Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

He jotka siivoavat ruumiinosat onnettomuuspaikalta, kuinka tottuvat työhönsä?

Vierailija
29.06.2013 |

Ketkä tuota työtä muuten tekevät, palomies-sairaankuljettajatko vai ketkä? Miten ihmeessä he pystyvät suhtautumaan kaikkeen näkemäänsä niin ettei se jää kummittelemaan mieleen ja vaikuta mielenterveyteen jne?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 19:16"]

Olen ajatellut, että tiettyihin töihin hakeutuu ehkä tavallista enemmän psykopaatteja.

[/quote]

Ei hitto miten tyhmä kommentti...

Vierailija
22/26 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT:  Minä ja mieheni työskentelemme molemmat alalla jossa näkee ja kokee kaikenlaista, ei aina niin siistiä ja mukavaa. (Ensihoitaja - palomies) Yllättävän moni luulee että meidän täytyy olla todella tunteettomia pystyäksemme tähän; näinhän se ei kuitenkaan ole. Olemme molemmat varsin emotionaalisia mutta myös rationaalisia, tasapainoisia ja väittäisin jopa että psyyke on melkoisen hyvässä kunnossa. :) Silti saatan itkeä kevätjuhlassa, tai jos elokuvassa syntyy tai kuolee lapsi. :) Vahvaan ammatilliseen identiteettiin kuuluu se että osaa pitää työasiat erillään muista. Silti jotkut keikat toki koskettavat todella voimakkaasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi joku hakeutuisi vaikkapa preparaattoriksi jos EI haluaisi nähdä ruumiita??

Vierailija
25/26 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että tiettyihin töihin hakeutuu ehkä tavallista enemmän psykopaatteja.

Vierailija
26/26 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne psykopaatit hakeutuvat paikoille jossa pääsee valtaan ja maineeseen. Eli ei. Eikö nämä ole niitä teknisiäsuoltihenkilöstöä ym.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi