Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oliko sulla koulussa koskaan kavereina myös niitä hiljaisempia ja ujompia poikia?

Vierailija
28.07.2020 |

:(

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pari kaveria.

Vierailija
22/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin hiljainen ja ujo koulussa. Nyt olen DI ja on kymmeniä alaista. Kotikaupunkiin en enää muuta. Muutin lukion jälkeen Otaniemeen. Ne jotka kiusasivat minua yläasteella ovat tänä päivänä nämä jotka haukkuvat menestyjät vaikka itse eivät viitsineet opiskella... osa toki eivät edes päässet lukioon...osa ovat tänä päivänä jopa alkoholisteja ja moni eronneita.

Lukiossa kukaan ei kiusannut minua.

Joskus näinkin päin. Itse kyllä muistan kiusaajista myös hyvinpärjänneitä. Häiriköitä ja kiusaajia oli mielestäni kahta eri tyyppiä: oli ne joilla oli selvästi stereotyyppiset huonot kotiolot, alkoholismia jne kotona, ja sitten oli ns. hyvien perheiden lapsia, joilla oli esimerkiksi yrittäjävanhemmat. Arvostan sinänsä yrittäjiä, mutta jostain syystä meidän yläasteella yrittäjien lapset oli pahimpia häiriköitä ja kiusaajia yhdessä muutaman köyhästä alkkisperheestä tulevan tyypin kanssa. Tämä sama porukka oli myös sitä, joka alkoi juoda ja vetää pillereitä ja pilveä jo kutos-seiskaluokan aikoihin.

Niin niistä hyvinpärjänneistä. Noista yrittäjien narsistisista kuspäälapsista tuli yhdestä menestynyt pienyrittäjä, toinen on korkea konsulttijohtaja ns. big four -liikkeenjohdon konsulttifirmassa (sopii hyvin kuvaan, konsultit on kovia kusettamaan. Sitten oli vielä yksi yrittäjäperheestä oleva häirikköpoika, hänestä tuli narkkari.

M/40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
28.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei todellakaan, kuka hitto niistä välitti?

yök finninaamoille