Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies oli sitten käyttänyt mun Visalta 270 euroa.

Vierailija
29.06.2013 |

Mä oon aivan lamaantunut kun katoin äsken pankkitiliä. Visa oli vedetty nollille. Rahat on olleet aika tiukassa viime aikoina, myös kiitos miehen täydellisen kyvytömyyden hoitaa raha-asioita. Itse olen aika hyvä nipistämään menoja, mutta nyt Visallakin oli vain 270 euroa, jonka ajattelin riittävän hyvin parin viikon päästä olevaan kesäreissuuni(lomarahat tulee vasta reissun jälkeen). Annoin miehelleni noin viikko sitten Visani kun piti tankata auto. Luotin että kyseessää olisi noin 40 euron tankaus. Palautti eilen kortin mulle ja kysyin paljonko on käyttänyt. "En tarkkaan tiedä". EI TIEDÄ!!!!!! Luottoa käytettävissä 0 euroa, miten voi olla tietämättä että käytti yli parisataa. Ja sen verran voin kertoa että ruoka-tms. yhteisiin menoihin ei senttiäkään ole mennyt. Mä olen niin raivoissania, pettynyt, surullinen ja epätoivoinen. Tekisi mieli herättää huutaen mies ja heittää vaikka pihalle, niin paljon turhaa murhetta on siitä miehestä viime aikoina ollut. Rahoja aion vaatia takaisin, en tiedä saanko niitä kuitenkaan. Sitä yrittää niin kovasti pysyä pinnalla huonosta rahatilanteesta huolimatta, mutta mitä sitä enää yrittämäänkään kun mieskään ei tippaakaan välitä ja ajaa pian mutkin rahaongelmiin :(

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkikorttia eikä sen tunnuksia ei pidä koskaan antaa kenellekään, ei edes omalle puolisolle. 

Minun eksäni yritti uhkailemalla saada käyttöönsä minun nettipankkitunnukseni, kun hän oli hukannut omansa. Siis yhteisestä tilistä oli kysymys. En antanut. Sanoin, että menee pankkiin hakemaan uusia. Minun tunnuksiani ei kukaan saa. 

Sanot, että luotat mieheesi, ja siksi olet antanut kortin ja tunnukset. Kuitenkin aloituksessa kerrot, ettei mies osaa hoitaa raha-asioitaan. Eikö tuossa ole jo melkoinen ristiriita. Vielä kun miehellä yllättäen olikin rahaa maksaa takaisin sinulle varastamansa rahat, herää epäilys, ettei a) teidän perheessänne ole ihan kaikki kunnossa, b) tarinassa ei ole ihan kaikki kunnossa.

Vierailija
2/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 10:35"]

taas kerran:  mistä te noita tyhmiä kusipääukkoja oikein onnistutte naaraamaan, alatte vongata niitä kieli pitkällä ja menette vielä naimisiin ja teette vielä lapsiakin niiden kanssa!!! en vaan tajua miten tyhmä ap:n tapainen nainen voi olla! 

[/quote]

Minä olen puolestani sanonut sinulle lukuisia kertoja, että jos olisin ollut ennustaja ja nähnyt tulevaisuuteen, en kyllä olisi pariutunut eksäni kanssa, mutta sitähän sinä et suostu uskomaan vaan jatkat jankkaamistasi.

Lapsiani en kuitenkaan kadu. He ovat paras muisto eroon päätyneestä avioliitostani. Itseasiassa he ovat parasta elämssäni tällä hetkellä. Ja senkin sinä olisit valmis viemään minulta. Häpeäisit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kukaan edes kehtaa käyttää toisen luottokorttia kysymättä lupaa. Sinuna kuulustelisin aika tarkkaan että mitä tuli tehtyä niillä rahoilla ja miksi.

Vierailija
4/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes annat kortin jos tiedät millainen rahankäyttäjä mies on? Olisit ottanut kortin pois heti tankkaamisen jälkeen.

Vierailija
5/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma moka. En ikinä antaisi omia korttejani kenelläkään. Sitä paitsi tuo taitaa melkein jo mennä maksuvälinepetoksen puolelle, toisen kortin käyttäminen. 

Omituista touhua. 

Vierailija
6/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Olisikos taas se kuuluisa keskustelun paikka.

Ensinnäkin mieheltä kaikki  kortit pois, sen palkka tulee sellaiselle tilille jolle sillä itsellä ei ole asiaa ja sä rupeat annostelemaan sille viikko- tai kuukausirahaa. Siis jos meinaatte yhdessä jatkaa, niin jotain myönnytyksiä on tehtävä.

Jos kerran sä olet vastuussa raha-asioista noin pitkälle tähänkin asti, niin samalla sitten joka sentistä. 

Toinen vaihtoehto on sanoutua irti moisesta taloudesta.

Lähes kolmesataa euroa on iso raha, jos sitä ei ole vaihdettu hyödykkeisiin perheen hyväksi. Ja tilanteenne kuitenkin kuulostaa siltä, että vaikka rahasta on tiukkaa niin sinnittelette hyvin sen puolesta että tulette pärjäämään.

Ja korkokulut... tsaijaijai.

Vierailija
7/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on se syy miksi pankissa aina painotetaan, että  pankkikortti on henkilökohtainen eikä sitä tule ikinä antaa toisen ihmisen käyttöön (vaikka olisi kuinka rakas ja läheinen). Jos haluaa lainata rahaa niin silloin automaatilta käteistä tarvitsijan käteen.. Eikä korttia. Se ei varmaan ap sinua lohduta, mutta oppirahat jotka nyt maksoit on pieni summa verrattuna siihen mitä olisi saattanut mennä. Tee miehesi kanssa velkakirja käytetystä summasta. Jos et ala saamaan rahoja takaisin niin voit ulosoton kautta saada rahat velkakirjan perusteella.

Vierailija
8/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä. Nukkuuko mies vielä tähän aikaan.

Vierailija
9/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin herätät sen ja vaikka heität sen lähimmälle mansikkatilalle poimimaan mansikoita niin kauaks aikaa että on sulle antaa 300e.

Vierailija
10/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä oon sentään voinut omalle aviomiehelleni ennen korttia lainata, koska tietää että oon tosi tarkka rahoistani eikä oo ennen käyttäny tollein. Oma moga, myönnetään, että edes kortin äijälle annoin kun tiedän riskit. Mies heräsi ja mä raivosin sille, se kävi laittamassa mun tilille rahat. Todellakin aion jatkossa pitää tarkempaa huolta kortistani. Tuntuu vaan että mikään nalkutus tms. ei auta kun toinen ei osaa huolehtia raha-asioista. Ja itse ei aina jaksaisi olla se joka kantaa huolen niistä. 

-ap

Vierailija
11/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tosi reilu mies sulla!

Onneks mun mies ei ikinä tekis noin, muutaman kerran on tankannut mun kortilta ja aina on pitänyt sanat paikkaansa, kuinka paljolla tankkas. Joihinkin voi luottaa, joihinkin ei! :)

Vierailija
12/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas kerran:  mistä te noita tyhmiä kusipääukkoja oikein onnistutte naaraamaan, alatte vongata niitä kieli pitkällä ja menette vielä naimisiin ja teette vielä lapsiakin niiden kanssa!!! en vaan tajua miten tyhmä ap:n tapainen nainen voi olla! 

Vierailija
13/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Puuttuuko sulla joku kromosomi kun jankkaat tätä koko ajan.

Väännetäänpäs nyt sitten rautalangasta vähä-älyisemmällekin: ihmiset ovat erehtyväisiä ja tekevät virheitä. Kukaan ei ole täydellinen. Ihmisen - ja eläinten - soluihin on ohjelmoitu lisääntymisvietti. Ilman sitä sinuakaan ei olisi. Ihmisellä tuo lisääntymisvietti tarkoittaa myös pariutumista. Kumppani valitaan erilaisin kriteerein. Jokin ominaisuus saattaa nousta jotain toista tärkeämmäksi. Eri ihmisille eri ominaisuudet ovat tärkeitä. Jos potentiaalisella kumppanilla on yksi heikompi ominaisuus, jokin toinen on sitten vahvempi.

Sinä taidat istua kaiket päivät tietokoneella kyttäämässä tätä palstaa päästäksesi jankkaamaan tätä samaa kommenttiasi. Oletko koskaan pysähtynyt miettimään sitä, että ihmiset todella ovat erilaisia ja heissä arvostetaan erilaisia ominaisuuksia? Kannattaa joskus käydä ulkona ja jutella ihmisten kanssa tai vaikka lukea pari kirjaa.

Vierailija
14/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä oli kuitenkin se kolme hunttia heittää nyt tuosta vaan? Missä taloudessa te oikein elätte? Yhteystaloudessa, joo, missä sinun rahat on yhteisiä ja toisen rahat on hänen omiaan... Täh?

Vierailija
15/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Koetko sä tän illistelyn jotenkin hedelmälliseksi? Oletko kenties avohoitopotilas tai muuten mielenterveysongelmainen kun jaksat päivästä toiseen huutaa tätä samaa virttä?

Kerros ihan rehellisesti, mitä sä saat tästä ilkkumisesta? Hyvän mielen? Tunnetko olosi paremmaksi? Ihan vinkkinä, kannattaa hankkia joku harrastus!

Vierailija
16/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 08:45"]

Mitä helvettiä. Nukkuuko mies vielä tähän aikaan.

[/quote]

miks tähän aikaan ei  voi nukkua? Lauantai aamuna? Meillä nukkuu mies, ja antaa nukkua. Se on työviikosta väsynyt.

Vierailija
17/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 11:11"]

Siis sillä oli kuitenkin se kolme hunttia heittää nyt tuosta vaan? Missä taloudessa te oikein elätte? Yhteystaloudessa, joo, missä sinun rahat on yhteisiä ja toisen rahat on hänen omiaan... Täh?

[/quote]

Tätä minäkin ihmettelin! Jos pitää toisen pankkikorttia lainata, miten itsellä voi olla tilillä kolmesataa noin vain? Ja miksi ap:n rahat menevät lomien viettoon jos kerran miehellä oli koko ajan rahaa?

Vierailija
18/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ihmettelen, miten sillä nyt yhtäkkiä on varaa maksaa takaisin, jos viikko sitten ei ollut rahaa muutamien kymppien bensaan.

Vierailija
19/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt oikein usko ap:n tarinaa siitä, että mies olisi heti herättyään laittanut rahat ap: tilille takasin. Eihän sen olisi koskaan tarvinnutkaan käyttää vaimonsa korttia tankkaukseen ja niihin toisiin menoihin.

Vierailija
20/22 |
29.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2013 klo 09:20"]

Kyllä mä oon sentään voinut omalle aviomiehelleni ennen korttia lainata, koska tietää että oon tosi tarkka rahoistani eikä oo ennen käyttäny tollein. Oma moga, myönnetään, että edes kortin äijälle annoin kun tiedän riskit.

-ap

[/quote]

Jotenkin ristiriitaista. Olet voinut aina lainata ennen ja mies ollut luotettava, mutta toisaalta tiedät, että lainaaminen hänelle on ollut riski... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän