Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli sitten käyttänyt mun Visalta 270 euroa.

Vierailija
29.06.2013 |

Mä oon aivan lamaantunut kun katoin äsken pankkitiliä. Visa oli vedetty nollille. Rahat on olleet aika tiukassa viime aikoina, myös kiitos miehen täydellisen kyvytömyyden hoitaa raha-asioita. Itse olen aika hyvä nipistämään menoja, mutta nyt Visallakin oli vain 270 euroa, jonka ajattelin riittävän hyvin parin viikon päästä olevaan kesäreissuuni(lomarahat tulee vasta reissun jälkeen). Annoin miehelleni noin viikko sitten Visani kun piti tankata auto. Luotin että kyseessää olisi noin 40 euron tankaus. Palautti eilen kortin mulle ja kysyin paljonko on käyttänyt. "En tarkkaan tiedä". EI TIEDÄ!!!!!! Luottoa käytettävissä 0 euroa, miten voi olla tietämättä että käytti yli parisataa. Ja sen verran voin kertoa että ruoka-tms. yhteisiin menoihin ei senttiäkään ole mennyt. Mä olen niin raivoissania, pettynyt, surullinen ja epätoivoinen. Tekisi mieli herättää huutaen mies ja heittää vaikka pihalle, niin paljon turhaa murhetta on siitä miehestä viime aikoina ollut. Rahoja aion vaatia takaisin, en tiedä saanko niitä kuitenkaan. Sitä yrittää niin kovasti pysyä pinnalla huonosta rahatilanteesta huolimatta, mutta mitä sitä enää yrittämäänkään kun mieskään ei tippaakaan välitä ja ajaa pian mutkin rahaongelmiin :(

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätko sinä ap autoa, johon bensaa tankattiin? Menetteko tällä autolla sinne lomareissuun? Tiedätkö jo, mitä kaikkea osti rahoillasi, eli ostiko vaan bensaa?

Jotain ihmeellistä tässä tarinassa on.

Vierailija
22/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada omaan kuppiisi vaan! Se olet sinä, joka et ole ymmärtänyt pitää huolta rahoistasi, vaikka oletkin onnistunut niin ihanan miehen saamaan, että sallit hänelle tällaisia pieniä vikoja, kuten sinunKIN rahojesi tuhlaamisen. Omien rahojensa tuhlaaminenhan sinulla olikin tiedossa jo ennestään.

Aika reilusti on tankattu, jos 270 euroa maksoi. Ei meilläkään taida olla missään autossa niin isoa tankkia, ja kuorma-autokin löytyy.

Mistä ihmeestä miehellä nyt yhtäkkiä olikin tarpeeksi rahaa laittaa sinun tilille? Onko peluri?

Sinähän näet omasta tiliotteestasi, mitä sinun visallasi on maksettu. Katso tarkkaan ja kerro meillekin, se ei taatusti ainakaan yhden auton tankkiin ole mennyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi