa ja joskus tylsää sekä erilaisia kertoja niiden väliltä.
Vaimoni ajattelee juuri samoin kuin AP, mutta onneksi kertoja on tällä hetkellä noin 3/kk. Syksyllä oli yli kuukauden tauko ja mun pää meinasi hajota, kun en ymmärrä missä vika ja parisuhteeseen kuuluu mielestäni myös seksi muun läheisyyden ja yhteisten asioiden lisäksi.
Vaimo on itse halunnut aikaisemmin viimeisen 10 vuoden aikana vain pikaseksiä ja hyvin yksipuolista seksiä. Tämä johtuu lapsista. Luulen että vaimo on aiheuttanut haluttomuuden itse, koska seksistä on tullut tylsää, koska on toimittu vaimon haluamalla tavalla. Nyt seksiä on vain kuin vaimo "haluaa". Vaimo näkee minusta koska hermot kiristyy ja rupeaa huomaamaan että nyt olisi tarve. Hän kai jotenkin henkisesti valmistautuu seksiin kanssani. Jos en puhui seksistä tai hermostuisi, meillä ei olisi seksiä varmaan ollenkaan.
Kiinnostaisi tietää mitä naiset oikein ajattelevat ja miten se sen seksin tarpeensa näkevät. Onko heillä kaikki niin hyvin kotona, ettei seksiin ole tarvetta? Tavallaan liian hyvä mies, joka on turvana ja hoitaa kaikki asiat.
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että naiset voivat huonosti parisuhteissa🤢
Ei ihme, että miehet voivat huonosti parisuhteissa.
Miten voi olla mahdollista, että suhteen alussa nainen tuntee seksuaalista vetoa puolisoonsa, rakastuu, menee naimisiin ja - - sen jälkeen kohtelee miestä kuin jätettä? Seksi miehen kanssa ei käy, ei haluta, mutta suhdetta ei voi edes avata?
Muu suhteessa tietenkin kelpaa, mutta miehen täytyisi NÄYTELLÄ ONNELLISTA tällaisen pihtarin rinnalla, kasvattaa lapset, tehdä kotityöt, LEIKKIÄ RAKASTAVAA ja onnellista aviomiestä.
Ja nyt tuo kurja äijä kehtaa huokailla sohvalla, jos telkkarissa elokuvassa tai sarjassa kaksi toisiaan rakastavaa ihmistä harrastaa seksiä.
Oikeasti, ap, jos et ole provoilija, otat miehestäsi välittömästi eron, ilman että vaadit yhtään mitään. Etkä etsi toista miestä huijauksesi kohteeksi. Ikinä.
Näitä elämän tosiasioita ei yleensä tällä palstalla saa kertoa, mutta kerrotaanpa nyt kuitenkin. Meillä vaimo ei usein halua yhdyntää. Se kuulemma sattuu, oli liukastusvoidetta tai ei. Sellaista oikeaa seksiä on varmaan ehkä kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa. Ja taustalla on yleistä haluttomuutta, toki minä sen nyt tiedän. Mutta seksiin kun on olemassa lukemattomasti vaihtoehtoja. Siihen usein riittää se, että vaimo antaa nuolla ja minä masturboin samalla. Se on hyvä pikahelpotus. Ja sitten itselläni on myös jalkafetissi, joten käytännössä se riittää hyvinkin pitkälle, että vaimo vain antaa nuolla varpaansa vaikka lauantai-aamuisin. Niillä pääsee pitkälle. Ja näistä kaikista saa mitä erilaisimpia komboja rakennettua: vaimo vetäisee mulle handuun kun vaikka nuolen niitä jalkoja. Tai sitten vaikka niin, että hän menee ns. koira-asentoon ja antaa 5min aikaa mun hieroa ja nuolla sitä itseään. Ei ole paljon vaadittu. Tästä olemme vaimon kanssa usein jutelleet, että kun perinteinen yhdyntä ei tunnu hänestä useinkaan kovin mukavalle, niin ns. vaihtoehtohoitoja on vaikka kuinka. Mielikuvistus on rajana.
Miksei voi erota? Suomessa valtio tukee rahallisesti yh:ta, eli ei tarvitse jäädä onnettomaan suhteeseen/liittoon.